πριν από 5 μήνες
Μόλις έκανα έλεγχο και μόνο 51,43 £ επιστράφηκαν στον λογαριασμό μου.
I have just checked and only £51.43 has been refunded to my account.
0
Μόλις έκανα έλεγχο και μόνο 51,43 £ επιστράφηκαν στον λογαριασμό μου.
I have just checked and only £51.43 has been refunded to my account.
Μπορεί ένα καζίνο να δέχεται καταθέσεις χωρίς επαλήθευση του λογαριασμού;
Can a casino accept deposits without verifying the account?
Λοιπόν, εάν δεν σας επέστρεψαν ολόκληρο το ποσό, θα συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ με την ομάδα μας, ώστε να μπορούν να παρέμβουν στην περίπτωσή σας και να προσπαθήσουν να σας βοηθήσουν να πάρετε τα χρήματα.
Θα το πήγαινες; Σκεφτείτε το και αν πιστεύετε ότι θα θέλατε να το δοκιμάσετε, εδώ είναι ο σύνδεσμος που πρέπει να ακολουθήσετε.
Ενημερώστε μας, παρακαλώ, πώς πάει.
Well, if they did not refund the whole amount to you, I would recommend you file a complaint here with our team, so they can intervene in your case and try to help you get the money.
Would you go for it? Think about it, and if you feel that you'd like to give it a try, here is the link you need to follow.
Keep us informed, please, how it goes.
Συνήθως τα περισσότερα από τα καζίνο δεν επαληθεύουν τους παίκτες κατά την κατάθεση. Θα ήταν πραγματικά χρονοβόρο, στην πραγματικότητα, έτσι το κάνουν κάθε φορά που ένας παίκτης ζητά απόσυρση.
Θα σας δώσω ένα παράδειγμα: Φανταστείτε ότι 100 παίκτες έρχονται σε αυτό ή σε οποιοδήποτε καζίνο και θέλουν απλώς να δουν πώς είναι εκεί, αν τους αρέσουν τα παιχνίδια, αν έχουν τύχη και ούτω καθεξής. Καταθέτουν το ελάχιστο ποσό, παίζουν και αποφασίζουν να φύγουν για διάφορους λόγους. Δικαίωμα; Μόνο 20 παίκτες μένουν και κερδίζουν και τους αρέσει να αποσυρθούν.
Θα ήταν πραγματικά άσκοπο να επαληθεύσουμε αυτούς τους 80 παίκτες στην αρχή.🤷♀️
Ελπίζω να καταλαβαίνεις την άποψή μου εδώ. Ξέρω ότι μερικές φορές, σε ορισμένες περιπτώσεις, θα ήταν πραγματικά καλύτερο εάν τα καζίνο επαληθεύσουν τους πάντες αμέσως, αλλά μόνο μερικά από αυτά το κάνουν πραγματικά έτσι.
Usually most of the casinos don't verify players when depositing. It would be really time-consuming, actually, so they do it whenever a player requests a withdrawal.
I will give you an example: Imagine that 100 players come to this or any casino and just want to see how it is there, if they like the games, if they have luck, and so on. They deposit the minimum amount, play, and decide to leave because of various reasons. Right? Only 20 players stay and win and like to withdraw.
It would be actually pointless to verify those 80 players at the beginning.🤷♀️
I hope you get my point here. I know that sometimes, in some cases, it would really be better if casinos would verify everyone right away, but just some of them really do it like that.
Δεν νομίζετε ότι μετά την πραγματοποίηση καταθέσεων για ένα συνολικό ποσό περίπου 600 £ δεν θα πρέπει να επαληθεύσουν τον λογαριασμό μου εάν οι καταθέσεις γίνονται όντως από εμένα;
Don't you think that after making deposits for a total amount of about £600 they shouldn't verify my account whether the deposits are really made by me?
Δεν αναφέρεται στους όρους και προϋποθέσεις ότι οι παίκτες του Ηνωμένου Βασιλείου δεν γίνονται δεκτοί. Γι' αυτό ζητάω επιστροφή όλων των καταθέσεων που έχω κάνει.
There is no mention in the terms and conditions that UK players are not accepted. That is why I am asking for a refund of all my deposits that I have made.
Δεν νομίζετε ότι μετά την πραγματοποίηση καταθέσεων για ένα συνολικό ποσό περίπου 600 £ δεν θα πρέπει να επαληθεύσουν τον λογαριασμό μου εάν οι καταθέσεις γίνονται όντως από εμένα;
Don't you think that after making deposits for a total amount of about £600 they shouldn't verify my account whether the deposits are really made by me?
Πραγματικά δεν μπορώ να απαντήσω στην ερώτησή σου εδώ. Δεν έχω δουλέψει ποτέ σε κανένα καζίνο και δεν είμαι σίγουρος πώς ακριβώς προσεγγίζουν αυτό και ποιο ποσό των καταθέσεων θα πρέπει να είναι το έναυσμα για επαλήθευση.🤷♀️
I really can't answer your question here. I have never worked at any casino and am not sure how exactly they approach this and what amount of the deposits should be the trigger for verification.🤷♀️
Δεν αναφέρεται στους όρους και προϋποθέσεις ότι οι παίκτες του Ηνωμένου Βασιλείου δεν γίνονται δεκτοί. Γι' αυτό ζητάω επιστροφή όλων των καταθέσεων που έχω κάνει.
There is no mention in the terms and conditions that UK players are not accepted. That is why I am asking for a refund of all my deposits that I have made.
Στην πραγματικότητα, αυτές οι πληροφορίες βρίσκονται στον ιστότοπό μας. Ρίξτε μια ματιά εδώ , παρακαλώ.
Ωστόσο, πιστεύουμε πάντα ότι τυχόν προβλήματα θα μπορούσαν να αποφευχθούν εάν το καζίνο έχει εφαρμόσει λογισμικό που δεν επιτρέπει σε παίκτες από χώρες υπό περιορισμούς να εγγραφούν.
Ενημερώστε μας εάν χρειάζεστε τη βοήθειά μας.
Actually, this information is on our website. Take a look here, please.
But we always believe that any issues could be avoided if the casino has implemented software that doesn't allow players from restricted countries to register.
Let us know if you'll need our help.
Gransino1
Μετά από μερικές εβδομάδες παιχνιδιού είχα μια αξιοπρεπή νίκη και προσπάθησα να αποσύρω τα χρήματα. Ενημερώθηκα ότι μπορούν να κάνουν ανάληψη μόνο 500 £ την ημέρα, μίλησα στη ζωντανή συνομιλία και είπα ότι θα χρειάζονταν μερικές εβδομάδες για να τα λάβω όλα, αλλά με διαβεβαίωσαν ότι θα τα πάρω.
Η πρώτη μου ανάληψη των 500 £ ακυρώθηκε από αυτούς και εξαφανίστηκε, με διαβεβαίωσαν και πάλι ότι αυτό ήταν τεχνικό ζήτημα και θα επέστρεφε στον λογαριασμό μου το επόμενο πρωί. Δεν έφτασε .
αρκετές ακόμη αναλήψεις ακυρώθηκαν χωρίς λόγο, αλλά επέστρεψαν στον λογαριασμό μου.
Η τελευταία μου προσπάθεια ήταν την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου. Μου είπαν επειδή ήταν Σαββατοκύριακο τα κέρδη μου θα ήταν στον λογαριασμό μου την Τρίτη.
Ο λογαριασμός μου έκλεισε οριστικά από το gransino1 το βράδυ της Δευτέρας.
Δεν έχω παραβιάσει κανέναν κανόνα και μάλιστα είχα έναν προσωπικό μάνατζερ επειδή περνούσα μαζί τους.
μου έστειλαν email σήμερα το πρωί και είπαν ότι αποφάσισαν να κλείσουν οριστικά τον λογαριασμό μου και δεν θα αντιστραφεί επίσης ότι δεν υπήρχαν χρήματα στον λογαριασμό μου ή εκκρεμείς αναλήψεις και αυτό ήταν το τέλος του θέματος.
απατεώνες και επειδή δεν ελέγχονται στο Ηνωμένο Βασίλειο, δεν μπορώ να κάνω τίποτα.
μείνετε μακριά από το Gransino1
Gransino1
After a few weeks of playing I had a decent win and tried to withdraw the funds. Was advised they can only withdraw £500 a day , I spoke to the live chat and said it was going to take a few weeks to get it all but they assured me I would get it.
my first withdrawal of £500 was cancelled by them and disappeared , I was assured again this was a technical issue and it would be back in my account the following morning. It did not arrive .
several more withdrawals were cancelled for no reason but did get back into my account.
my final attempt was Friday 29th January. I was told because it was a weekend my winnings would be in my account on Tuesday.
my account was permanently closed by gransino1 on Monday night.
I have broken no rules and even had a personal manager because I was spending with them.
they emailed me this morning and said they have decided to close my account permanently and it would not be reversed also that there was no funds in my account or any withdrawals pending and that was the end of the matter.
utter scammers and because they’re not regulated in the uk there’s nothing I can do.
stay away from Gransino1
Λοιπόν, αυτό είναι τρελό...
Για να γίνουμε σαφείς, το παράπονο είναι έγκυρο! Και ελπίζω κάποιος από το καζίνο να συνεργαστεί μαζί μας για να λύσουμε την κατάσταση. Σύμφωνα με τα ευρήματά μας, αυτό το καζίνο δεν είναι από τα πιο ασφαλή. Μπορώ να ξέρω τι σας έκανε να παίξετε σε ένα offshore καζίνο; Θα πρότεινα το UKGC.
Well, that's insane...
To be clear, the complaint is a valid point! And I hope someone from the casino will cooperate with us to resolve the situation. According to our findings, this casino is not among the safetest. May I know what made you play in an offshore casino? I would suggest the UKGC.
Δεν ήξερα ότι ήταν ένα offshore καζίνο στην αρχή, είχα την εντύπωση ότι ήταν ρυθμισμένο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά προφανώς έκανα λάθος. Θα έπρεπε να είχα δώσει περισσότερη προσοχή, αλλά δεν θέλω να κάνει κανένας άλλος τα ίδια λάθη που έχω.
I wasn’t aware it was an offshore casino at first , I was under the impression it was uk regulated but clearly I was mistaken. I should have paid more attention but I don’t want anyone else to make the same mistakes I have.
Ω, καταλαβαίνω, και εκτιμώ την απάντησή σας. Συμφωνώ ότι δεν είναι τόσο εύκολο να πάρεις έγκυρες πληροφορίες όταν χρειάζεται περισσότερο.
Ίσως μπορούμε να σας βοηθήσουμε με αυτό στο μέλλον. Οι κριτικές του καζίνο μας είναι προσαρμοσμένες στις περισσότερες χώρες. Οι παίκτες από τη χώρα σας, για παράδειγμα, επιτρέπεται να βλέπουν μόνο καζίνο με άδεια UKGC. Εάν αυτό αποτύχει, παρέχουμε έξυπνα φίλτρα, συμπεριλαμβανομένων των αρχών αδειοδότησης. Επιπλέον, αναμένω από το UKGC να παρέχει μια τακτικά ενημερωμένη λίστα με αδειοδοτημένα καζίνο. Αν και καταλαβαίνω ότι το να κάνεις κάτι για διασκέδαση ή συγκίνηση μπορεί να θεωρηθεί λιγότερο σοβαρά - η εμπειρία μου, θα ήθελα να κάνω πολύ λάθος σχετικά με αυτό.
Oh, I see, and I appreciate your answer. I agree it is not so easy to get valid information when needed the most.
Perhaps we can help you with that in the future; our casino reviews are tailored to the majority of countries. Players from your country are for instance, only allowed to see UKGC-licensed casinos. If that fails, we provide smart filters, includid licencing authorities. Additionally, I expect the UKGC to provide a regularly updated list of licensed casinos. Although I understand doing something for fun or thrill may be viewed less seriously - my experience, I would love to be very wrong about that.
Περιμένω δύο αναλήψεις από πολλές μέρες πριν και προσπαθώ να μιλήσω στο live chat και δεν με αφήνουν να το ανοίξω. Είναι επειδή έχουν βαρεθεί να ζητάω πληροφορίες. Δεν ξέρω τι να κάνω.
I'm waiting for two withdrawals from several days ago and I'm trying to talk to the live chat and they won't let me open it. It's because they're tired of me asking for information. I don't know what to do.
Estoy esperando dos retiros de hace varios días y intento hablar con el chat en vivo y no me dejan abrirlo igual es que se han cansado que pida información. No sé qué hacer
Ελπίζω πραγματικά να λάβετε τα χρήματά σας, αλλά νομίζω ότι αυτός είναι ένας πραγματικός ιστότοπος απάτης. Πήρα μηδέν σε όλες μου τις προσπάθειες ανάληψης. καλή τύχη ελπίζω να τα καταφέρεις
I really hope you get your money but I think this is a real scam site. I got zero on all my withdrawal attempts. good luck I hope you succeed
Realmente espero que obtengas tu dinero, pero creo que este es un verdadero sitio fraudulento. Obtuve cero en todos mis intentos de retiro.buena suerte espero que tengas éxito
Θα συνιστούσα να κάνετε ανάληψη με τον αριθμό IBAN σας, μετά το αρχικό μου πρόβλημα άρχισα να το κάνω έτσι και έπαιρνα τα χρήματά μου κάθε φορά μέσα σε 3-4 ημέρες. Σίγουρα πιστεύω ότι ο ιστότοπος είναι λίγο άβολος, ωστόσο, έχω σταματήσει να τον χρησιμοποιώ.
I would recommend withdrawing with your IBAN number, after my initial problem I started doing it that way and received my money every time within 3-4 days. Definitely think the website is a bit dodgy though so I’ve stopped using it.
Πόσες αναλήψεις καταφέρατε να πιστωθούν;
How many withdrawals did you manage to get credited?
Cuantos retiros lograste que te abonaran?
Προσπάθησα αρκετές φορές να κάνω ανάληψη, αλλά συνέχισαν να το ακυρώνουν και στη συνέχεια τα χρήματά μου εξαφανίστηκαν. Τελικά έκλεισαν τον λογαριασμό μου με 1000 £ " σε εκκρεμότητα " και δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι 'αυτό τώρα 🙁
I tried several times to withdraw but they kept cancelling it and then my funds disappeared. They finally closed my account with £1000 " pending " and I can’t do anything about it now 🙁
Είμαι εδώ δύο μέρες και μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν νέα για τη ζωντανή συνομιλία. Μου λένε ότι η απόσυρση είναι στην τελική φάση και ότι θα την πληρώσουν ανά πάσα στιγμή. Αυτή τη στιγμή δεν το εμπιστεύομαι και πολύ.
I've been here for two days and so far there's no news on the live chat. They tell me that the withdrawal is in the final phase and that they'll pay it in at any moment. At the moment I don't trust it very much.
Yo llevo dos días y de momento sin noticias en el chat en vivo me dicen que el retiro está en la última fase y que en cualquier momento me lo ingresarán de momento no me fío mucho
Είχα περίπου 1500 £ για ανάληψη, αλλά το περιορίζουν σε 500 £ ανά ανάληψη, οπότε όλοι μαζί μάλλον χρειάστηκαν 1μιση εβδομάδα για να πάρω όλα τα χρήματά μου
I had around £1500 to withdraw but they limit it to £500 per withdrawal so all together it probably took 1 and a half week to get all my money
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.