πριν από 1 έτος
Ενημερώστε σας ότι έλαβα την απόσυρσή μου από τον mr sloty
Give you an update I've recieved my withdrawal from mr sloty
0
Ενημερώστε σας ότι έλαβα την απόσυρσή μου από τον mr sloty
Give you an update I've recieved my withdrawal from mr sloty
Αυτό μου αρέσει να βλέπω. 🎉🎉☘️ Έχει καθυστερήσει εδώ και πολύ καιρό, οπότε νομίζω ότι το έχετε κερδίσει.
Τέλος πάντων, μετά από αυτή την εμπειρία, δεν νομίζω ότι θα καταθέσετε εδώ, σωστά;
That's what I like to see. 🎉🎉☘️ It's been dragging on for a long time, so I think you've earned it.
Anyway, after this experience, I don't think you're gonna be depositing here, am I right?
Σίγουρα μαθαίνεις από τις εμπειρίες σου.
Definitely you learn by your experiences.
Δυστυχώς καταλήγεις να χάνεις αντί να κερδίζεις καλύτερα να μην συνεχίσεις
Unfortunately you end up losing rather then winning better off not going on any
Σωστά. Λένε ότι είναι καλύτερο να μαθαίνουμε από τα λάθη των άλλων, αλλά νομίζω ότι οι περισσότεροι από εμάς μαθαίνουμε από τα δικά μας. Ελπίζω να μην αντιμετωπίσετε παρόμοια κατάσταση στο μέλλον. Σας εύχομαι καλή τύχη. 🙂
Right. They say it is best to learn from the mistakes of others, but I think most of us learn from our own. I hope you will not encounter a similar situation in the future. I wish you the best of luck. 🙂
Γεια σας, αν μιλάμε για να κερδίσετε χρήματα από το καζίνο, μάλλον θα σας απογοητεύσω. Το καζίνο έχει πάντα ένα πλεονέκτημα έναντι του παίκτη και μακροπρόθεσμα ο παίκτης θα χάσει τελικά τα χρήματα που καταθέτει εκεί. Νομίζω ότι σε αυτή την περίπτωση είναι ίσως καλύτερο να σταματήσετε να παίζετε αν νομίζετε ότι θα βγάλετε κάποια χρήματα. Σίγουρα μην καταθέτετε περισσότερα και ξοδέψτε τα χρήματά σας σε κάτι πιο ουσιαστικό που θα σας φέρει χαρά ή όφελος.
Τέλος πάντων, αν θα σας βοηθήσει, θα δημοσιεύσω έναν οδηγό για τον υπεύθυνο τζόγο εδώ που μπορεί να είναι χρήσιμος. Μπορείτε να βρείτε τις πληροφορίες σε αυτό εδώ.
Ελπίζω τα λόγια μου να σε βοηθήσουν λίγο και να πάνε όλα καλά στο τέλος.
Hi, if we're talking about making money from the casino, I'm probably going to disappoint you. The casino always has an edge over the player and in a long run the player will eventually lose the money he deposits there. I think in this case it's probably best to stop playing if you think you're going to make some money. Definitely don't deposit more and spend your money on something more meaningful that will bring you joy or benefit.
Anyway, if it would help you, I'll post a guide on responsible gambling here that might be helpful. You can find the information in it here.
I hope that my words will help you a little and that everything will be all right in the end.
γεια
έπεσα σε αυτό το νήμα και ελπίζω ότι κάποιος μπορεί να με βοηθήσει επίσης παρακαλώ.
Έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα από τις 18 Δεκεμβρίου και επίσης στην κατάσταση "αίτημα χρήστη σε αναμονή" κάθε φορά που επικοινωνώ μαζί τους λαμβάνω τις ίδιες ρομποτικές απαντήσεις.
Δεν λαμβάνω καμία απάντηση στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τώρα έχουν αλλάξει τον τομέα τους σε mrsloty1.com - τον οποίο επικοινωνούσαν μέσω κειμένου
Είχα δύο προηγούμενες επιτυχημένες αναλήψεις χωρίς προβλήματα και ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί εδώ και πολύ καιρό. Δεν προσπαθώ να κάνω ανάληψη £5000 και δεν φαίνεται να πάρω πουθενά.
προφανώς, έκτοτε κοίταξα στο διαδίκτυο και φαίνεται ότι όλοι έχουν τα ίδια προβλήματα. Χαίρομαι που βλέπω ότι οι δυο σας πληρώνεστε και αναρωτιέμαι αν θα μπορούσατε να δώσετε κάποια συμβουλή
Είμαι διχασμένος ανάμεσα στο να περιμένω τα κέρδη μου ή να κάνω αντιστροφή χρέωσης στην τράπεζά μου για τις καταθέσεις και να πάρω τη ζημιά
Hi
stumbled on this thread and hoping someone can help me too please.
I have a withdrawal pending since 18 December and also at status "user request awaiting" every time I contact them I get the same robotic replies.
Im getting no response on emails what so ever and they have now changed their domain to mrsloty1.com - which they did communicate via text
I have had two previous successful withdrawals without any issues and my account was verified long ago. I’m not trying to withdraw £5000 and don’t seem to be getting anywhere.
obviously, I have since looked online and it seems everyone is having the same issues. It’s nice to see you two did get paid out and wondered if you could offer any advice at all
I’m torn between waiting for my winnings or doing a chargeback with my bank for the deposits and take the loss
Γεια, βλέπω ότι αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την απόσυρση. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να είσαι αρνητικός αμέσως, παρόλο που έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που δεν μπορείς να αποσυρθείς για 2 εβδομάδες.
Ωστόσο, αναφέρατε ότι είχατε επιτυχημένες αναλήψεις στο παρελθόν. Σας είπε το καζίνο γιατί διαρκεί περισσότερο από το συνηθισμένο;
Τέλος πάντων, θα συνιστούσα ναανοίξετε μια καταγγελία σε αυτόν τον σύνδεσμο και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει στην περίπτωσή σας.
Πιστεύετε ότι θα προσπαθήσετε;
Hi, I see you're having trouble with the withdrawal. I don't think you need to be negative right away, even though it's been quite a while since you've been unable to withdraw for 2 weeks.
However, you mentioned that you have had successful withdrawals in the past. Did the casino even tell you why it's taking longer than usual ?
Anyway, I would recommend to open a complaint on this link and our team will try to help you in your situation.
Do you think you will try ?
Ευχαριστώ για την απάντησή σου. Αξίζει να ανοίξετε ένα συμβατό; Βλέπω ότι κλείνουν ως κανένας που δεν ανταποκρίνεται, κάτι που καταλαβαίνω. Μακάρι να τα είχα δει όλα αυτά πριν. Δεν παίζω πολύ συχνά. Τον περασμένο Μάρτιο έβγαλα με επιτυχία 200 £ σε περίπου 3 ημέρες. Στη συνέχεια, τον περασμένο Μάιο απέσυρα με επιτυχία £1100 μετά από μια εβδομάδα. Τότε είχα έναν ViP manager που έλεγαν τον Mitch, ο οποίος με βοήθησε με την απόσυρση, αλλά τώρα δεν ανταποκρίνεται
Υποθέτω ότι ανησυχώ περισσότερο από ό,τι συνήθως, καθώς δεν μπορώ να πάρω κανέναν στο email και δεν είχα αυτή την εμπειρία πριν. 5000 £ είναι πολλά λεφτά για μένα. Μακάρι να είχα δει όλες αυτές τις κριτικές πριν
οχι δεν θα μου πουν γιατι αργει τοσο, απλα οτι υπαρχει διαδικασια και κανουν ελεγχους. Αγνοήστε αυτά που διαβάζω στο διαδίκτυο και μετά κλείνουν το chat.
Thank you for your reply. Is it worth opening a compliant? I see they get closed as none responsive which I understand. I wish I saw all of this before. I don’t play very often. Last March I successfully withdrew £200 in about 3 days. Then last May I successfully withdrew £1100 after a week. I had a ViP manager then called Mitch who helped me with the withdrawal but he is now none responsive
I guess I’m more worried than usual as I can’t get hold of anyone on email and not had this experience before. £5000 is a lot of money to me. I so wish I had seen all these reviews before
no they won’t tell me why it’s taking so long, just that there is a process and they are doing checks. Ignore what I read online and then they close the chat.
Θα έλεγα ότι αξίζει το παράπονο απλώς για να παρέχουμε μια καλύτερη ευκαιρία στους άλλους. Επιπλέον, κάθε ανεπίλυτο παράπονο σημαίνει τιμωρία, ένα τέτοιο «καζίνο» μπορεί σύντομα να φτάσει στον πάτο.
Ίσως δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε να ανακτήσετε τα κέρδη σας, αλλά οι συνέπειες θα έρθουν.
Περιηγηθείτε σε αυτόν τον οδηγό που επικεντρώνεται στη διαδικασία παραπόνων: " Πώς επιλύουμε τα παράπονα καζίνο και γιατί "
Πάρτε το ως αρχή.
Λυπάμαι που έπαιξες εκεί.
I'd say it is worth the complaint simply to provide a better chance for others. Additionally, each unresolved complaint means penalization, such a "casino" might soon hit the very bottom.
Maybe we won't be able to help you recover your winnings, but the consequences will come.
Please browse this guide focused on the complaint process: "How We Resolve Casino Complaints and Why"
Take it as a point of principle.
I'm sorry you played there.
Ευχαριστώ. Υπέροχες πληροφορίες. Έθεσα το παράπονο και ελπίζω ότι θα βοηθήσει και άλλους ευαισθητοποιώντας επίσης
Thank you. Great info. I raised the complaint and hope it will help others by raising awareness too
Καλώς ήρθες, θα χαιρόμουν αν έπαιρνες τα λεφτά σου, αλλά ακόμα κι αν δεν ήταν έτσι, τουλάχιστον υπάρχει τιμωρία.
Τέλος πάντων, σας εύχομαι καλή τύχη.
You're welcome, I'd be happy if you got your money, but even if that wasn't the case, at least there's a punishment.
Anyway, I wish you the best of luck.
Γεια,
Μπορώ να ρωτήσω αν λάβατε ποτέ τα κέρδη σας; Είμαι στην ίδια κατάσταση, στην αρχή μπορούσα να επικοινωνήσω μέσω chat, αλλά τώρα δεν μπορώ να το κάνω, το email επανήλθε και το tele No δεν λειτουργεί;
ερεύνησα ξανά ανόητα το καζίνο αφού έκανα καταθέσεις και ζήτησα την απόσυρσή μου, αν τα ήξερα όλα αυτά πριν δεν θα το είχα πλησιάσει.
Hi,
Can I ask did you ever receive your winnings? I am in the same situation, at first I could contact via chat but now I can’t even do that, email bounced back and tele No doesn’t work?
again stupidly researched the casino after making deposits and requesting My withdrawal, had I known all of this prior I wouldn’t have went near it.
Ποτέ δεν μάθαμε αν ο παίκτης έλαβε τα κέρδη, στην πραγματικότητα.
Ωστόσο, θα θέλατε να υποβάλετε μια καταγγελία, ώστε η ομάδα μας να προσπαθήσει να βοηθήσει; Πόσο καιρό περιμένεις τώρα, αν μπορώ να ρωτήσω;
Ακολουθεί ο σύνδεσμος όπου μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία εάν θέλετε. Ενημερώστε μας πώς αποφασίζετε.
We never learned if the player received the winnings, actually.
Would you like to file a complaint yourself, though, so our team could try to help out? How long are you waiting now, if I may ask?
Here's the link where you can submit a complaint if you wish. Let us know how you decide.
Γεια, περιμένω 26 μέρες τώρα και δεν έχει αλλάξει τίποτα και καμία επαφή από αυτούς.
Νομίζω ότι είτε έχουν απενεργοποιήσει την επιλογή συνομιλίας είτε με έχουν αποκλείσει από το να τη χρησιμοποιήσω καθώς δεν μπορώ να επικοινωνήσω καθόλου μαζί τους, τόσο απογοητευτικό.
θα
υποβάλετε ένα παράπονο ναι, δεν ελπίζω ότι θα επιλύσει την κατάσταση, αλλά ελπίζουμε ότι μπορεί να γίνει κάτι, δεν θα πρέπει να τους επιτραπεί να λειτουργήσουν.
ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Hi I have been waiting 26 days now and nothing Has changed and no Contact from them.
I think they have either turned the chat option off or blocked me from using it as I can’t contact them at all, so frustrating.
i will
raise a complaint yes, not hopeful that it will resolve the situation but hopefully something can be done they shouldn’t be allowed to operate.
thanks for the info.
Καμία ανησυχία. Θα περιμένουμε οποιαδήποτε περαιτέρω εξέλιξη.
Παρακαλώ κρατήστε μας ενήμερους.
No worries at all. We'll wait for any further development.
Please keep us informed.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.