Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνCrownplay Casino Probleme

Crownplay Casino Probleme

πριν από 1 μήνα από marc8inho
|
1.493 προβολές 20 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 1 μήνα

Γεια σε όλους,


τι θα έκανες στη θέση μου;


Κέρδισα €3000 στο Crownplay Casino.


(Μέχρι τότε συχνά είχα καταθέσει και συχνά αποσύρω χρήματα αλλά ποτέ ποσό άνω των 500€.)


Όταν κέρδισα τα 3000€, με πλήρωσαν 500€. Τότε ξεκίνησε. Ξαφνικά έπρεπε να επαληθεύσω τον εαυτό μου και μετά έκανα ό,τι ήταν απαραίτητο για την επαλήθευση. Έκαναν προβλήματα για μεγάλο χρονικό διάστημα και δεν το δέχονταν για μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι που μια μέρα έλαβα το μήνυμα "ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί επειδή δεν ήταν δυνατή η επαλήθευση".


Αυτό σημαίνει ότι δεν έχω πλέον πρόσβαση στον λογαριασμό μου.


Μίλησα με την υπηρεσία συνομιλίας και ρώτησα τι θα γίνει με τα χρήματά μου και μου είπαν ότι θα μου πληρωθούν, αλλά δεν έχει γίνει τίποτα εδώ και 5 ημέρες.


Τι πρέπει να κάνω; Είμαι απελπισμένος γιατί χρειάζομαι επειγόντως τα χρήματα.



Θα ήταν υπέροχο αν μπορούσατε να με βοηθήσετε.

Σας ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
marc8inho
πριν από 1 μήνα

Πήρα επίσης στιγμιότυπα οθόνης της ζωντανής συνομιλίας όπου με διαβεβαίωσαν ότι θα εξακολουθούσα να πληρώνω τα χρήματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
marc8inho
πριν από 1 μήνα

Hi there!

You know, as long as the verification is necessary, it's always best to cooperate to get the money. As I say, you will have all the time to complain after the process has finished. So, allow me a question to better understand what happenned:

When you say, "They made problems for a long time and didn't accept it for a long time..."

Does it mean you, let's say, refused to proceed with the verification? If yes, what did you consider to be your reason for this?

I will wait for more information instead of relying on my expectations because this is a crucial detail.

Radka
πριν από 1 μήνα

Γειά σου,


με την κοπέλα μου παίξαμε μαζί.

Ο λογαριασμός ήταν στο όνομά της, οι πληρωμές διέφεραν, άλλοτε στον τραπεζικό μου λογαριασμό άλλοτε στον τραπεζικό της λογαριασμό και πάντα λειτουργούσε.


Τώρα μου έστειλαν ένα email λέγοντας ότι παραβίασα τους κανόνες επειδή έπαιζα με τα ονόματα άλλων, κάτι που δεν είναι αλήθεια επειδή παίζαμε μαζί με την κοπέλα μου.


Είπαν επίσης ότι δεν θα πληρώσουν τα χρήματα που κέρδισα επειδή παραβίασα τους κανόνες, αλλά κατά τη γνώμη μου αυτό δεν είναι αλήθεια, έτσι δεν είναι;



Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει σε αυτή την περίπτωση;

Δεν μπορεί να μπορούσα να καταθέσω τεράστια χρηματικά ποσά και όλα λειτουργούσαν πάντα, και τώρα που κερδίζω κάτι, δεν θέλουν να με πληρώσουν και απλώς να δημιουργήσουν προβλήματα.


Παρακαλώ βοηθήστε με.

Αυτόματη μετάφραση:
marc8inho
πριν από 1 μήνα

Well, in this case, the casino is right, unfortunately for you.

It is not allowed in most of the casinos and it should always be written in the terms. Therefore we recommend reading those even before depositing in any online casino, to prevent future issues.

I will suggest you to file a complaint here with our team, though, so they can fully investigate the whole situation and try to contact the casino for you. Only this way can we find out what can be done in your case.

The complaint is free of charge, so don't worry about any additional cost.

Here is the link that you need to follow. Explain the whole situation to our complaint team, please, and hopefully there will be some good news regarding this.

So, will you try this? Tell us.

πριν από 3 εβδομάδες

Καλησπέρα ότι χειρότερο από καζίνο έχω κάνει δύο ανάληψεις από το προηγούμενο σαββατοκύριακο και δεν έχουν μπει τα λεφτά ακόμα και καλά ότι έχουν πολύ φόρτο εργασίας

n41920180
πριν από 2 εβδομάδες

Is your account verified at this casino yet? And have you had any successful withdrawals there before?

It is actually nothing unusual that withdrawals can delay whenever there is an overload.

The good thing is that the casino gave you an explanation about it, I believe.

πριν από 2 εβδομάδες

Καλησπέρα δεν χρειάζεται επαλήθευση μου λέει και σχεδόν τα περισσότερα καζίνο πλέον έχουν κάνει το πιο απλό πράγμα την ανάληψη σχεδόν σε 1 μέρα έχουν πληρωθει

n41920180
πριν από 2 εβδομάδες

Unfortunately, sometimes it can really happen to anyone, though, and it could be that it is not even the casinos fault. 🤷‍♀️

Let us know whenever you receive the money, so we can be assured everything is okay.

πριν από 2 εβδομάδες

Δυστυχώς δεν βλέπω να περνώ τα λεφτά μου

n41920180
πριν από 2 εβδομάδες

Which payment method did you use?

πριν από 2 εβδομάδες

Και μέσω κάρτας και με e-banking καταλαβαίνω ότι υπάρχει φόρτο εργασίας αλλά όχι μετά από 10 μέρες

n41920180
πριν από 2 εβδομάδες

So what about you trying to file a complaint, and our team will have a look into things?

If it lasts this long and there hasn't been any movement, we can investigate the matter.

Please use this link to submit a complaint and describe the issue well so our team can understand everything.

Let us know how it goes, please. We'll wait for the update.

πριν από 2 εβδομάδες

Δυστυχώς δεν βλέπω να μου βάζουν τα λεφτά δεν αλλάζει τίποτα είδη πάμε για την 9 ημέρα και απλά λένε ότι έχουν πολλές αναληψεις και να δείξω κατανόηση εγώ βλέπω ότι είναι απάτη και αυτό το καζίνο.Δευτερο καζίνο που μου τρώει τα λεφτα

n41920180
πριν από 2 εβδομάδες

Our complaint team will investigate the whole situation if you file a complaint. Otherwise, we won't be able to help.

So, let us know, please, how you decide.

πριν από 2 εβδομάδες

Που μπορώ να κάνω καταγγελία

n41920180
πριν από 2 εβδομάδες

Just use this link I posted in my previous post to do so.

πριν από 2 εβδομάδες

Η καταγγελία χρεώνεται

n41920180
πριν από 2 εβδομάδες

You don't need to worry at all; all the complaints are completely free of charge for our users.

If you need any assistance with submitting, we are here to help.

πριν από 1 εβδομάδα

Το θέμα έκλεισε με πλήρωσαν μετά από αμέτρητα μυνήματα δεν ξαναπαιζω εκει

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα