Απευθυνθήκατε στην jokabet πριν από την υποβολή της καταγγελίας σας ότι είχατε πρόβλημα με τον τζόγο; Καθώς η απάντηση από τον γκουρού του καζίνο είναι ότι δεν μπορούν να με βοηθήσουν αν δεν το έθεσα/διευθύνθηκα με το καζίνο πριν
Hello. Me again.
Did u reach out to jokabet prior to your complaint submission that you had a gambling problem? As the response from casino guru is they can't help me unless I raised/addressed this with the casino prior
Ευχαριστώ. Αμφιβάλλω αν θα μου επιστρέψουν τα χρήματα στη συνέχεια, καθώς μπορεί να επιστρέψουν λέγοντας ότι οι καταθέσεις μου είναι πολύ υψηλές, αλλά αυτό δεν πρέπει να έχει σημασία, καθώς οι λόγοι της καταγγελίας είναι οι ίδιοι
Thank you. I doubt they will refund me then as they may come back saying my deposits are too high but that shouldn't matter as the grounds of the complaint is the same
Αυτές είναι οι σκέψεις μου, αλλά οι αρχές πρέπει να είναι οι ίδιες ανεξάρτητα από το σχήμα, αλλά ας δούμε τι λένε. Έχουν περάσει πάνω από 2 εβδομάδες και συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το γενικό μήνυμα "παρακαλώ περιμένετε λίγο ακόμα"
That's my thoughts but the principles should be the same regardless of the figure, but let's see what they say. It's been over 2 weeks and they keep using the generic message "please wait a little longer"
Είστε βέβαιοι ότι θέλετε να κρύψετε αυτή την ανάρτηση;
Μετακίνηση ανάρτησης
Εμφάνιση ανάρτησης
Είστε βέβαιοι ότι θέλετε να εμφανίσετε αυτή την ανάρτηση;
Διαγραφή
Είστε βέβαιοι ότι θέλετε να διαγράψετε αυτή την ανάρτηση;
Διαγραφή συνομιλίας
Είστε βέβαιοι ότι θέλετε να διαγράψετε αυτή τη συνομιλία;
Επεξεργασία τίτλου συνομιλίας
Επεξεργασία κατηγορίας συνομιλίας
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Εκκρεμεί έλεγχος
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
OK
Σας στείλαμε ένα email
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Λάβετε νέα και καινούρια μπόνους χωρίς κατάθεση από εμάς
Εγγραφείτε στο εξατομικευμένο ενημερωτικό δελτίο μας
Δεν θα κοινοποιήσουμε τη διεύθυνση email σας σε τρίτους
Επιλέξτε τι είδους email επιθυμείτε να λαμβάνετε από εμάς και καταργήστε τη συνδρομή σας ανά πάσα στιγμή
Σας στείλαμε ένα email
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Δεν λάβατε το e-mail;
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Απενεργοποιήστε το AdBlock
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.