Crownplay Casino Probleme

πριν από 2 εβδομάδες από marc8inho
|
522 προβολές 4 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σε όλους,


τι θα έκανες στη θέση μου;


Κέρδισα €3000 στο Crownplay Casino.


(Μέχρι τότε συχνά είχα καταθέσει και συχνά αποσύρω χρήματα αλλά ποτέ ποσό άνω των 500€.)


Όταν κέρδισα τα 3000€, με πλήρωσαν 500€. Τότε ξεκίνησε. Ξαφνικά έπρεπε να επαληθεύσω τον εαυτό μου και μετά έκανα ό,τι ήταν απαραίτητο για την επαλήθευση. Έκαναν προβλήματα για μεγάλο χρονικό διάστημα και δεν το δέχονταν για μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι που μια μέρα έλαβα το μήνυμα "ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί επειδή δεν ήταν δυνατή η επαλήθευση".


Αυτό σημαίνει ότι δεν έχω πλέον πρόσβαση στον λογαριασμό μου.


Μίλησα με την υπηρεσία συνομιλίας και ρώτησα τι θα γίνει με τα χρήματά μου και μου είπαν ότι θα μου πληρωθούν, αλλά δεν έχει γίνει τίποτα εδώ και 5 ημέρες.


Τι πρέπει να κάνω; Είμαι απελπισμένος γιατί χρειάζομαι επειγόντως τα χρήματα.



Θα ήταν υπέροχο αν μπορούσατε να με βοηθήσετε.

Σας ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
marc8inho
πριν από 2 εβδομάδες

Πήρα επίσης στιγμιότυπα οθόνης της ζωντανής συνομιλίας όπου με διαβεβαίωσαν ότι θα εξακολουθούσα να πληρώνω τα χρήματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
marc8inho
πριν από 2 εβδομάδες

Hi there!

You know, as long as the verification is necessary, it's always best to cooperate to get the money. As I say, you will have all the time to complain after the process has finished. So, allow me a question to better understand what happenned:

When you say, "They made problems for a long time and didn't accept it for a long time..."

Does it mean you, let's say, refused to proceed with the verification? If yes, what did you consider to be your reason for this?

I will wait for more information instead of relying on my expectations because this is a crucial detail.

Radka
πριν από 2 εβδομάδες

Γειά σου,


με την κοπέλα μου παίξαμε μαζί.

Ο λογαριασμός ήταν στο όνομά της, οι πληρωμές διέφεραν, άλλοτε στον τραπεζικό μου λογαριασμό άλλοτε στον τραπεζικό της λογαριασμό και πάντα λειτουργούσε.


Τώρα μου έστειλαν ένα email λέγοντας ότι παραβίασα τους κανόνες επειδή έπαιζα με τα ονόματα άλλων, κάτι που δεν είναι αλήθεια επειδή παίζαμε μαζί με την κοπέλα μου.


Είπαν επίσης ότι δεν θα πληρώσουν τα χρήματα που κέρδισα επειδή παραβίασα τους κανόνες, αλλά κατά τη γνώμη μου αυτό δεν είναι αλήθεια, έτσι δεν είναι;



Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει σε αυτή την περίπτωση;

Δεν μπορεί να μπορούσα να καταθέσω τεράστια χρηματικά ποσά και όλα λειτουργούσαν πάντα, και τώρα που κερδίζω κάτι, δεν θέλουν να με πληρώσουν και απλώς να δημιουργήσουν προβλήματα.


Παρακαλώ βοηθήστε με.

Αυτόματη μετάφραση:
marc8inho
πριν από 2 εβδομάδες

Well, in this case, the casino is right, unfortunately for you.

It is not allowed in most of the casinos and it should always be written in the terms. Therefore we recommend reading those even before depositing in any online casino, to prevent future issues.

I will suggest you to file a complaint here with our team, though, so they can fully investigate the whole situation and try to contact the casino for you. Only this way can we find out what can be done in your case.

The complaint is free of charge, so don't worry about any additional cost.

Here is the link that you need to follow. Explain the whole situation to our complaint team, please, and hopefully there will be some good news regarding this.

So, will you try this? Tell us.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα