Ναι, το feedback είναι πάντα σημαντικό, αλλά ξέρω ότι ο Nick δεν χαλαρώνει και έχει αρκετά να κάνει και προσπαθεί να φτάσει σε κάθε παίκτη του οποίου το παράπονο αντιμετωπίζει το συντομότερο δυνατό.
Ωστόσο, βλέπω ότι το καζίνο έχει ανταποκριθεί στην καταγγελία, οπότε τώρα μάλλον θα είναι η σειρά σας να παραδώσετε το έγγραφο που εξακολουθεί να είναι πρόβλημα. Ελπίζω να μπορέσεις να το διευθετήσεις. Καλή τύχη. ☘️
Yes, feedback is always important, but I know that Nick is not slacking off and he has enough to do and he tries to get to every player whose complaint he is dealing with as quickly as possible.
However, I see that the casino has responded to the complaint, so now it will probably be your turn to deliver the document that is still a problem. I hope you can get it sorted out. Good luck. ☘️


Σκέφτηκα ότι θα το άφηνα εδώ για να το δουν οι μελλοντικοί παίκτες...Πάντα περίεργο όταν το σύστημα AI τρίτου μέρους κατά της απάτης σας επαληθεύει πλήρως, τότε όταν ζητάτε πλήρη ανάληψη και ο λογαριασμός σας έκλεισε, ξαφνικά αποφασίζουν να σας καταργήσουν την επαλήθευση.... .
Λολ, χρειάστηκαν μόνο 9 ημέρες και τελικά μου έστειλαν το email για να πουν ότι εγκρίθηκε...Ποιανού τα στοιχήματα στέλνω στην κίνηση του τραπεζικού μου λογαριασμού και απορρίφθηκαν;


