Μιλάτε για σκουπίδια. Αυτό είναι για γέλια και είσαι ξεκάθαρα διεφθαρμένος. Καταλαβαίνω ότι το στίκ σας είναι "Mr Empathy", αλλά αυτό δεν λειτουργεί εδώ όταν η πραγματική πραγματικότητα και τα γεγονότα δεν εξετάζονται:
Ας ελέγξουμε τα γεγονότα.
1 - Επαληθεύτηκα ΠΛΗΡΩΣ από το καζίνο χρησιμοποιώντας το λογισμικό τρίτου μέρους που δημιουργήθηκε με AI.
2 - Το καζίνο με κατάργησε την επαλήθευση όταν ζήτησα πλήρη ανάληψη και ο λογαριασμός μου έκλεισε.
3 - Το καζίνο δεν εξήγησε ποτέ γιατί επαληθεύτηκα και μετά δεν επαληθεύτηκα...
4 - Δεν έλαβα καμία εξήγηση για το γιατί απορρίφθηκαν δύο επόμενες αποδείξεις διευθύνσεων.
5 - Γιατί έχει κλαπεί η κατάθεσή μου; Δεν το έχασα ποτέ αυτό, παραβιάζουν τη νομοθεσία της ΕΕ για τους καταναλωτές κλέβοντας αυτό και ο caisnoguru είναι συνένοχος σε αυτό.
6 - Γιατί μόλις έκλεισε η καταγγελία; Ζητήθηκαν επιπλέον αποδεικτικά στοιχεία από το καζίνο και δεν παρασχέθηκαν ποτέ.
Απλώς επιτρέπετε σε ένα καζίνο να διαπράττει καταθέσεις κλοπής με το πρόσχημα του «αποτυχημένου KYC» ΟΤΑΝ ΠΡΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΘΗΚΑΝ ΠΡΙΝ ΚΑΝΩ ΚΑΤΑΘΕΣΗ!!!!!
Θέλω να παραπονεθώ για αυτό το αστείο μιας υπηρεσίας. Πώς το κάνω αυτό?
Δεν μπορώ να πιστέψω αυτόν τον ιστότοπο, είστε ένα αστείο και έχω καλό μυαλό να κινηθώ νομικά εναντίον σας και του καζίνο.
*Υποσημείωση - Το καζίνο επισήμανε τις κριτικές μου εναντίον τους στο Trustpilot, αρνήθηκαν επίσης να μου δώσουν την εγγεγραμμένη επαγγελματική τους διεύθυνση για να μπορέσω να κάνω μια δικαστική απόφαση...Ο γκουρού του καζίνο απλώς επιτρέπει μια άλλη κατάσταση scatterhall.
You are talking utter rubbish. This is laughable and you are clearly corrupt. I get your shtick is 'Mr Empathy' but this doesn't work here when actual reality and facts are not being addressed:
Let's fact check you shall we.
1 - I was FULLY VERIFIED by the casino using their AI generated third part software.
2 - The casino unverified me when I requested a full withdrawal and my account closed.
3 - The casino has never explained why I was verified and then unverified...
4 - I have received no explanation as to why two subsequent proof of addresses were rejected.
5 - Why has my deposit been stolen? I never lost this, they are breaking EU consumer law by stealing this and caisnoguru is complicit in this.
6 - Why did the complaint just close? Extra evidence was requested from the casino and never provided.
You are simply allowing a casino to commit theft deposits under the guise of 'failing KYC' WHEN I WAS PROVABLY VERIFIED BEFORE I EVEN DEPOSITED!!!!!
I wish to complain about this joke of a service. How do I do this?
Cannot believe this site, you are a joke and I have a good mind to take legal action against you and the casino.
*Footnote - The casino flagged my reviews against them on trustpilot, they also refused to give me their registered business address so I could do a court order....Casino guru is simply allowing another scatterhall situation.