πριν από 3 έτη
Έχει κάποιος πρόβλημα με το casinomarriott Αντιμετωπίζω τεράστια προβλήματα με τη λήψη των χρημάτων μου
Has anyone had problems with casinomarriott I’m having massive problems getting my money
2
Έχει κάποιος πρόβλημα με το casinomarriott Αντιμετωπίζω τεράστια προβλήματα με τη λήψη των χρημάτων μου
Has anyone had problems with casinomarriott I’m having massive problems getting my money
Δεν έχουμε υποβληθεί δικαιολογημένες καταγγελίες εναντίον τους, αλλά έχουν κακή φήμη https://casino.guru/casinomarriott-review
Προσποιούνται επίσης ότι προέρχονται από τη Μάλτα αφού ο ιδιοκτήτης είναι η PlayB Malta Ltd., αλλά η εταιρεία είναι εγγεγραμμένη στην Κύπρο και η αρχή αδειοδότησης είναι το Κουρασάο. Από την άποψή μου, αυτό φαίνεται ψάρι 😕
We don't have any justified complaints submitted against them, but they have a bad reputation https://casino.guru/casinomarriott-review
They also pretend to be from Malta since the owner is PlayB Malta Ltd., but the company is registered in Cyprus and the licensing authority is Curacao. From my point of view, this looks fishy 😕
Οφείλουν 2400 £ μου και συνεχίζουν να λένε ότι τα χρήματα θα βρίσκονται στον λογαριασμό μου αύριο και έχουν περάσει 19 ημέρες και ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί
They owe my £2400 and keep saying the money will be in my account tomorrow and it’s been 19 days and my account has been verified
Φαίνεται σαν απάτη, εάν έχετε πληρώσει με την πιστωτική σας κάρτα, μπορείτε να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε μαζί τους και να λάβετε τα χρήματά σας πίσω. Εάν δεν είστε, υποθέτω ότι πρέπει να συνεχίσετε να επικοινωνείτε μαζί τους για να ελπίζουμε ότι θα δείτε τα χρήματά σας πίσω.
Seems like a scam, if you've paid with your creditcard, you can try to contact them and get your money back. If you are not, I guess you have to keep contacting them to hope you will see your money back.
Ενδεχομένως ναι, αλλά κατά κάποιο τρόπο θα πρέπει να ισχυριστείτε ότι οι καταθέσεις δεν προορίζονταν. Εξαρτάται πραγματικά από την τράπεζα.
Potentially yes, but you would somehow have to claim that the deposits weren't intended. It really depends on the bank.
Δεν έχω υποβαθμίσει ακόμα την άδεια Κουρασάο. Το BitCasino είναι το αγαπημένο μου και δεν έχω δοκιμάσει κάτι λάθος ακόμα. Αλλά το σημείο σας είναι έγκυρο. Έχουν κάτι ύποπτο. Γιατί το καζίνο Mariliot έχει κακή φήμη, αλλά δεν υπάρχουν "νόμιμα παράπονα"; Για μένα, απλώς δεν φαίνεται να ανταποκρίνονται σωστά σε αυτά τα παράπονα.
I haven't downplayed the Curacao license yet. BitCasino is my favorite and I haven't experienced anything wrong yet. But your point is valid. They have something suspicious. Why does Casino Mariliot have a bad reputation, but no "legitimate complaints"? To me, they simply don't seem to respond properly to those complaints.
私はまだキュラソーのライセンスを軽視しているわけではありません。ビットカジノは私のお気に入りで、まだ何か悪いことを経験したことがありません。しかし、あなたの指摘は有効です。彼らには何か怪しいものがあります。カジノ・マリリオットが悪い評判を持っているのに、「正当な苦情」がないのはなぜでしょうか?私には、彼らは単にそれらの苦情に適切に対応していないように思えます。
Μπορείτε να προσπαθήσετε να υποβάλετε καταγγελία στον ιστότοπό μας και μπορούμε να το εξετάσουμε: https://casino.guru/complaints
You may try to submit a complaint on our website and we can look into it: https://casino.guru/complaints
Γράψε το email σου ... θα σου φτιάξω ... ή τηλεγράφημα ή διαφωνία ..
Writte your email...i will cintact you..or telegram or discord..
Απλώς προσέξτε, υπάρχει ένας άλλος χρήστης που λέει ότι του ζήτησε 140 ευρώ από αυτόν.
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/chance-cz-normally-robbed-me---/2#post-4755
Just pay attention, there's another user who says that he requested 140eur from him.
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/chance-cz-normally-robbed-me---/2#post-4755
Ευχαριστώ για το κεφάλι που μου ζήτησε επίσης χρήματα, του είπα να απομακρύνει το φρικτό Nast άτομο που λυμαίνεται τους ανθρώπους θα πρέπει να απαγορευτεί σε αυτόν τον ιστότοπο
Thanks for the head up he has also asked for money of me I told him to f#ck off horrible Nast person preying on People should be banned of this site
Δεν ξέρω τι να πω.
Μιλάς σαν παιδιά.
Σκαμπάω κάποιον. Οχι.
Μπορώ απλώς να βοηθήσω σε αυτό το επιχείρημα, όλοι εσείς που πιστεύετε ότι όταν είχατε πρόβλημα με το καζίνο ότι θα σας δώσουν χρήματα, πρέπει να έχετε κάποιον που ξέρει αυτά τα παιχνίδια ή θα χάσετε χρήματα.
Δεν μπορώ να το κάνω δωρεάν. Πρέπει να πληρώσετε πηγή.
Martin47 και αυτό το Leak ... γκουρού καζίνο μπορεί να σας βοηθήσει. Χαχαχα
I dont know what to say.
You are talking like a kids.
Sm i scumm someone . No.
I just can help in that businesd snd thats all, all you who think when you had problem with casino that they will give you money, you must had someone who know that games or you will lose money.
I cant do it for free. Must payed source.
Martin47 and this Leak...casino guru can help you. Lol
Στην πραγματικότητα καταφέραμε να κανονίσουμε πληρωμές για πολλούς παίκτες. Εάν παίζετε σε ένα καζίνο με πολύ κακή φήμη, τότε ναι, είναι πολύ δύσκολο, αλλά αν παίζετε σε ένα αξιοπρεπές καζίνο και αποδεικνύεται ότι το παράπονό σας είναι δικαιολογημένο, τότε οι πιθανότητες είναι πολύ υψηλότερες.
We actually managed to arrange payments for many players. If you play in a casino with a very bad reputation, then yes, it's very difficult, but if you play in a decent casino and it turns out that your complaint is justified, then the chances are much higher.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.