Ναι Radka, έλαβα μια απάντηση από τον υπεύθυνο της υπόθεσής μου σήμερα το πρωί. Χαίρομαι πραγματικά για τις προσπάθειές σας να προσπαθήσετε να επιλύσετε το πρόβλημά μου.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
Yes Radka,I got a response from the person in charge of my case this morning. I'm truly delighted towards your efforts in trying to get my issue resolved.
Thank you so much!
Νομίζω ότι μπορείτε να ευχαριστήσετε την Petronela και τον Andrej - αυτοί φροντίζουν για το παράπονό σας. 🙂
Δεν έχει τελειώσει ακόμα όμως. 🤞
I think you can thank to Petronela and Andrej instead - they take care of your complaint. 🙂
It's not over yet though. 🤞
Είμαι ευγνώμων σε όλους σας, μου ακούσατε το πρόβλημά μου και επίσης με βοηθάτε να το λύσω!
I am grateful to you all, you guys gave me a listening ears to my problem and you are also helping me get it resolved!
Αγαπητέ Radka,
Να πω ότι με εξαπάτησε η αναζήτηση στο google!
Στην πραγματικότητα έψαξα για το 1win, αλλά έλαβα πολλές καλές κριτικές γι 'αυτά, κάθε άρθρο που διάβασα γι 'αυτά στην αναζήτηση στο google ήταν θετικό μόνο για να εξυπηρετηθώ στην πρώτη μου προσπάθεια!
Θα έπρεπε να είχα προειδοποιηθεί όταν διάβασα "η εταιρεία έκλεισε για λίγο πριν ανοίξει ξανά το 2018."
Αν και δεν είδα τον λόγο του κλεισίματος!
Δεν είμαι απλώς χαρούμενος που μπήκα σε αυτό το χάος, αυτή τη χρονική περίοδο🤦♂️
Dear Radka,
Should I say I was decieved by google search!
I actually searched about 1win but I got alot of good reviews about them, every article I read about them on google search were positive only to get served on my first attempt!
I should have been cautioned when i read "the company was closed for a while before it was reopened in 2018."
Although I didn't see the reason for the closure!
I'm not just happy I got into this mess, at this period in time🤦♂️
Είναι πιθανό οι κριτικές που διαβάσατε να ήταν διαφημιστικού χαρακτήρα και όχι εντελώς ειλικρινείς. Είναι ένας τρόπος που κάνουν τα καζίνο για να προσελκύσουν νέους πελάτες. Δυστυχώς, δεν είναι πάντα εύκολο να εντοπίσεις αυτές τις ψεύτικες κριτικές.
It's possible that the reviews you read were promotional in nature and not entirely honest. It's a way that casinos do to try and attract new customers. Unfortunately, it's not always easy to spot these fake reviews.
Έχεις δίκιο, μόλις επικοινώνησα με μια από τις εταιρείες μάρκετινγκ και τους είπα για την εταιρεία που προωθούν.
Έτσι, το μπορεί επίσης να σώσει ζωές από το να πέσω θύμα, δεν θα σταματήσω μέχρι να βρω έναν απτό λόγο για τον αποκλεισμό του λογαριασμού μου στην πρώτη μου προσπάθεια ή όταν μου πληρώσουν τα χρήματά μου!
You're right, I just contacted one of the marketing company and told them about the company they are promoting.
So the can aswell save lives from falling a victim, I will not stop until I get a tangible reason for blocking my account on my first attempt or when they pay me my money!
Αγαπητέ Radka,
Να πω ότι με εξαπάτησε η αναζήτηση στο google!
Στην πραγματικότητα έψαξα για το 1win, αλλά έλαβα πολλές καλές κριτικές γι 'αυτά, κάθε άρθρο που διάβασα γι 'αυτά στην αναζήτηση στο google ήταν θετικό μόνο για να εξυπηρετηθώ στην πρώτη μου προσπάθεια!
Θα έπρεπε να είχα προειδοποιηθεί όταν διάβασα "η εταιρεία έκλεισε για λίγο πριν ανοίξει ξανά το 2018."
Αν και δεν είδα τον λόγο του κλεισίματος!
Δεν είμαι απλώς χαρούμενος που μπήκα σε αυτό το χάος, αυτή τη χρονική περίοδο🤦♂️
Dear Radka,
Should I say I was decieved by google search!
I actually searched about 1win but I got alot of good reviews about them, every article I read about them on google search were positive only to get served on my first attempt!
I should have been cautioned when i read "the company was closed for a while before it was reopened in 2018."
Although I didn't see the reason for the closure!
I'm not just happy I got into this mess, at this period in time🤦♂️
Είναι πιθανό οι κριτικές που διαβάσατε να ήταν διαφημιστικού χαρακτήρα και όχι εντελώς ειλικρινείς. Είναι ένας τρόπος που κάνουν τα καζίνο για να προσελκύσουν νέους πελάτες. Δυστυχώς, δεν είναι πάντα εύκολο να εντοπίσεις αυτές τις ψεύτικες κριτικές.
It's possible that the reviews you read were promotional in nature and not entirely honest. It's a way that casinos do to try and attract new customers. Unfortunately, it's not always easy to spot these fake reviews.
Αυτό είναι κάτι που έχω και εγώ στο μυαλό μου.
Και αυτός είναι επίσης ο λόγος που ενημερώσαμε πρόσφατα τους όρους χρήσης του φόρουμ μας, το τμήμα που σχετίζεται με την κριτική χρήστη:
https://casino.guru/terms-and-conditions
3.11. Ο σκοπός των κριτικών και των αξιολογήσεων που δημιουργούνται από τους Χρήστες στον Ιστότοπο είναι να αντικατοπτρίζουν την αληθινή εμπειρία των παικτών σε μεμονωμένες ιστοσελίδες καζίνο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε κριτικές χρηστών που δημιουργήθηκαν από χρήστες μετά από κίνητρο από το καζίνο, για παράδειγμα προσφέροντάς τους ένα μπόνους με αντάλλαγμα μια θετική κριτική.
3.12. Δεν έχουμε την άδεια των Χρηστών να μοιράζονται τις προσωπικές τους πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους, με τους ιστότοπους του καζίνο που εξέτασαν ή βαθμολόγησαν στον Ιστότοπό μας. Επομένως, δεν μπορούμε να μοιραστούμε αυτές τις πληροφορίες με το καζίνο για να βοηθήσουμε στον εντοπισμό του Χρήστη που υπέβαλε κριτική στον Ιστότοπό μας. Εάν ένα καζίνο επιθυμεί να αναγνωρίσει τον χρήστη ή να επικοινωνήσει μαζί του, οι εκπρόσωποι του καζίνο μπορούν να απαντήσουν απευθείας στην κριτική του χρήστη.
This is something I have in my mind too.
And it's also why we've recently updated our forum terms of use, the user review related part:
https://casino.guru/terms-and-conditions
3.11. The purpose of reviews and ratings created by Users on the Website is for them to reflect truthful experience of players at individual casino websites. That is why we reserve the right to delete User reviews which were created by Users after being motivated to do so by the casino, for example by offering them a bonus in exchange for a positive review.
3.12. We do not have the Users' permission to share their personal information, including their e-mail address, with the casino websites which they reviewed or rated on our Website. Therefore, we cannot share this information with the casino to help identify the User who submitted a review on our Website. If a casino wishes to identify the User or communicate with them, representatives of the casino are able to directly respond to the User's review.
Έχεις δίκιο, μόλις επικοινώνησα με μια από τις εταιρείες μάρκετινγκ και τους είπα για την εταιρεία που προωθούν.
Έτσι, το μπορεί επίσης να σώσει ζωές από το να πέσω θύμα, δεν θα σταματήσω μέχρι να βρω έναν απτό λόγο για τον αποκλεισμό του λογαριασμού μου στην πρώτη μου προσπάθεια ή όταν μου πληρώσουν τα χρήματά μου!
You're right, I just contacted one of the marketing company and told them about the company they are promoting.
So the can aswell save lives from falling a victim, I will not stop until I get a tangible reason for blocking my account on my first attempt or when they pay me my money!
Αυτή είναι μια καλή προσπάθεια. Θα ήθελα πολύ να δω κάποια επανάληψη!
This is a good effort. I would love to see some replay!
Εκτιμώ την προσπάθεια για τη δημιουργία μιας δίκαιης και αξιόπιστης κοινότητας διαδικτυακών καζίνο.
I appreciate the effort to create a fair and trustworthy online casino community.
Επειδή μπορώ να πω ότι οι γκουρού του καζίνο είναι οι καλύτεροι, εύχομαι η δύναμη για τη λήψη αποφάσεων και την εφαρμογή στους παίκτες και τα καζίνο να τους εξιλεωθεί!
For I can say, casino guru are the best, I wish the power for decision making and implementation on players and casinos can be atone to them!
Αγοράζω αυτήν την ιδέα Abdulrahaman, το καζίνο σίγουρα θα συμμορφωθεί και θα ήταν πολύ προσεκτικό για το πώς επιβάλλουν νόμους, ειδικά τους νόμους που οδηγούν σε περιττό κλείσιμο του λογαριασμού των ανθρώπων μαζί με τα χρήματά τους.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει ιστότοπος εκτός από το casino.guru, στον οποίο μπορεί κανείς να αναφέρει το 1win.
Οι περισσότεροι ιστότοποι δεν τους προτείνουν, δεν το έχουν στους ιστότοπούς τους!
I buy this idea Abdulrahaman, the casino will definitely comply and would be very mindful of how they impose laws especially the laws that leads to unnecessary closure of people's account together with their funds.
I don't think there is a website apart from casino.guru, that one can report 1win to.
Most websites don't recommend them,they don't have it on thier sites!
Αγοράζω αυτήν την ιδέα Abdulrahaman, το καζίνο σίγουρα θα συμμορφωθεί και θα ήταν πολύ προσεκτικό για το πώς επιβάλλουν νόμους, ειδικά τους νόμους που οδηγούν σε περιττό κλείσιμο του λογαριασμού των ανθρώπων μαζί με τα χρήματά τους.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει ιστότοπος εκτός από το casino.guru, στον οποίο μπορεί κανείς να αναφέρει το 1win.
Οι περισσότεροι ιστότοποι δεν τους προτείνουν, δεν το έχουν στους ιστότοπούς τους!
I buy this idea Abdulrahaman, the casino will definitely comply and would be very mindful of how they impose laws especially the laws that leads to unnecessary closure of people's account together with their funds.
I don't think there is a website apart from casino.guru, that one can report 1win to.
Most websites don't recommend them,they don't have it on thier sites!
Είναι καλό που το ανέφερες. Πιστεύουμε ότι τα ιδιαίτερα κακά καζίνο θα πρέπει να αναφέρονται, ώστε οι παίκτες να μπορούν να ελέγξουν την κριτική και να εξετάσουν τον κίνδυνο. Ή καλύτερα πείτε αποφύγετε τον κίνδυνο!
It's good that you mentioned it. We feel that especially bad casinos should be listed so the players can check the review and consider the risk. Or better say avoid the risk!
Αυτό είναι αλήθεια!
Αγαπητή Radka, η Natalia δεν ανταποκρίνεται εδώ και καιρό, ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα;
That's true!
Dear Radka, Natalia have not been responsive for a while now,hope there's no problem?
Γειά σου,
Απάντησα εδώ , λέγοντας ότι δεν έχω ιδέα για το τι ήταν η συζήτηση μεταξύ του καζίνο και εμάς, δεν μπορώ καν να μαντέψω τι αποτέλεσμα θα έχουμε στο τέλος.
Hello there,
I replied here, saying that I have no clue what the discussion between the casino and us was about, I can't even guess what outcome we get in the end.
Γειά σου. Λυπάμαι που βρέθηκες σε αυτή την κατάσταση. Φαίνεται ότι δεν έχουμε αυτό το συγκεκριμένο καζίνο στη βάση δεδομένων μας, οπότε θα το δώσω στην ομάδα δεδομένων μας για να το δούμε 🙂.
Καταλαβαίνω καλά, ότι ζητήσατε την απόσυρσή σας πριν από 60 μέρες και η υποστήριξη δεν απαντά καθόλου, έτσι είναι; Έχετε επαληθευτεί πλήρως σε αυτό το καζίνο; Πότε επικοινωνήσατε τελευταία φορά με την υποστήριξη;
Θα σας συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία, η οποία είναι δωρεάν, φυσικά, και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε σε αυτό το καζίνο. Μπορείτε να το κάνετε εύκολα απλά κάνοντας κλικ/πατώντας σε αυτόν τον σύνδεσμο 👈. Στην περίπτωσή σας, καθώς αυτό το καζίνο δεν περιλαμβάνεται ακόμη στη λίστα των καζίνο μας, θα επιλέξετε αυτήν την ενέργεια:
Εδώ 👈 έχετε μερικές χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την επίλυση παραπόνων μας. Ενημερώστε μας εάν χρειάζεστε βοήθεια, θα περιμένουμε την απάντησή σας.
Hello there. I'm sorry you've found yourself in this situation. It looks like we don't have this particular casino in our database, so I will pass it to our data team to have a look at at it 🙂.
Do I understand correctly, that you have asked for your withdrawal 60 days ago and the support is not answering at all, is that right? Ae you fully verified at this casino? When were you last in contact with the support?
I would recommend you to submit a complaint, which is free of charge, of course, and our team will try to help you out with the issue you are having at this casino. You can do so easily just by clicking/tapping on this link 👈. In your case, as this casino is not yet included in our list of casinos, you will choose this action:
Here 👈 you have some useful information about our complaint resolution. Please let us know if you need any help, will wait for your reply.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.