Δυστυχώς δεν έλεγξα ποτέ το καζίνο όταν μπήκα στο σχολείο, υποθέτω ότι ζεις και μαθαίνεις.
Unfortunately I never checked the casino out when joined school boy error I guess you live and learn .
Δεν θα έλεγα ότι είναι μια πλήρης απάτη, αλλά σίγουρα είναι ένα πολύ, πολύ κακό καζίνο, ειδικά οι αναλήψεις και τα γραφικά δεν μου ταιριάζουν.
I wouldn't say it's a complete scam, but it's definitely a very, very bad casino, especially the withdrawals and the graphics don't suit me.
Nerekla bych zcela podvod, ale rozhodne velmi velmi spatne kasino, zejmena na vybery i grafika mi nesedi.
Γειά σου!
Νομίζω ότι είσαι πολύ μαλακός απέναντί τους. 😀
Για μένα, πρέπει να πω ότι ένα καζίνο χωρίς άδεια που εφαρμόζει μια πολιτική «μη αντίδρασης» στα παράπονα των παικτών - εντελώς συνειδητά και σκόπιμα, που έχει επίσης βαθμολογία 1,1 ως αποτέλεσμα - είναι απάτη.
Ρίξτε μια ματιά μόνοι σας:
https://kasinoguru-cz.com/mr-sloty-casino-recenze
Σίγουρα δεν θα έκανα εγγραφή εκεί, πόσο μάλλον να παίξω.
Hello!
I think you are too soft on them. 😀
For me, I have to say that an unlicensed casino that applies a "no reaction policy" to player complaints - completely consciously and purposefully, which also has a score of 1.1 as a result - is a scam.
Take a look for yourself:
https://kasinoguru-cz.com/mr-sloty-casino-recenze
I certainly wouldn't register there, let alone play.
Ahoj!
Myslím, že jsi na ně příliš mírná. 😀
Za mě musím řít, že nelicensované kasíno, které aplikuje "no reaction policy" na stížnosti hráčů - naprosto vědomě a cíleně, které má díky tomu zároveň skóre 1,1- je scam.
Mrkni sama:
https://kasinoguru-cz.com/mr-sloty-casino-recenze
Já bych se tam určitě neregistrovala, natož hrála.
Είχα 2 επιτυχείς αναλήψεις 100 £ 200 £ το πήρα αυτό σε 2 ημέρες, όπως κι αν κέρδισα 2400 £ τώρα είναι πάνω από 21 εργάσιμες ημέρες η συνομιλία είναι άσκοπη .
Έστειλα email και είπαν ότι υπήρξαν πολλά αιτήματα και γι' αυτό χρειάζεται περισσότερος χρόνος από το συνηθισμένο καθώς πρέπει να γίνουν τόσοι πολλοί έλεγχοι. Γελοίο αν με ρωτάς.
I've had 2 successfull withdrawals £100 £200 got this in 2 days how ever I've won £2400 it's now over 21 working days the chat is pointless .
I emailed and they have said there has been several request which is why its taking longer then usual as the have to do so many checks . Ridiculous if you ask me.
Επιτρέψτε μου να μπω για λίγο. Απλώς λέω ότι ο ίδιος δεν εκπλήσσομαι από αυτήν την εμπειρία, οπότε θέλω απλώς να σας κάνω μια ερώτηση: Τι σας έκανε να καταθέσετε και να παίξετε σε ένα τέτοιο καζίνο; Δηλαδή, έχεις δει τη βαθμολογία;
Δείτε το εδώ:
https://casino.guru/mr-sloty-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Απλώς ζητάω να έχω μια καλύτερη ιδέα για το πώς οι παίκτες κάνουν τις επιλογές τους.
Allow me to step in for a moment. I just say I'm hardly surprised by this experience myself, so I just want to ask you a question: What made you deposited and played in such a casino? I mean, have you seen the rating?
Check it out here:
https://casino.guru/mr-sloty-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
I'm just asking to get a better idea about how players make their choices.
Έχω δηλώσει σε προηγούμενες αναρτήσεις ότι δεν έχω αναζητήσει ποτέ αξιολογήσεις για αυτό το καζίνο ή οποιοδήποτε καζίνο, αλλά θα το κάνω από τώρα και στο εξής.
I have stated in previous posts that I've never looked up any ratings for this casino or any casino but I shall be doing so from now on.
Λυπάμαι, αυτό είναι το κακό μου - ξέχασα να ελέγξω το ιστορικό. Θα σταματήσω να σας ενοχλώ με επιπλέον ερωτήσεις. Συμφωνία? 🙂
I'm sorry, that's my bad - I forgot to check the history. I will stop bothering you with additional questions. Deal? 🙂
Τελευταία απάντηση από τον κ. sloty
Όσον αφορά το αίτημα ανάληψης, ελέγξαμε στο σύστημά μας και το αίτημά σας βρίσκεται ακόμη υπό έλεγχο από τις αρμόδιες υπηρεσίες μας.
Πρέπει να είναι σίγουροι ότι με το ιστορικό παιχνιδιών και συναλλαγών σας όλα είναι όπως θα έπρεπε σύμφωνα με τους κανόνες ελέγχου του αιτήματος για ανάληψη.
Σε ορισμένα σημεία ελέγχου μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση.
Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση.
Latest reply from Mr sloty
Regarding your withdrawal request we checked in our system and your request is still under inspection by our relevant departments.
They must be sure that with your game and transaction history everything is as it should be according to the rules of checking the request for withdrawal.
In some parts of checking delay may occur.
We apologize for inconvenience.
Γειά σου!
Μια τέτοια κατάσταση είναι πρότυπο. Σημαίνει απλώς ότι ο λογαριασμός σας περνά επαλήθευση, αυτό είναι πραγματικά φυσιολογικό - μέρος της διαδικασίας KYC (Γνωρίστε τον Πελάτη σας)
Αλλά είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι τα υπέροχα καζίνο που αξίζει τον κόπο μπορούν να το κάνουν αυτό εντός 24 ωρών ή ας πούμε μέσα σε λίγες μόνο ημέρες. Ας δούμε πώς λειτουργεί για εσάς εδώ.
Τα δάχτυλά μου είναι σταυρωμένα! 🤞🤞
Hello!
Such a situation is a standard. It just means your account is passing verification, that's truly normal - part of the KYC procedure (Know Your Customer)
But it is important to mention that Great casinos worth the word can do that within 24 hours, or let's say within just a few days. Let's see how it works out for you here.
My fingers are crossed! 🤞🤞
Γεια σου Mark,
Λάβετε υπόψη ότι το αίτημα ανάληψης απορρίφθηκε και τα χρήματα είναι πλέον διαθέσιμα στο υπόλοιπο του λογαριασμού σας.
Σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας, η ομάδα απάτης και κινδύνου του κ. Sloty εκτελεί περιστασιακά αυτόματους και μη αυτόματους ελέγχους σε όλες τις συναλλαγές.
Οι συναλλαγές που προσδιορίζονται ως υψηλού κινδύνου μπορούν να κρατηθούν για περίοδο έως και 90 ημερών. Εάν πιστεύετε ότι η συναλλαγή σας επισημάνθηκε κατά λάθος, μπορείτε να υποβάλετε νέα ανάληψη.
Εκτιμούμε τη διαμονή σας για την ταλαιπωρία που μπορεί να έχει προκαλέσει. Ζητούμε συγγνώμη για αυτές τις απροσδόκητες καθυστερήσεις και θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την κατανόησή σας.
Χαιρετισμοί,
Κύριε Σλότι
Αυτό πρέπει να είναι μαλακία σωστά;
Hi Mark,
Please be informed that your withdrawal request was declined and the funds are now available in your account's balance.
As per our terms & conditions, Mr Sloty fraud and risk team occasionally runs automatic and manual checks on all transactions.
Transactions identified as high risk may be held for a period of up to 90 days. If you think your transaction was mistakenly flagged, you may submit a new withdrawal.
We appreciate your accommodation for the inconvenience this may have caused. We apologize for these unexpected delays and we'd like to thank you for your understanding.
Regards,
Mr Sloty
This has got to be Bullshit right?
Όλα αυτά τα καζίνο ανήκουν στον ίδιο όμιλο με τον Mr Sloty και δεν μπορείς να τα εμπιστευτείς για να πληρώσεις, υπάρχουν πολλά άλλα Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Ocean breeze και πρέπει να αποφεύγονται. Υπάρχει πάντα μια ελάχιστη πιθανότητα να πληρωθείτε, απλά θα πρέπει να περιμένετε και να δείτε. Η ειρωνεία είναι ότι με τις βαριές τεχνικές τους μάρκετινγκ θα έβγαζαν πιθανώς περισσότερα χρήματα αν ήταν νόμιμοι και έπαιζαν σε ανθρώπους σαν εσάς τα κέρδη τους δίκαια. Πιστεύω επίσης ότι χρησιμοποιούν πειρατικά παιχνίδια
all these casinos belong to the same group as Mr Sloty and can't be trusted to pay out there are plenty of others Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Ocean breeze and should be avoided. There is always a skim chance you wI'll get paid you will just have to wait and see. The irony is with their heavy marketing techniques they would probably make more money if they were legit and played people like you their winnings fair and square. I also believe they use pirated games
Γεια σου Mark,
Λάβετε υπόψη ότι το αίτημα ανάληψης απορρίφθηκε και τα χρήματα είναι πλέον διαθέσιμα στο υπόλοιπο του λογαριασμού σας.
Σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας, η ομάδα απάτης και κινδύνου του κ. Sloty εκτελεί περιστασιακά αυτόματους και μη αυτόματους ελέγχους σε όλες τις συναλλαγές.
Οι συναλλαγές που προσδιορίζονται ως υψηλού κινδύνου μπορούν να κρατηθούν για περίοδο έως και 90 ημερών. Εάν πιστεύετε ότι η συναλλαγή σας επισημάνθηκε κατά λάθος, μπορείτε να υποβάλετε νέα ανάληψη.
Εκτιμούμε τη διαμονή σας για την ταλαιπωρία που μπορεί να έχει προκαλέσει. Ζητούμε συγγνώμη για αυτές τις απροσδόκητες καθυστερήσεις και θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την κατανόησή σας.
Χαιρετισμοί,
Κύριε Σλότι
Αυτό πρέπει να είναι μαλακία σωστά;
Hi Mark,
Please be informed that your withdrawal request was declined and the funds are now available in your account's balance.
As per our terms & conditions, Mr Sloty fraud and risk team occasionally runs automatic and manual checks on all transactions.
Transactions identified as high risk may be held for a period of up to 90 days. If you think your transaction was mistakenly flagged, you may submit a new withdrawal.
We appreciate your accommodation for the inconvenience this may have caused. We apologize for these unexpected delays and we'd like to thank you for your understanding.
Regards,
Mr Sloty
This has got to be Bullshit right?
Το έχω ξανακούσει αυτό.
Προς το παρόν, φαίνεται ότι το καζίνο είναι πεπεισμένο ότι ενεργεί σύμφωνα με τους κανόνες δεδομένων των τρεχουσών συνθηκών.
Προφανώς, δεν είμαι στη θέση μου να πω αν αυτό είναι μαλακίες. Αυτό θα εξαρτηθεί από την περαιτέρω εξήγηση, την οποία κανονικά θα λαμβάναμε μέσω καταγγελίας.
ΑΛΛΑ λαμβάνοντας υπόψη τον δείκτη ασφάλειας του καζίνο και το γεγονός ότι οι άνθρωποι πίσω από αυτό δεν ενδιαφέρονται για τα παράπονα των παικτών - μπορεί να είναι τελείως μαλακίες...
Ποιος πραγματικά ξέρει;
Θα υπέβαλα ξανά το αίτημα ανάληψης, δεν μπορώ να δω εναλλακτικές εδώ, λυπάμαι.
I've heard this before.
For the moment it feels like the casino is convinced they're acting accordingly to the rules given the current circumstances.
Obviously, it's not my place to say whether this is bullshit. That would depend on the further explanation, which we would normally receive via complaint.
BUT considering the casino's safety index and the fact the people behind it don't care about players' complaints - it may be total bullshit...
Who actually knows?
I would submit the withdrawal request again, can't see any alternatives here, I'm sorry.
Όλα αυτά τα καζίνο ανήκουν στον ίδιο όμιλο με τον Mr Sloty και δεν μπορείς να τα εμπιστευτείς για να πληρώσεις, υπάρχουν πολλά άλλα Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Ocean breeze και πρέπει να αποφεύγονται. Υπάρχει πάντα μια ελάχιστη πιθανότητα να πληρωθείτε, απλά θα πρέπει να περιμένετε και να δείτε. Η ειρωνεία είναι ότι με τις βαριές τεχνικές τους μάρκετινγκ θα έβγαζαν πιθανώς περισσότερα χρήματα αν ήταν νόμιμοι και έπαιζαν σε ανθρώπους σαν εσάς τα κέρδη τους δίκαια. Πιστεύω επίσης ότι χρησιμοποιούν πειρατικά παιχνίδια
all these casinos belong to the same group as Mr Sloty and can't be trusted to pay out there are plenty of others Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Ocean breeze and should be avoided. There is always a skim chance you wI'll get paid you will just have to wait and see. The irony is with their heavy marketing techniques they would probably make more money if they were legit and played people like you their winnings fair and square. I also believe they use pirated games
Ευχαριστώ για μια περίπλοκη προειδοποίηση, αγαπητέ nigeljc!
Λοιπόν, ας πούμε ότι αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας τεράστιας καμπάνιας με μεγάλη χορηγία - που πιθανώς ιδρύθηκε από ακυρωμένα ή απλά απλήρωτα κέρδη.
Κάνω εικασίες, αλλά επίσης δεν μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου τον δείκτη ασφάλειας Ocean Breeze ενώ γράφω αυτό.
Συγγνώμη για το "σπόιλερ" 😁!
Thank you for a complex warning, dear nigeljc!
Well, let's say this is the outcome of a greatly sponsored massive campaign - probably founded by voided or simply unpaid winnings.
I'm speculating, but I also can't get the Ocean Breeze safety index out of my mind while writing this.
Sorry for the "spoiler" 😁!
Όπως είπα προηγουμένως, είχα κάνει ανάληψη στο παρελθόν χωρίς πρόβλημα 100 £ 200 £ 200 £ που ήταν όλα καλά. μόλις εκεί είναι τα προβλήματα.
Like I said before I've had withdrawal before with no issue £100 £200 £200 that was all good .soon as its more that's where the problems lies .
Αν πάτε πιλότος στο Trust, θα διαπιστώσετε ότι ήσασταν τυχεροί. Απλώς πιστεύω ότι υπάρχουν τόσα άλλα διαδικτυακά καζίνο για να διαλέξετε με πολύ καλύτερη φήμη όχι μόνο για πληρωμές αλλά και για γρήγορες πληρωμές. Αυτό ήταν στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας μου σήμερα το πρωί, γνωρίζουν ακόμη και το όνομά μου από τη στιγμή που μπήκα στο Winner casino το άλλο είναι για άλλο ένα Τυχερό κερδίζει
If you go on Trust pilot you will find you were lucky. I just think that there are so many other online casinos to choose from with a far better reputation for not only payments but fast payments as well. This was in my spam folder this morning they even know my name from when I joined Winner casino the other is for another one Lucky wins
Όπως είπα προηγουμένως, είχα κάνει ανάληψη στο παρελθόν χωρίς πρόβλημα 100 £ 200 £ 200 £ που ήταν όλα καλά. μόλις εκεί είναι τα προβλήματα.
Like I said before I've had withdrawal before with no issue £100 £200 £200 that was all good .soon as its more that's where the problems lies .
Δεν έχεις ιδέα πόσο χαίρομαι που το ξέρω. Είναι φυσιολογικό ότι ακόμη και μια απάτη ή ένα πολύ κακό καζίνο πληρώνει ορισμένους παίκτες τελικά. Στα μάτια μου, είσαι ένας από αυτούς.
Προσωπικά θα έτρεχα να φύγω, η έλλειψη οποιασδήποτε ή θα έπρεπε να πω ειδικά μιας άδειας στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι αρκετά κακή αυτές τις μέρες. 🙁
You have no idea how happy I am to know that. It's normal that even a scam or a very bad casino pays some players eventually, In my eyes, you are one of those.
I would personally run away, the lack of any or should I say especially a UK license is bad enough these days. 🙁
Ειλικρινά χαίρομαι που το ακούω! Τι θα λέγατε να δημιουργήσετε μια ειλικρινή κριτική χρήστη για τα καζίνο που γνωρίζετε; Αυτή η κοινότητα μπορεί πάντα να χρησιμοποιήσει μερικές ακόμη κριτικές. 🙂
Sincerely glad to hear it! How about creating an honest user review about casinos you are familiar with? This community can always use some more reviews. 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.