Γεια σας και πάλι.
Σας ευχαριστούμε για όλα τα στιγμιότυπα οθόνης. Απλώς να ξέρετε ότι δεν χρειάζεται να δημοσιεύσετε όλα αυτά εδώ στο φόρουμ.
Όταν ζήτησα περισσότερες λεπτομέρειες από εσάς, στην πραγματικότητα εννοούσα κάποιες περισσότερες πληροφορίες όπως:
- Πότε ακριβώς υποβάλατε το αίτημα ανάληψης;
- Είναι επαληθευμένος ο λογαριασμός σας;
- Το(τα) καζίνο σας έδωσαν κάποια εξήγηση για τη μη πληρωμή;
Θα πρότεινα να υποβάλετε ένα παράπονο ή παράπονα, εάν έχετε το ίδιο πρόβλημα σε περισσότερα καζίνο ταυτόχρονα. Η ομάδα μας θα εξετάσει καλύτερα τα πάντα και, στη συνέχεια, εάν χρειαστεί, θα της στείλετε αυτά ή και άλλα στιγμιότυπα οθόνης.
Τι λέτε;
Απλώς ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο , παρακαλώ, και γνωρίζετε ότι τα παράπονα είναι δωρεάν, επομένως δεν υπάρχει καμία ανησυχία για οποιοδήποτε κόστος.
Ενημερώστε μας εάν χρειάζεστε βοήθεια με αυτό και ενημερώστε μας για την κατάσταση με αυτό το ζήτημα.
Hello again.
Thank you for all the screenshots. Just please know that there is no need to post all this here on forum.
When I asked for more details from you, I actually meant some more information like:
- When exactly did your make the withdrawal request?
- Is your account verified?
- Did the casino(s) give you any explanation for not paying?
I would suggest you file a complaint, or complaints, if you have the same issue at more casinos at once. Our team will have a better look at everything, and then, if needed, you will send these or also other screenshots to them.
What do you say?
Just follow this link, please, and know that complaints are free of charge, so there is no worry at all about any cost.
Please let us know if you need any help with it and inform us about the situation with this issue.
Αυτόματη μετάφραση: