Κατανοώ την ανησυχία σας εδώ και βλέπω ότι ο δείκτης ασφάλειας αυτού του καζίνο θα μειωθεί σύντομα λόγω της ανεπίλυτης καταγγελίας.
Κάθε φορά που ένας παίκτης υποβάλλει μια καταγγελία, όπως κάνατε εσείς, και το καζίνο δεν θα επικοινωνήσει με την ομάδα μας, το παράπονο δεν θα επιλυθεί ή ακόμα και αν μάθουμε ότι το καζίνο δεν είναι δίκαιο, ας πούμε, θα εμφανίζεται στην αξιολόγηση .
Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό να έχουμε τη βοήθεια όλων των παικτών, και όταν υποβάλλουν καταγγελία, θα κάνουν και αυτοί το κομμάτι της δουλειάς τους.
Το συγκεκριμένο καζίνο είναι αρκετά καινούργιο και ανήκει στην ομάδα των καζίνο που έχουν καλό δείκτη ασφάλειας και αυτός είναι και ένας από τους λόγους που ξεκίνησαν ψηλά. Ελπίζω απλώς ότι θα αλλάξουν την προσέγγισή τους στους παίκτες και θα διορθώσουν όλα τα λάθη, ώστε οι παίκτες να πάρουν τα χρήματά τους όπως πρέπει.🙏
Ενημερώστε μας εάν θα υπάρξει κάποια κίνηση από την πλευρά του καζίνο.
I understand your concern here and can see that the safety index of this casino will go down soon because of the unresolved complaint.
Whenever a player files a complaint, like you did, and the casino will not communicate with our team, the complaint will be unresolved, or even if we find out that the casino is not being fair, let's say, it will show on the rating.
So it is very important to have the help of all players, and when they file a complaint, they will do their part of the job as well.
This particular casino is quite new and belongs to the group of casinos that have a good safety index, and that is also one of the reasons they started up high. I just hope that they will change their approach to players and fix all the mistakes so players get their money as they should.🙏
Please let us know if there will be any movement from the casino side.
Αυτόματη μετάφραση: