Vulkan Vegas Retreat

πριν από 2 έτη από Baru
|
8054 προβολές 20 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Γεια σας Vulkan Vegas Casino


Γράφω για να ζητήσω βοήθεια, καθώς προσπαθώ να κάνω ανάληψη χρημάτων από τον λογαριασμό μου (έχει ήδη επαληθευτεί) από τις 17/5/2021

Έλαβα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μου είπε ότι πραγματοποιήθηκε η πληρωμή των 500 USD (ένα από τα πολλά αιτήματα), τις οποίες αργότερα απορρίφθηκε χωρίς λόγο, πριν από 2 ημέρες έλαβα ένα άλλο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μου είπε ότι η πληρωμή πραγματοποιήθηκε για ένα από τα αιτήματα . Ποιο σήμερα είδα ότι ακυρώθηκε και τα χρήματα επιστράφηκαν στον λογαριασμό καζίνο.


Ζήτησα ξανά για το ποσό των 1000 USD που απορρίφθηκε, αλλά αυτή τη φορά για την επιλογή «Τραπεζική μεταφορά», καθώς η επιλογή «Τραπεζική μεταφορά Λατινικής Αμερικής» απορρίφθηκε χωρίς λόγο. Ελπίζω να έχω ακόμη μια απάντηση σχετικά με τον λόγο για τον οποίο δεν ήταν δυνατή η πραγματοποίηση της πληρωμής. και αν δεν επεξεργαστεί, μην συνεχίσετε να περιμένετε τα αιτήματα που δημιουργήθηκαν όταν ζητήσατε ακύρωση 7000 USD ένα προς ένα.


Επιπλέον έχω ήδη στείλει email στην υποστήριξη του καζίνο και δεν λαμβάνω απάντηση, καθώς και η διαδικτυακή συνομιλία, δεν γνωρίζουν τον λόγο για το σφάλμα.



μέχρι σήμερα δεν ξέρω ποιο είναι το πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Συνημμένες δοκιμαστικές εικόνες της διαδικασίας

. file . file .

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hey, let me tell you about my experience with Vulcan Vegas. I am from Latin America (Peru) and I decided to play in that casino because it has very good reference and fortunately I won 7000 usd. I filled and sent the data that I was asked to confirm the account which took almost 1 month. Then I made the withdrawal request for the option of (Latin American Bank Transfer) which I was confirmed super fast (the request) and I waited 3 weeks when I received a confirmation message of payment of one of the requests (500usd) I saw reflected in my balance that decreased 500, which at days returned to the casino account... I checked the payment history and was effectively rejected. But I was never notified by any message. Then I came to email them to the support (to this day I expect your answer) and also to the Online Chat, but they can't give me any answer. It passed days and I got another e-mail again confirming payment of 500 which were also rejected to the days (without notification). I then made another withdrawal request but no longer by the Latin America Bank Transfer method but by Bank Transfer. I hope this time it can be solved, but I would ask the casino to verify the first requests since it has already spent more time than under its terms of conditions stipulates and I do not receive anything yet.

filefile

πριν από 2 έτη

Σε αυτήν την εικόνα δείχνω μία από τις 500 πληρωμές όταν εγκρίθηκε (τότε 06/08 απορρίφθηκε) file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ενημέρωση για την κατάστασή μου.

Σήμερα ξύπνησα με 5 μηνύματα από το Vulkan Vegas επιβεβαιώνοντας την πληρωμή των 2080 USD (ξέρω ότι θα απορρίψουν την πληρωμή μου σε λίγες μέρες, επειδή το έκαναν με τα δύο πρώτα αιτήματα.


Λοιπόν, και σχετικά με τα πρώτα 2 αιτήματα από τα 500 που απορρίφθηκαν και ζητήθηκαν ξανά από το "Τραπεζικό έμβασμα", απορρίφθηκαν τότε, αφού εγκρίθηκαν όπως και τα άλλα αιτήματα (2080).


Δεν έχω ακόμα απάντηση, email ή μήνυμα από το καζίνο που να αναφέρει σφάλμα.

. filefile

Αυτόματη μετάφραση:
Baru
πριν από 2 έτη

Scammers id say

Baru
πριν από 2 έτη

Hi, could you please update us on your case regarding the withdrawals?

πριν από 2 έτη

Δεν μου πλήρωσαν προκαταβολή 50 δολαρίων


Αυτόματη μετάφραση:
alfonso
πριν από 2 έτη

So you tried to deposit money and it didn't reach your casino account?

πριν από 1 έτος

Ποιος μπορεί να μου πει ποιες κριτικές για το Vulkan Vegas; Θα επαληθευόμουν γρήγορα, το RTP ελέγχεται επίσης. Αλλά δεν έχω πληρώσει ποτέ, ζητάω ειλικρινείς απαντήσεις κανένας παίκτης που έχασε χρήματα από απογοήτευση.

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 1 έτος

Hello,

I'm sorry but I do not understand your question.

Try to put the casino's name in the search bar and you will see all results, then click on the correct site you wish to check and browse on:

file

Be careful though, there are lots of casinos with similar names. Also feel free to browse through the complaints, just fill in the casino's name.

Hope it helps a bit.

πριν από 1 έτος

Γεια σας καλησπέρα θα ήθελα να μάθω γιατί. Τη στιγμή που κάνω την ανάληψη των χρημάτων μου, το απορρίπτουν και έκανα εγγραφή και όλα αναλόγως, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση, δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, η αλήθεια είναι ότι τα χρειάζομαι πραγματικά αυτά τα χρήματα, δεν είμαι πολύ καλά στην υγεία μου ή οικονομικά.

Αν μπορείτε να με βοηθήσετε θα ήταν μεγάλη βοήθεια σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

Αυτόματη μετάφραση:
maurolillo283
πριν από 1 έτος

Hello,

you have to ask the casino to get a proper answer. There can be tons of reasons.

The most common problem is account verification, so allow me a question: Has your account been fully verified, please?

πριν από 1 έτος

Haven't heard any complainments about them before.

ottodickmann
πριν από 1 έτος

Even though I feel that all your 1-sentence posts do not follow any concrete goal, feel free to check the complaint section - tap/click the green link 😉

πριν από 9 μήνες

Χρησιμοποιώ τον λογαριασμό μου στο Vulkan Vegas εδώ και πολύ καιρό και δεν κατάφερα ποτέ να κάνω ανάληψη, αυτό είναι ήδη απαράδεκτο και έρχομαι να κάνω την αντίστοιχη καταγγελία. Στις 24 Ιουνίου έκανα την τελευταία ανάληψη, $100.000 πέσο Χιλής, πράγματι η απόσυρσή μου έγινε αποδεκτή εντός 2 εργάσιμων ημερών, αλλά δεν διεκπεραιώθηκε, μου είπαν να περιμένω άλλες 5 εργάσιμες ημέρες, περίμενα υπομονετικά και δεν συνέβη τίποτα, οπότε έλεγξα ξανά στο chat και μου ειπαν μονο οτι ειναι προβλημα απο τον "εξωτερικο παροχο", ρωτησα πως μπορω να ξερω τι γινεται και ουτε πηρα απαντηση, απλα πρεπει να περιμενω, πηγα ετσι για περισσότερες από 3 εβδομάδες, χωρίς να λάβουν καμία απάντηση, απλώς μου είπαν ότι δεν ήταν δυνατό και ότι δεν είχαν καμία σχέση με αυτό, ρώτησα γιατί δεν ήταν δυνατό, ποιο ήταν το σφάλμα και μου είπαν ότι δεν μπορούσαν να πουν εμένα, ότι πρέπει απλώς να περιμένω. Σήμερα 17 Ιουλίου μπήκα ξανά στη σελίδα για να ρωτήσω για χιλιοστή φορά... τα χρήματα είχαν επιστρέψει στον λογαριασμό μου στο καζίνο και η ανάληψη απορρίφθηκε... πώς είναι; Το είχαν ήδη αποδεχτεί, πρακτικά 1 μήνα και άλλαξε από αποδεκτό σε απορρίφθηκε, ρώτησα ξανά μέσω του chat και μου λένε ότι δεν ξέρουν τίποτα, ότι δεν μπορούν να απαντήσουν αυτή τη στιγμή, ότι έστειλαν αίτημα. σε ποιος ξέρει που και να ξαναρωτήσω μετά. Τους έχω ζητήσει email με πληροφορίες για τη συνταξιοδότησή μου και μου λένε όχι, λένε πάντα όχι σε όλα. Υποθέτω ότι δεν θα πάρω ποτέ τα χρήματά μου, γιατί φαίνεται να είναι μια πραγματική απάτη... η πρόθεσή μου με αυτό το μήνυμα είναι να μάθω αν μπορείτε να με βοηθήσετε σε κάτι, πείτε μου αν αυτό έχει λύση, πώς να προχωρήσω ή πώς να κινηθείτε νομικά κατά του καζίνο.

Σε όλους τους νέους χρήστες του καζίνο συνιστώ να μην ελπίζουν, το καζίνο VULKAN VEGAS δεν πληρώνει και αν το κάνει, πρέπει μετά από μήνες, τρομερή εμπειρία, αφήνουν πραγματικά πολλά να είναι επιθυμητά

Αυτόματη μετάφραση:
kavaquisa
πριν από 9 μήνες

Hello!

I think it would be fair to say that the complaint was resolved super fast, and the casino is not to be blamed for the issue itself. 🙂 But don't worry, we are glad we could help out.

Wish you a great deal of luck!


πριν από 9 μήνες

Καλησπέρα, σας γράφω γιατί το καζίνο Vulkan Vegas δεν μου επιτρέπει να κάνω ανάληψη των χρημάτων και είμαι εκεί για μια εβδομάδα οπότε θα μπορούσατε να με βοηθήσετε ή με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
WendolyM
πριν από 9 μήνες

Hi, I'm sorry you are in a difficult situation. Did the casino tell you the reason why they didn't allow you to withdraw the money ? Did you try to ask live chat or support, or did you send any emails? 

Based on what you mentioned, I would recommend you to file a complaint and our team will try to help you. You can open one here: https://es.casino.guru/quejas . I'm also attaching a link to a guide that contains useful information about complaints: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas 

If you have any new information or need help, feel free to write on the forum. 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
πριν από 8 μήνες

Θέλω να βγάλω τα χρήματα από τον λογαριασμό μου πάνω από ένα μήνα και δεν με αφήνουν να κάνω ανάληψη, ανεβάζω τη διεύθυνση του σπιτιού σαν τρελός όλα τα χαρτιά ρεύμα επιστολή νερό τηλέφωνο τι βγάζω χρήματα από τον λογαριασμό μου όλα αυτά τα πράγματα και τίποτα δεν το δέχονται θα ήθελα πολύ να μου δώσουν τα χρήματα που τα χρειάζομαι και δεν μου φαίνεται δίκαιο ότι για να βάλουν χρήματα στο παιχνίδι δεν υπάρχει τόσο μεγάλη διαδικασία αλλά να τα βγάλουν βάλτε τα χρήματα, αλλά θα ήθελα να με βοηθήσετε σε αυτήν την ταλαιπωρία, παρακαλώ ή πείτε παρεμπιπτόντως ότι τα χρήματα δεν είναι Βγάλτε ότι επενδύονται μόνο, πολλοί από εμάς χρειαζόμαστε τα χρήματα που έχουμε στο καζίνο, κανείς δεν ξέρει τις ανάγκες κανενός, λύστε αυτήν την ταλαιπωρία, σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα