ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνCasinomarriott not paying winnings

Casinomarriott not paying winnings (σελίδα 2)

πριν από 3 έτη από Leeknowles13
|
11442 προβολές 46 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
Daniel
πριν από 3 έτη

I’m trying to submit a complaint on this site but it will not let me go any further than writing it out

Leeknowles13
πριν από 3 έτη

Hello there!

Could you please be more specific? There are more steps during a complaint submission process, where you get stuck? Can you send me some screenshots or make a video? (matej@casino.guru)

Could you try to submit a complaint in a different browser? 

I will pass all your information to our dev department ASAP.

πριν από 3 έτη

fileIt will not let me get past this

Leeknowles13
πριν από 3 έτη

Then what happens when you click on "Done"? Nothing?

πριν από 3 έτη

Ας ελπίσουμε ότι το θέμα θα διευκρινιστεί και τα χρήματα θα επιστραφούν. Είναι πράγματι άθλιο και πρέπει κανείς να είναι πολύ προσεκτικός ότι η χώρα από την οποία το καζίνο έχει ακόμη άδειες. Αξίζει σίγουρα να προσέξετε το γεγονός ότι κάποιος πρέπει να επιλέξει ένα καλό και τίμιο καζίνο στο διαδίκτυο , γιατί διαφορετικά τα χρήματα μπορούν να πάνε στην ομαλή πορεία του. Πολλά καζίνο ισχυρίζονται ότι διαθέτουν άδεια στην Ευρώπη, αλλά μετά από λίγη έρευνα, μπορεί να μην συμβαίνει αυτό. Θα πρέπει επίσης να προσπαθήσετε να βρείτε αυτούς τους αριθμούς μητρώου και να τους ελέγξετε στις βάσεις δεδομένων διαφορετικών αδειών για να δείτε αν μπορείτε να βρείτε τους ίδιους αριθμούς εκεί. Ακούω ότι είναι πραγματικά δύσκολο να κερδίσω χρήματα ακόμη και μέσω μιας εταιρείας πιστωτικών καρτών εάν έχει περάσει αρκετός χρόνος.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 3 έτη

Yes nothing. It’s now been 6 weeks today and I’ve still not got my winnings

PaulitoW3
πριν από 3 έτη

It’s been 6 weeks today

πριν από 3 έτη

Ας ελπίσουμε ότι το θέμα θα διευκρινιστεί και τα χρήματα θα επιστραφούν. Είναι πράγματι άθλιο και πρέπει κανείς να είναι πολύ προσεκτικός ότι η χώρα από την οποία το καζίνο έχει ακόμη άδειες. Αξίζει σίγουρα να προσέξετε το γεγονός ότι κάποιος πρέπει να επιλέξει ένα καλό και τίμιο καζίνο στο διαδίκτυο , γιατί διαφορετικά τα χρήματα μπορούν να πάνε στην ομαλή πορεία του. Πολλά καζίνο ισχυρίζονται ότι διαθέτουν άδεια στην Ευρώπη, αλλά μετά από λίγη έρευνα, μπορεί να μην συμβαίνει αυτό. Θα πρέπει επίσης να προσπαθήσετε να βρείτε αυτούς τους αριθμούς μητρώου και να τους ελέγξετε στις βάσεις δεδομένων διαφορετικών αδειών για να δείτε αν μπορείτε να βρείτε τους ίδιους αριθμούς εκεί. Ακούω ότι είναι πραγματικά δύσκολο να κερδίσω χρήματα ακόμη και μέσω μιας εταιρείας πιστωτικών καρτών εάν έχει περάσει αρκετός χρόνος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

It’s been 6 week

πριν από 3 έτη

Επίσης, έχω ανοίξει μια αξίωση εναντίον του CasinoMArriott, με πλήρωσαν μετά από ακριβώς ένα μήνα, ευχαριστώ μέσα στο γκουρού του καζίνο. Μείνετε μακριά από αυτό το χάος

Αυτόματη μετάφραση:
Leeknowles13
πριν από 3 έτη

How did you get your money please who do you put the complaint too

Leeknowles13
πριν από 3 έτη

It’s been 6 weeks they have not paid me

πριν από 3 έτη

ήταν μια νίκη μικρότερη από τη δική σας: 344 ευρώ

Άνοιξα ένα παράπονο για τον γκουρού του καζίνο και μαγικά απάντησαν στα εκατό μου email που τους έστειλα ...

ζήτησαν συγγνώμη για την καθυστέρηση (εφηύραν τη δικαιολογία) και μετά μου ζήτησαν τη διεύθυνση bitcoin και την επόμενη μέρα (χθες) με πλήρωσαν

Αυτόματη μετάφραση:
Ammit91
πριν από 3 έτη

They owe me €2400 and thanks for the advice I will the the guru to contact then many thanks

πριν από 3 έτη

υποβάλετε παράπονο στο γκουρού του καζίνο ... θα σας βοηθήσουν, θα επικοινωνήσουν με το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Ammit91
πριν από 3 έτη

It's nice to hear that we actually helped here 🙂

Leeknowles13
πριν από 3 έτη

I found Ammit91 case here so you can take a look:

https://casino.guru/casinomarriott-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2

Daniel
πριν από 3 έτη

Hi Daniel I’ve sent a email to info@casino.guru because the complaint system will not pass 2 on your site

John88
πριν από 3 έτη

Can you still help with casino marriott

Leeknowles13
πριν από 3 έτη

Dear Lee.

Yes, massive problems. I have a justified win of €1000 euros. Played through the wagering requirements (although that was a minefield) i calculated to have wagered over €60,000! Made the withdrawal 29th January. Still waiting. Live chat telling me that i must be patient! What a cheek! You never get a reply from finance or promotions or any department, they just ignore you. We must not give up and i'm so delighted to have found this forum. I've even wrote to the UK action Fraud department (luckily i have a friend who works for them who helped push it to the top of the list) i received a reply back basically siding 100% with me. Can share with the group if helps? I served an official complaint against the casino of which they just ignored. The arrogance. I think with this excellent forum we could form a united front against them?


I'm open to suggestions what to do next.


Many thanks.


Mr D Brooks

Isle of Wight.

Daniel
πριν από 3 έτη

Dear Daniel,

Yes, massive problems. I have a justified win of €1000 euros. Played through the wagering requirements (although that was a minefield) i calculated to have wagered over €60,000! Made the withdrawal 29th January. Still waiting. Live chat telling me that i must be patient! What a cheek! You never get a reply from finance or promotions or any department, they just ignore you. We must not give up and i'm so delighted to have found this forum. I've even wrote to the UK action Fraud department (luckily i have a friend who works for them who helped push it to the top of the list) i received a reply back basically siding 100% with me. Can share with the group if helps? I served an official complaint against the casino of which they just ignored. The arrogance. I think with this excellent forum we could form a united front against them?


I'm open to suggestions what to do next.


Many thanks.


Mr D Brooks

Isle of Wight.

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα