Ναι, το feedback είναι πάντα σημαντικό, αλλά ξέρω ότι ο Nick δεν χαλαρώνει και έχει αρκετά να κάνει και προσπαθεί να φτάσει σε κάθε παίκτη του οποίου το παράπονο αντιμετωπίζει το συντομότερο δυνατό.
Ωστόσο, βλέπω ότι το καζίνο έχει ανταποκριθεί στην καταγγελία, οπότε τώρα μάλλον θα είναι η σειρά σας να παραδώσετε το έγγραφο που εξακολουθεί να είναι πρόβλημα. Ελπίζω να μπορέσεις να το διευθετήσεις. Καλή τύχη. ☘️
Yes, feedback is always important, but I know that Nick is not slacking off and he has enough to do and he tries to get to every player whose complaint he is dealing with as quickly as possible.
However, I see that the casino has responded to the complaint, so now it will probably be your turn to deliver the document that is still a problem. I hope you can get it sorted out. Good luck. ☘️