Γεια σας, λυπάμαι που βρίσκεστε σε δύσκολη κατάσταση. Σας είπε το καζίνο τον λόγο για τον οποίο δεν σας επέτρεψαν να κάνετε ανάληψη των χρημάτων; Προσπαθήσατε να ζητήσετε ζωντανή συνομιλία ή υποστήριξη ή στείλατε κάποιο email;
Με βάση αυτά που αναφέρατε, θα σας συνιστούσα να υποβάλετε καταγγελία και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει. Μπορείτε να ανοίξετε ένα εδώ: https://es.casino.guru/quejas . Επισυνάπτω επίσης έναν σύνδεσμο σε έναν οδηγό που περιέχει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τα παράπονα: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
Εάν έχετε νέες πληροφορίες ή χρειάζεστε βοήθεια, μη διστάσετε να γράψετε στο φόρουμ.
Hi, I'm sorry you are in a difficult situation. Did the casino tell you the reason why they didn't allow you to withdraw the money ? Did you try to ask live chat or support, or did you send any emails?
Based on what you mentioned, I would recommend you to file a complaint and our team will try to help you. You can open one here: https://es.casino.guru/quejas . I'm also attaching a link to a guide that contains useful information about complaints: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
If you have any new information or need help, feel free to write on the forum.