Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνCrownplay Casino Probleme

Crownplay Casino Probleme (σελίδα 2)

 από marc8inho
|
2.864 προβολές 31 απαντήσεις |
|
1 2
n41920180

I am glad that you got your money at the end, and I surely understand your point here.

So, it really helped to submit a complaint with our team. What do you think? 🙂

Προσοχή σε αυτό το καζίνο!

Περιμένω την απόσυρσή μου αρκετές μέρες, αλλά δεν γίνεται τίποτα. Η υποστήριξη δεν είναι χρήσιμη και η όλη διαδικασία διαρκεί χωρίς προφανή λόγο. Αισθάνεσαι σαν να είσαι σε αδιέξοδο. Δεν μπορώ να προτείνω ανεπιφύλακτα αυτόν τον ιστότοπο - βρείτε ένα πιο αξιόπιστο καζίνο!


Αυτόματη μετάφραση:
mrfridon

Hi there,

I wish I could help you, so let me try to ask you a few things:

When you say the support is not helpful, what did the support tell you? Since it is Monday, perhaps the payouts are not carried out through the weekends; could that be the case? I imagine waiting is killing you, so you feel like this is the end of the world, but basically, sometimes it is just slower. This forum is full of these situations.

Additionally, has your account and payment option been fully verified, please?

The more you share, the better the picture of the situation.


Radka

Η υποστήριξη μου λέει πάντα το ίδιο πράγμα: η απόσυρση διαρκεί 3-5 ημέρες. Αλλά ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί το λένε αυτό - θα έπρεπε απλώς να πουν ότι παίρνει μερικούς μήνες και αυτό είναι. Τότε τουλάχιστον θα ήξερα πού βρίσκομαι και δεν θα έπαιζα εκεί εξαρχής. Έπαιξα εκεί γιατί πίστευα ότι θα έπαιρνα τα χρήματά μου εγκαίρως. Αλλά τώρα η απόσυρση βρίσκεται ακόμα υπό επεξεργασία και απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα έπρεπε να πάρει τόσο πολύ. Κάθε κανονικό καζίνο διαρκεί το πολύ τρεις ημέρες, αλλά εδώ διαρκεί για πάντα.


Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Ζήτησα ανάληψη στις 02.03 αλλά μέχρι στιγμής δεν υπάρχει

Αυτόματη μετάφραση:
mrfridon

Have they already started with the verification process, though?

The thing is that the live chat most of the time doesn't even know what exactly is going on with the withdrawals because it is up to other departments, actually.

Romi

Όχι, καθόλου. Η επαλήθευση ως επιλογή δεν είναι διαθέσιμη

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Αυτός είναι πολύς χρόνος, αυτό δεν είναι καθόλου δυνατό, δεν παίζω ποτέ σε αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:

Άνθρωποι είναι πραγματικά απάτη αυτό;;;;;

Καταρχήν δεν μπόρεσα να κάνω ανάληψη πάνω από 500 € και έχασα τα υπόλοιπα χρήματα (1200 €) αλλά αυτό δεν πειράζει. Περιμένω ανάληψη 8 μέρες και η υποστήριξη πελατών μου γράφει ότι το οικονομικό τμήμα ελέγχει αλλά παρακαλώ πού είσαι και ποιος δουλεύει για σένα, αυτό είναι σχέδιο. Δεν θα παίξω ποτέ ξανά σε αυτό το καταστροφικό καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:

Φταίω που δεν κοίταξα έγκαιρα τις κριτικές αυτού του καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:

Δεν είμαι μόνος, πολλοί άνθρωποι έχουν παράπονα

Αυτόματη μετάφραση:
mrfridon

It is surely understandable that you feel frustrated with this whole situation. Have you thought about filing a complaint here, though?

Hopefully our team will be able to intervene.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα