πριν από 1 μήνα
Μπορείτε να τραβήξετε τα στιγμιότυπα οθόνης σας παρακαλώ. Ευχαριστώ
Can you pull off the screenshots please. Thanks
0
Μπορείτε να τραβήξετε τα στιγμιότυπα οθόνης σας παρακαλώ. Ευχαριστώ
Can you pull off the screenshots please. Thanks
Λυπάμαι, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν καταλαβαίνω το αίτημά σας.
Να γνωρίζετε ότι εάν θέλετε να επεξεργαστείτε την ανάρτησή σας, μπορείτε να το κάνετε στον λογαριασμό σας.
I'm sorry, but I am not sure if I understand your request.
Please know that if you'd like to edit your post, it is possible to do so in your account.
Και μπορώ να δω στην καταγγελία σας ότι πρόκειται για μια μακροχρόνια υπόθεση, επομένως πρέπει πραγματικά να είναι απογοητευτικό.
Ελπίζω ότι ο Jozes θα μπορέσει να πάρει την καλύτερη δυνατή ανάλυση σύντομα. 🤞
And I can see in your complaint that it is a long-lasting case, so it really must be frustrating.
I hope Jozes will be able to get the best resolution possible soon. 🤞
Εδώ υπάρχει εξήγηση
τότε δεν πρέπει να τα εγκρίνουν.
Here is there explanation
they shouldn’t approve them then.
Ω, πιστεύω ότι καταλαβαίνω το πρόβλημα...
Υποθέτω ότι αυτό το καζίνο λειτουργεί στην πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών σε πραγματικό χρόνο, η οποία είναι δυστυχώς γνωστή ως εξαιρετικά μη φιλική προς τον χρήστη όταν πρόκειται για δωρεάν μάρκες. Τουλάχιστον από όσο ξέρω.
Σε αυτά τα καζίνο, και λυπάμαι που βλέπω ότι η τάση δεν έχει αλλάξει ακόμα, οι παίκτες μπορούν να πάρουν πολλές δωρεάν μάρκες στη σειρά χωρίς τεχνικούς περιορισμούς και μόλις εξαργυρωθούν τα κέρδη, η εξήγηση είναι ακριβώς όπως αυτή έχεις.
"Στους όρους αναφέρεται ότι μόνο ένα δωρεάν τσιπ μπορεί να ενεργοποιηθεί εκείνη τη στιγμή και κυρίως ότι επιτρέπεται μόνο ένα μπόνους καλωσορίσματος ανά λογαριασμό παίκτη...."
Έχετε δει κάποιο κουτάβι που να σας ενημερώνει ότι έχετε ήδη λάβει ένα μπόνους καλωσορίσματος στο παρελθόν;
Υποθέτω ότι δεν έχετε.
Oh, I believe I understand the problem...
I presume this casino is running on the Real Time gaming platform, which is sadly well known for being highly user-unfriendly when it comes to free chips. At least as far as I know.
At these casinos, and I'm sorry to see the trend has not changed yet, players are able to take many free chips in the row without any technical restrictions, and once the winnings are to be redeemed, the explanation is precisely like the one you got.
"It is stated in the terms that only one free chip may be activated at the time and mostly that just one welcome bonus is allowed per player account...."
Have you seen any pup up or waring informing you that you already took a welcome bonus in the past?
I guess you have not.
Όχι δεν είδα κάτι τέτοιο. Αυτό που είδα ήταν επιτρεπόμενη ανάληψη και είχε αναγραφεί όλο το ποσό, γύρισα πίσω και κοίταξα τις συναλλαγές μου, τα τελευταία 5 κουπόνια που προσπάθησα να παίξω αρνήθηκαν, τι λέει;
No I didn't see anything of the sort . The thing I saw was withdrawl allowed and it had the whole amount listed , I went bAck and looked at my transactions , the last 5 coupons I tried to play were denied , what's he talking about ?
Ελπίζω η ομάδα παραπόνων μας να μπορέσει να μάθει τι ακριβώς μπορεί να γίνει, αλλά πρέπει πρώτα να απαντήσετε στη Βερόνικα στο παράπονό σας , παρακαλώ.
I hope our complaint team will be able to find out what exactly can be done, but you need to reply to Veronika in your complaint first, please.
Ναι, έχει μεγάλη διάρκεια και γιατί κάθε φορά χρειάζεται μια ολόκληρη εβδομάδα για να ανταποκριθεί..
Yes it is long lasting also because each time it takes a whole week to respond..
Sì è duraturo anche perché ogni volta ci impiega una settimana intera a rispondere..
Αυτό συμβαίνει επειδή ήμουν εκτός πόλης για τις διακοπές,
That's because I was out of town for the holiday,
Είχα απαντήσει στη Ρόμι που μιλούσε για το παράπονό μου. Συνεχίζω τρεις μήνες
I had replied to Romi who was talking about my complaint. I've been going on for three months
Avevo risposto a Romi che parlava del mio reclamo. Sto andando avanti da tre mesi
Η κοπέλα μου εξαπατήθηκε για πάνω από $4600! Έβαλε αρχικά $20 στο Sninsy Casino και κατέληξε να κερδίσει ένα έπαθλο λίγο πάνω από $4300, καλά συνέχισε να παίζει και έχασε λίγο, αλλά κατέληξε να κερδίσει $700 περισσότερα στο snoop dog. Λοιπόν, ήθελε να εξαργυρώσει και όλα ήταν καλά από την πλευρά μας, είπαν. Περίμενε τις 5 εργάσιμες ημέρες που είπαν ότι θα ολοκληρωνόταν και τους τηλεφώνησε καθημερινά και συνεχίζουν να κάνουν επαλήθευση...Λοιπόν μετά από τη 10η μέρα δεν μπορούσε πλέον να συνδεθεί στον λογαριασμό της!; Είναι συντετριμμένη πλέον και δεν ξέραμε σε ποιον να απευθυνθούμε!!! Δυστυχώς δεν τράβηξε πολλά στιγμιότυπα οθόνης, αλλά πίστευα ότι θα έχει αποδείξεις ότι πλήρωσε χρήματα, και αν ποτέ κάποιος πιάσει κάποιον εκεί, έχει την ημέρα και την ώρα που κέρδισε το βραβείο, οπότε ίσως μπορούν να πουν ποιος κέρδισε την πτώση του βραβείου τότε αν πουν ότι δεν ήταν αυτή; Α, και διέγραψαν το ιστορικό της αμέσως από την αρχή! Έχει μερικά στιγμιότυπα οθόνης, αλλά αν θέλετε το email της μπορώ να σας το δώσω; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για οτιδήποτε μπορείτε να κάνετε!?
My girlfriend was cheated out of over $4600! She initially put $20 in Sninsy Casino and ended up winning a prize drop of a little over $4300, well she continued to play and lost a bit but ended up winning $700 more on snoop dog. Well she wanted to cash out and everything was fine on our end they said. She waited the 5 business days they said it would be up and called them back daily with they are still verifying...Well after about the 10th day she couldn't log into her account no more!? She is devastated now and we didn't know who to turn to!!! Unfortunately she didn't take to many screen shots,but I was thinking she will have proof she paid money,and if someone ever gets ahold of someone there she has the day and time she won the prize drop,so maybe they can say who won the prize drop then if they say it wasn't her? Oh and they deleted her history right off the get go! She has some screen shots,but if you would like her email I can give it to you? Thanks in advance for anything you can do!?
Αυτό είναι υπέροχο. Χαίρομαι που μπορούσαμε να βοηθήσουμε.
Αλλά είμαι λίγο μπερδεμένος τώρα να σου πω την αλήθεια.
Η συνεχιζόμενη καταγγελία σας αφορά τους κουλοχέρηδες Ragging Bull, όπου η Βερόνικα στην πραγματικότητα ακόμα περιμένει την απάντησή σας, παρεμπιπτόντως.
Έγραψες εδώ ότι πήρες χρήματα από το Club Player. Τότε, περιμένατε περισσότερες αναλήψεις;🤔
That is great. I am glad we could be of some help.
But I am a bit confused now to tell you the truth.
Your ongoing complaint is for Ragging Bull Slots, where Veronika actually still awaits your response, by the way.
You wrote here that you got money from Club Player. So, were you waiting for more withdrawals then?🤔
Η κοπέλα μου εξαπατήθηκε για πάνω από $4600! Έβαλε αρχικά $20 στο Sninsy Casino και κατέληξε να κερδίσει ένα έπαθλο λίγο πάνω από $4300, καλά συνέχισε να παίζει και έχασε λίγο, αλλά κατέληξε να κερδίσει $700 περισσότερα στο snoop dog. Λοιπόν, ήθελε να εξαργυρώσει και όλα ήταν καλά από την πλευρά μας, είπαν. Περίμενε τις 5 εργάσιμες ημέρες που είπαν ότι θα ολοκληρωνόταν και τους τηλεφώνησε καθημερινά και συνεχίζουν να κάνουν επαλήθευση...Λοιπόν μετά από τη 10η μέρα δεν μπορούσε πλέον να συνδεθεί στον λογαριασμό της!; Είναι συντετριμμένη πλέον και δεν ξέραμε σε ποιον να απευθυνθούμε!!! Δυστυχώς δεν τράβηξε πολλά στιγμιότυπα οθόνης, αλλά πίστευα ότι θα έχει αποδείξεις ότι πλήρωσε χρήματα, και αν ποτέ κάποιος πιάσει κάποιον εκεί, έχει την ημέρα και την ώρα που κέρδισε το βραβείο, οπότε ίσως μπορούν να πουν ποιος κέρδισε την πτώση του βραβείου τότε αν πουν ότι δεν ήταν αυτή; Α, και διέγραψαν το ιστορικό της αμέσως από την αρχή! Έχει μερικά στιγμιότυπα οθόνης, αλλά αν θέλετε το email της μπορώ να σας το δώσω; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για οτιδήποτε μπορείτε να κάνετε!?
My girlfriend was cheated out of over $4600! She initially put $20 in Sninsy Casino and ended up winning a prize drop of a little over $4300, well she continued to play and lost a bit but ended up winning $700 more on snoop dog. Well she wanted to cash out and everything was fine on our end they said. She waited the 5 business days they said it would be up and called them back daily with they are still verifying...Well after about the 10th day she couldn't log into her account no more!? She is devastated now and we didn't know who to turn to!!! Unfortunately she didn't take to many screen shots,but I was thinking she will have proof she paid money,and if someone ever gets ahold of someone there she has the day and time she won the prize drop,so maybe they can say who won the prize drop then if they say it wasn't her? Oh and they deleted her history right off the get go! She has some screen shots,but if you would like her email I can give it to you? Thanks in advance for anything you can do!?
Έχω ήδη απαντήσει στην προηγούμενη ανάρτησή σας εδώ , στην πραγματικότητα.
Για να τη βοηθήσουμε, θα χρειαστεί να ανοίξει λογαριασμό στον ιστότοπό μας και να υποβάλει καταγγελία, ώστε να μπορούμε να παρέμβουμε.
Θα το πάει; Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
I have already replied to your previous post here, actually.
In order to help her, she will need to open an account on our site and file a complaint, so we are able to intervene.
Will she go for it? We're here to help.
Συγγνώμη, αλλά δεν νομίζω ότι κατάλαβα το αίτημά σας εδώ.
Θέλετε να μάθετε για κάποιο καζίνο όπου μπορείτε να κερδίσετε; Είναι σωστό;
Είναι αρκετά δύσκολο να το προβλέψουμε αυτό, αλλά μπορείτε να περιηγηθείτε στα πιο προτεινόμενα καζίνο για τη χώρα σας εδώ, αν θέλετε.
Sorry, but I don't think I understood your request here.
You want to know about some casino where you can win? Is that right?
It is quite difficult to predict that, but you can browse the most recommended casinos for your country here if you wish.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.