πριν από 3 έτη
Προσπαθώ να υποβάλω παράπονο σε αυτόν τον ιστότοπο, αλλά δεν θα με αφήσει να προχωρήσω περισσότερο από το να το γράψω
I’m trying to submit a complaint on this site but it will not let me go any further than writing it out
0
Προσπαθώ να υποβάλω παράπονο σε αυτόν τον ιστότοπο, αλλά δεν θα με αφήσει να προχωρήσω περισσότερο από το να το γράψω
I’m trying to submit a complaint on this site but it will not let me go any further than writing it out
Γειά σου!
Θα μπορούσατε να είστε πιο συγκεκριμένοι; Υπάρχουν περισσότερα βήματα κατά τη διαδικασία υποβολής καταγγελιών, όπου θα κολλήσετε; Μπορείτε να μου στείλετε μερικά στιγμιότυπα οθόνης ή να δημιουργήσετε ένα βίντεο; (matej@casino.guru)
Μπορείτε να προσπαθήσετε να υποβάλετε καταγγελία σε διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης;
Θα μεταφέρω όλες τις πληροφορίες σας στο τμήμα dev μας το συντομότερο δυνατόν.
Hello there!
Could you please be more specific? There are more steps during a complaint submission process, where you get stuck? Can you send me some screenshots or make a video? (matej@casino.guru)
Could you try to submit a complaint in a different browser?
I will pass all your information to our dev department ASAP.
Τότε τι συμβαίνει όταν κάνετε κλικ στο "Τέλος"; Τίποτα?
Then what happens when you click on "Done"? Nothing?
Ας ελπίσουμε ότι το θέμα θα διευκρινιστεί και τα χρήματα θα επιστραφούν. Είναι πράγματι άθλιο και πρέπει κανείς να είναι πολύ προσεκτικός ότι η χώρα από την οποία το καζίνο έχει ακόμη άδειες. Αξίζει σίγουρα να προσέξετε το γεγονός ότι κάποιος πρέπει να επιλέξει ένα καλό και τίμιο καζίνο στο διαδίκτυο , γιατί διαφορετικά τα χρήματα μπορούν να πάνε στην ομαλή πορεία του. Πολλά καζίνο ισχυρίζονται ότι διαθέτουν άδεια στην Ευρώπη, αλλά μετά από λίγη έρευνα, μπορεί να μην συμβαίνει αυτό. Θα πρέπει επίσης να προσπαθήσετε να βρείτε αυτούς τους αριθμούς μητρώου και να τους ελέγξετε στις βάσεις δεδομένων διαφορετικών αδειών για να δείτε αν μπορείτε να βρείτε τους ίδιους αριθμούς εκεί. Ακούω ότι είναι πραγματικά δύσκολο να κερδίσω χρήματα ακόμη και μέσω μιας εταιρείας πιστωτικών καρτών εάν έχει περάσει αρκετός χρόνος.
Hopefully the matter will be clarified and the funds will be returned. It is indeed miserable and one must be really careful that the country from which the casino even has licenses. It is definitely worth paying attention to the fact that one should choose a good and honest casino online , because otherwise the funds can go on its smooth path. Many casinos claim to be licensed in Europe, but after a little research, it may be that this is not the case. You should also try to find those registry numbers and check them against the databases of different licensors to see if you can find the same numbers there. I hear it’s really hard to get money back even through a credit card company if enough time has passed.
Toivottavasti asia selkiintyy ja varat palautuvat takaisin. On tosiaankin kurjaa ja saa olla todella tarkkana, että mistä maasta kasinolla edes lisenssit on. Ehdottomasti kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että tulee valittua hyvä ja rehti kasino netissä, koska muuten varat voivat mennä sen siliän tien. Monet kasinot esittävät olevansa lisensoituja Euroopassa, mutta pienen tutkimuksen jälkeen saattaakin todeta, ettei asia niin ole. Kannattaa myös yrittää löytää niitä rekisterinumeroita ja tarkistaa niitä eri lisensoijien tietokantoja vastaan, että löytyykö sieltä samat numerot. Kuulemani on todella hankalaa saada rahoja takaisin edes luottokorttiyhtiön kautta, jos aikaa on kulunut riittävästi.
Ναι τίποτα. Έχουν περάσει 6 εβδομάδες σήμερα και δεν έχω ακόμα τα κέρδη μου
Yes nothing. It’s now been 6 weeks today and I’ve still not got my winnings
Ας ελπίσουμε ότι το θέμα θα διευκρινιστεί και τα χρήματα θα επιστραφούν. Είναι πράγματι άθλιο και πρέπει κανείς να είναι πολύ προσεκτικός ότι η χώρα από την οποία το καζίνο έχει ακόμη άδειες. Αξίζει σίγουρα να προσέξετε το γεγονός ότι κάποιος πρέπει να επιλέξει ένα καλό και τίμιο καζίνο στο διαδίκτυο , γιατί διαφορετικά τα χρήματα μπορούν να πάνε στην ομαλή πορεία του. Πολλά καζίνο ισχυρίζονται ότι διαθέτουν άδεια στην Ευρώπη, αλλά μετά από λίγη έρευνα, μπορεί να μην συμβαίνει αυτό. Θα πρέπει επίσης να προσπαθήσετε να βρείτε αυτούς τους αριθμούς μητρώου και να τους ελέγξετε στις βάσεις δεδομένων διαφορετικών αδειών για να δείτε αν μπορείτε να βρείτε τους ίδιους αριθμούς εκεί. Ακούω ότι είναι πραγματικά δύσκολο να κερδίσω χρήματα ακόμη και μέσω μιας εταιρείας πιστωτικών καρτών εάν έχει περάσει αρκετός χρόνος.
Hopefully the matter will be clarified and the funds will be returned. It is indeed miserable and one must be really careful that the country from which the casino even has licenses. It is definitely worth paying attention to the fact that one should choose a good and honest casino online , because otherwise the funds can go on its smooth path. Many casinos claim to be licensed in Europe, but after a little research, it may be that this is not the case. You should also try to find those registry numbers and check them against the databases of different licensors to see if you can find the same numbers there. I hear it’s really hard to get money back even through a credit card company if enough time has passed.
Toivottavasti asia selkiintyy ja varat palautuvat takaisin. On tosiaankin kurjaa ja saa olla todella tarkkana, että mistä maasta kasinolla edes lisenssit on. Ehdottomasti kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että tulee valittua hyvä ja rehti kasino netissä, koska muuten varat voivat mennä sen siliän tien. Monet kasinot esittävät olevansa lisensoituja Euroopassa, mutta pienen tutkimuksen jälkeen saattaakin todeta, ettei asia niin ole. Kannattaa myös yrittää löytää niitä rekisterinumeroita ja tarkistaa niitä eri lisensoijien tietokantoja vastaan, että löytyykö sieltä samat numerot. Kuulemani on todella hankalaa saada rahoja takaisin edes luottokorttiyhtiön kautta, jos aikaa on kulunut riittävästi.
Επίσης, έχω ανοίξει μια αξίωση εναντίον του CasinoMArriott, με πλήρωσαν μετά από ακριβώς ένα μήνα, ευχαριστώ μέσα στο γκουρού του καζίνο. Μείνετε μακριά από αυτό το χάος
Also I have opened a claim against CasinoMArriott, they paid me after exactly one month, thanks inside casino guru. Stay away from that mess
Anche io ho aperto un reclamo contro CasinoMArriott, mi hanno pagato dopo un mese esatto, grazie all'interno di casino guru. State alla larga da quel casino
Πώς πήρατε τα χρήματά σας, παρακαλώ, ποιος εσείς υποβάλλετε το παράπονο
How did you get your money please who do you put the complaint too
Έχουν περάσει 6 εβδομάδες που δεν με πληρώνουν
It’s been 6 weeks they have not paid me
ήταν μια νίκη μικρότερη από τη δική σας: 344 ευρώ
Άνοιξα ένα παράπονο για τον γκουρού του καζίνο και μαγικά απάντησαν στα εκατό μου email που τους έστειλα ...
ζήτησαν συγγνώμη για την καθυστέρηση (εφηύραν τη δικαιολογία) και μετά μου ζήτησαν τη διεύθυνση bitcoin και την επόμενη μέρα (χθες) με πλήρωσαν
it was a win less than yours: 344 euros
I opened a complaint on casino guru, and magically they replied to my hundred emails that I sent them ...
they apologized for the delay (they invented the covid excuse) and then they asked me for the bitcoin address, and the next day (yesterday) they paid me
era una vincita inferiore alla tua: 344 euro
Ho aperto un reclamo su casino guru, e magicamente mi hanno risposto alle mie cento email che gli ho inviato...
si sono scusati per il ritardo (hanno inventato la scusante del covid) e poi mi hanno richiesto l'indirizzo bitcoin, e il giorno seguente (ieri) mi hanno pagato
Μου χρωστάνε 2400 ευρώ και ευχαριστώ για τη συμβουλή που θα ζητήσω από τον γκουρού να επικοινωνήσω και έπειτα πολλές ευχαριστίες
They owe me €2400 and thanks for the advice I will the the guru to contact then many thanks
υποβάλετε παράπονο στο γκουρού του καζίνο ... θα σας βοηθήσουν, θα επικοινωνήσουν με το καζίνο
file a complaint with casino guru ... they will help you, they will contact the casino
apri un reclamo con casino guru... ti aiuteranno, si metteranno in contatto con il casino
Ωραίο να ακούω ότι είμαστε πραγματικά βοήθησε εδώ 🙂
It's nice to hear that we actually helped here 🙂
Βρήκα την υπόθεση Ammit91 εδώ για να ρίξετε μια ματιά:
https://casino.guru/casinomarriott-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2
I found Ammit91 case here so you can take a look:
https://casino.guru/casinomarriott-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2
Γεια Daniel, έστειλα ένα email στο info@casino.guru επειδή το σύστημα καταγγελιών δεν θα περάσει 2 στον ιστότοπό σας
Hi Daniel I’ve sent a email to info@casino.guru because the complaint system will not pass 2 on your site
Μπορείτε ακόμα να βοηθήσετε με το marriott του καζίνο
Can you still help with casino marriott
Αγαπητέ Λι.
Ναι, τεράστια προβλήματα. Έχω μια δικαιολογημένη νίκη 1000 ευρώ. Έπαιξα με τις απαιτήσεις στοιχηματισμού (αν και αυτό ήταν ναρκοπέδιο) υπολογίζω να στοιχηματίσω πάνω από 60.000 €! Έκανε την απόσυρση στις 29 Ιανουαρίου. Ακόμα περιμένω. Ζωντανή συνομιλία που μου λέει ότι πρέπει να είμαι υπομονετικός! Τι μάγουλο! Δεν λαμβάνετε ποτέ απάντηση από χρηματοδότηση ή προωθήσεις ή από οποιοδήποτε τμήμα, απλώς σας αγνοούν. Δεν πρέπει να τα παρατήσουμε και είμαι τόσο χαρούμενος που βρήκα αυτό το φόρουμ. Έχω γράψει ακόμη και στο βρετανικό τμήμα δράσης για την απάτη (ευτυχώς έχω έναν φίλο που εργάζεται γι 'αυτούς που βοήθησε να το ανεβάσει στην κορυφή της λίστας) έλαβα μια απάντηση πίσω βασικά 100% μαζί μου. Μπορεί να μοιραστεί με την ομάδα εάν βοηθά; Υπηρέτησα επίσημα παράπονα εναντίον του καζίνο, το οποίο απλώς αγνόησαν. Η αλαζονεία. Νομίζω ότι με αυτό το εξαιρετικό φόρουμ θα μπορούσαμε να σχηματίσουμε ένα ενωμένο μέτωπο εναντίον τους;
Είμαι ανοιχτός σε προτάσεις τι πρέπει να κάνω στη συνέχεια.
Πολλά ευχαριστώ.
Κύριε D Brooks
Νήσος Γουάιτ.
Dear Lee.
Yes, massive problems. I have a justified win of €1000 euros. Played through the wagering requirements (although that was a minefield) i calculated to have wagered over €60,000! Made the withdrawal 29th January. Still waiting. Live chat telling me that i must be patient! What a cheek! You never get a reply from finance or promotions or any department, they just ignore you. We must not give up and i'm so delighted to have found this forum. I've even wrote to the UK action Fraud department (luckily i have a friend who works for them who helped push it to the top of the list) i received a reply back basically siding 100% with me. Can share with the group if helps? I served an official complaint against the casino of which they just ignored. The arrogance. I think with this excellent forum we could form a united front against them?
I'm open to suggestions what to do next.
Many thanks.
Mr D Brooks
Isle of Wight.
Αγαπητέ Ντάνιελ,
Ναι, τεράστια προβλήματα. Έχω μια δικαιολογημένη νίκη 1000 ευρώ. Έπαιξα με τις απαιτήσεις στοιχηματισμού (αν και αυτό ήταν ναρκοπέδιο) υπολογίζω να στοιχηματίσω πάνω από 60.000 €! Έκανε την απόσυρση στις 29 Ιανουαρίου. Ακόμα περιμένω. Ζωντανή συνομιλία που μου λέει ότι πρέπει να είμαι υπομονετικός! Τι μάγουλο! Δεν λαμβάνετε ποτέ απάντηση από χρηματοδότηση ή προωθήσεις ή από οποιοδήποτε τμήμα, απλώς σας αγνοούν. Δεν πρέπει να τα παρατήσουμε και είμαι τόσο χαρούμενος που βρήκα αυτό το φόρουμ. Έχω γράψει ακόμη και στο βρετανικό τμήμα δράσης για την απάτη (ευτυχώς έχω έναν φίλο που εργάζεται γι 'αυτούς που βοήθησε να το ανεβάσει στην κορυφή της λίστας) έλαβα μια απάντηση πίσω βασικά 100% μαζί μου. Μπορεί να μοιραστεί με την ομάδα εάν βοηθά; Υπηρέτησα επίσημα παράπονα εναντίον του καζίνο, το οποίο απλώς αγνόησαν. Η αλαζονεία. Νομίζω ότι με αυτό το εξαιρετικό φόρουμ θα μπορούσαμε να σχηματίσουμε ένα ενωμένο μέτωπο εναντίον τους;
Είμαι ανοιχτός σε προτάσεις τι πρέπει να κάνω στη συνέχεια.
Πολλά ευχαριστώ.
Κύριε D Brooks
Νήσος Γουάιτ.
Dear Daniel,
Yes, massive problems. I have a justified win of €1000 euros. Played through the wagering requirements (although that was a minefield) i calculated to have wagered over €60,000! Made the withdrawal 29th January. Still waiting. Live chat telling me that i must be patient! What a cheek! You never get a reply from finance or promotions or any department, they just ignore you. We must not give up and i'm so delighted to have found this forum. I've even wrote to the UK action Fraud department (luckily i have a friend who works for them who helped push it to the top of the list) i received a reply back basically siding 100% with me. Can share with the group if helps? I served an official complaint against the casino of which they just ignored. The arrogance. I think with this excellent forum we could form a united front against them?
I'm open to suggestions what to do next.
Many thanks.
Mr D Brooks
Isle of Wight.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.