Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο Legiano Casino δεν επαληθεύει και διατηρεί τα χρήματά σας

Το Legiano Casino δεν επαληθεύει και διατηρεί τα χρήματά σας (σελίδα 4)

 από beruco-26
|
35.860 προβολές 376 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...19

Δεν μου έχει συμβεί τίποτα, μήνυμα στο LC ότι έχουν πολλές πληρωμές κλπ. Πρέπει να περιμένεις μέχρι τη Δευτέρα γιατί δεν παραγγέλνουν τίποτα τα Σαββατοκύριακα και να δεις τι θα γίνει μετά.. ;/

Αυτόματη μετάφραση:
barttxz

Can you let us know, please, if there has been any updates today?

If not, maybe you should start thinking about filing a complaint. What do you say?🤔

Romi

Νομίζω ότι είναι φρικτό από την πλευρά σου να του δώσεις υψηλό δείκτη ασφαλείας και βαθμολογία 9,4.

Αυτό το καζίνο είναι χρεοκοπημένο και καθυστερεί να πληρώσει τους πελάτες του.

Περιμένω 13 μέρες...και δεν μου δίνουν καμία απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
gasior24

Έχετε λάβει τις εκκρεμείς αναλήψεις;


Παρακαλώ απαντήστε ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
beruco-26

2x500€ yes, the third one for 200€ no, i have been waiting since 26.10.

Bambi2980

Πότε κάνατε αίτηση για τα 500€ και πότε λάβατε τα χρήματα;


Πότε ζητήσατε την ανάληψη των 200€ που δεν έχετε λάβει;

Αυτόματη μετάφραση:
beruco-26

I applyed for 500€ on 24.10. And 25.10. And i receive on 4.11. And 5.11.

This i requestet on 26.10., 16 days, i am writing to them every day and same excuses, definitly i will not play in this casino again

Ουφφφ περιμένω από τις 30/10 και αφού σε διάβασα, νομίζω ότι θα χάσω όλα μου τα λεφτά.


Νομίζω ότι έχουν κλείσει και δεν πρόκειται να μας πληρώσουν.

Με ενοχλεί που αυτή η πλατφόρμα της δίνει βαθμολογία 9,4!!!

Δεν αντιλαμβάνονται ότι είναι απάτη!!

Αυτόματη μετάφραση:

Έχει πληρώσει κανείς τη Λετζιάνο; Έχουν περάσει σχεδόν 2 εβδομάδες και ακόμα τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:

Hello

today it was my first deposit on Legiano i made 850€ from 50€ (wagered through the bonus and won extra on blackjack)

I made withdrawal request today 12/11 and will let you all know if my situation will be any better than people in this chat🤟🏿

good luck to yall

*should’ve checked the legitimacy of this casino smh

Νομίζω ότι είναι φρικτό από την πλευρά σου να του δώσεις υψηλό δείκτη ασφαλείας και βαθμολογία 9,4.

Αυτό το καζίνο είναι χρεοκοπημένο και καθυστερεί να πληρώσει τους πελάτες του.

Περιμένω 13 μέρες...και δεν μου δίνουν καμία απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:

I understand your concern here and can see that the safety index of this casino will go down soon because of the unresolved complaint.

Whenever a player files a complaint, like you did, and the casino will not communicate with our team, the complaint will be unresolved, or even if we find out that the casino is not being fair, let's say, it will show on the rating.

So it is very important to have the help of all players, and when they file a complaint, they will do their part of the job as well.

This particular casino is quite new and belongs to the group of casinos that have a good safety index, and that is also one of the reasons they started up high. I just hope that they will change their approach to players and fix all the mistakes so players get their money as they should.🙏

Please let us know if there will be any movement from the casino side.


Romi

Όλο και περισσότεροι πελάτες μας περιμένουν τα χρήματά τους για περισσότερες από 3 εβδομάδες.

Πιστεύετε ότι αυτό δεν είναι λόγος να χαμηλώσετε τον βαθμό;

Αυτόματη μετάφραση:

Παρήγγειλα πληρωμή στις 3/4/5.11 και ακόμα τίποτα, οι απαντήσεις στο LC εξακολουθούν να είναι οι ίδιες

Αυτόματη μετάφραση:

Εχω κανει αναληψεις στις 28,29,30/10 κ ακομα δεν εχω παρει τιποτα

beruco-26

Λάβατε τις πληρωμές; Σας ζήτησαν κανενός είδους επαλήθευση και αν ναι, τι σας ζήτησαν;

Αυτόματη μετάφραση:
Johnytsouk

Ενημερώστε μας εάν έχετε λάβει τα χρήματα από τις αναλήψεις που ζητήσατε.

Αυτόματη μετάφραση:

Ενημερώστε μας εάν έχετε λάβει τα χρήματα από τις αναλήψεις που ζητήσατε.

Αυτόματη μετάφραση:

Δεν πρέπει να επιτρέπουν τα καζίνο στο Google με την ασφάλεια που διαθέτουν χωρίς να διενεργούν έλεγχο απάτης, είναι απάνθρωπο.

Αυτόματη μετάφραση:

Όλο και περισσότεροι πελάτες μας περιμένουν τα χρήματά τους για περισσότερες από 3 εβδομάδες.

Πιστεύετε ότι αυτό δεν είναι λόγος να χαμηλώσετε τον βαθμό;

Αυτόματη μετάφραση:

I can help you to better understand how we review all online casinos by posting this link to our article regarding this. Please know that is not that simple, and it requires a whole procedure to lower the safety index of every online casino.

If you have any questions, we are here.

Παρήγγειλα πληρωμή στις 3/4/5.11 και ακόμα τίποτα, οι απαντήσεις στο LC εξακολουθούν να είναι οι ίδιες

Αυτόματη μετάφραση:

I can see that more players are concern about their withdrawals here.

Please know that our complaint team is here to help and will do everything possible to achieve it.

Here you can file a complaint for this casino; just please keep in mind that we give casinos 14 full days to proceed with the withdrawal before we intervene.

Is this your first withdrawal attempt at this casino?

Εχω κανει αναληψεις στις 28,29,30/10 κ ακομα δεν εχω παρει τιποτα

I'm sorry you have to go through this experience as well, and you have the right to file a complaint here.

I can see that it is waiting to be reviewed by our team and you will get notified about the next step soon.

Have you ever withdrawn from there before, or is it your first attempt?

1...3 4 5...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα