Γεια Inferno ευχαριστώ για το μήνυμά σας.
Έχω έρθει σε επαφή με τη ζωντανή συνομιλία αρκετές φορές και κάθε φορά που απλώς είπαν ότι θα στείλουν ένα αίτημα για τη διεύθυνση να επικοινωνήσουν μαζί μου τις επόμενες 24 ώρες. Επιβεβαιώστε τα στοιχεία σας. Κάθε φορά που επιβεβαιώνω τις λεπτομέρειες, αλλά δεν τηλεφωνώ. Αυτό ήταν μετά τις 72 ώρες, οπότε έχει περάσει μια εβδομάδα τώρα ..
Βρήκα επίσης έναν αριθμό στο Διαδίκτυο που αναφέρεται σε ένα σπίτι κατοικιών στη Μελβούρνη, αλλά απλώς χτυπά. Είπαν ότι δεν μπορούν να λάβουν κλήσεις επειδή εργάζονται εξ αποστάσεως στην Καραϊβική λόγω του ιού της κορώνας.
ήμουν λίγο απογοητευμένος όταν το δημοσίευσα τις προάλλες. Έχω κάποιον που με κοιτάζει να ξέρει, οπότε ελπίζω να λειτουργήσει.
ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές και τη βοήθειά σας
Hi Inferno thanks for your message.
I’ve did contact the live chat several times and each time they just said they will send a request for management to contact me in the next 24 hrs. Please confirm your details. Each time I have confirmed the details but no phone call. This was after the 72hrs so it’s been a week now..
I also found a number online listed at a residential house in Melbourne but it just rings out. They said they can’t receive calls because they are all working remotely in the Caribbean due to the corona virus.
i was a bit frustrated when I posted this the other day. I have someone taking a look for me know so hope it works out.
thanks again for your advise and help
Αυτόματη μετάφραση: