ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΟ Vulkan Vegas μπλόκαρε τον λογαριασμό μου

Ο Vulkan Vegas μπλόκαρε τον λογαριασμό μου

πριν από 7 μήνες από Yennifer
|
2117 προβολές 20 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

Γεια σας, το παράπονό μου αφορά το Vulkan Vegas το οποίο μπλόκαρε τον λογαριασμό μου όταν έκανα επαλήθευση για να μπορέσω να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου και έστειλα ένα email και δεν έχω λάβει καμία πληροφορία. Ξεκίνησα τις διαδικασίες επαλήθευσης την Τετάρτη 4 Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους και σήμερα ελέγχω τον λογαριασμό και εμφανίζεται ως αποκλεισμένος

Αυτόματη μετάφραση:
Yennifer
πριν από 7 μήνες

Λοιπόν, τι να πω, η κατάσταση είναι πολύ δυσάρεστη, εμείς οι παίκτες δεν προστατεύονται με κανέναν τρόπο, τα καζίνο γενικά κάνουν ό,τι περνάει από το μυαλό τους

Σας εύχομαι μια επιτυχημένη επίλυση του προβλήματος σας🤗

Αυτόματη μετάφραση:
Yennifer
πριν από 7 μήνες

Hello,

I'm actually missing the complaint you mentioned. Do you know you can submit one?

Needless to say, we start by allowing casinos 14 full days to verify account and send the money. Be advised some casinos block the account in order to finish the verification. Well, I would appreciate a short note, so every player knows what is happening!

Can you keep me posted about your verification, please?


Radka
πριν από 7 μήνες

Δεν παίζω σε αυτό το καζίνο, αυτό είναι απλώς ένα σχόλιο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γεια σας, αυτήν τη στιγμή έγραψα στο email τεχνικής υποστήριξης του Vulkan Vegas και με ενημέρωσαν ότι ο λογαριασμός μου ήταν αποκλεισμένος και ότι έπρεπε να αποδείξω ότι βρισκόμουν στην Ολλανδία στην οποία υπέδειξα ότι άνοιξα τον λογαριασμό στο Περού από όπου δεν έχω φύγει η χώρα τα τελευταία 3 χρόνια και μετά μου είπαν αν είχα ενεργοποιημένο το VPN μου την ώρα που μπήκα και απάντησα ότι δεν ξέρω τι είναι αυτό και ότι άνοιξα τον λογαριασμό στο κινητό μου μέσω link που μου έστειλαν για να μπορώ να εγγραφώ και περιμένω την απάντηση με email για να δω αν μπορώ να ανακτήσω τα χρήματα που κατέθεσα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Δεν παίζω σε αυτό το καζίνο, αυτό είναι απλώς ένα σχόλιο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

That's ok, I didn't reply to you. It was for Yennifer. 🙂

πριν από 7 μήνες

Γεια σας, αυτήν τη στιγμή έγραψα στο email τεχνικής υποστήριξης του Vulkan Vegas και με ενημέρωσαν ότι ο λογαριασμός μου ήταν αποκλεισμένος και ότι έπρεπε να αποδείξω ότι βρισκόμουν στην Ολλανδία στην οποία υπέδειξα ότι άνοιξα τον λογαριασμό στο Περού από όπου δεν έχω φύγει η χώρα τα τελευταία 3 χρόνια και μετά μου είπαν αν είχα ενεργοποιημένο το VPN μου την ώρα που μπήκα και απάντησα ότι δεν ξέρω τι είναι αυτό και ότι άνοιξα τον λογαριασμό στο κινητό μου μέσω link που μου έστειλαν για να μπορώ να εγγραφώ και περιμένω την απάντηση με email για να δω αν μπορώ να ανακτήσω τα χρήματα που κατέθεσα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hello!

Even though you may be confused, please cooperate with the support. If you, however, feel you do not know what is happening or just want to be sure about something, please share it here.

We will try to help you with that, ok?

For now, I have a question: When you registered in the casino, which country of residence did you insert in the registration form, please?

Kindly let me know.


πριν από 7 μήνες

Δηλώστε τη χώρα που βρίσκομαι στο Περού, για αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί μου λέει ότι το εισόδημα εμφανίζεται στην Ολλανδία και περιμένω περισσότερες πληροφορίες

Αυτόματη μετάφραση:
Yennifer
πριν από 7 μήνες

Ok, that's good. We usually start by verifying the basic information to exclude the easiest explanation.

Have you ever shared your device with anyone else? With someone who uses a VPN? I agree, it all sounds quite weird, but as I said, questions are part of the process.

I simply do not understand how this could happen. That's all. Let's hope the complaint will provide some clues soon.

πριν από 7 μήνες

Η συσκευή μου δεν είναι κοινόχρηστη

Αυτόματη μετάφραση:
Yennifer
πριν από 6 μήνες

Thank you.

I thought as much, yet it is better to be certain. The way I see it now, this mystery remains to be resolved through the complaint. I ran out of suggestions.

Do not despair, please. Members of our Complaint Team are professionals, if there is a way, the'll find it.

🤞🤞

Yennifer
πριν από 6 μήνες

Καλησπέρα Jenifer, είμαι και εγώ από το Περού και σήμερα μπλόκαραν τον λογαριασμό μου στο Vulcano Vegas ακριβώς όταν με επαλήθευαν, χρειάστηκε μόνο να εγκρίνουν τον αριθμό του καταθετικού μου λογαριασμού και μπλόκαραν τον λογαριασμό μου με τον ίδιο τρόπο, ρώτησα γιατί τους είπαν εγώ έπαιξα για την Ολλανδία και σήμερα δεν μπορώ να μπω. Αν σας βοήθησαν να ανακτήσετε τον λογαριασμό σας ή δεν τον ανακτήσετε πια;

Αυτόματη μετάφραση:
BrendaUgazSalazar13
πριν από 6 μήνες

If you need help with that, I strongly recommend creating a free-of-charge complaint.

Use this link, explain the issue in full, and we will investigate.

Can you do that?

πριν από 6 μήνες

Αυτό είναι απάτη. Μπλοκάρουν τον λογαριασμό σου και σου λένε ότι για να τον ανακτήσεις πρέπει να αποδεχτείς ότι σου αφαιρούν όλο το υπόλοιπο που έχεις, δηλαδή χάνεις τα χρήματα που έχεις καταθέσει και τα κέρδη σου. Είναι μεγάλη απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
Yennifer
πριν από 6 μήνες

Hi, I don't think that's fair and especially not if you recorded your wins honestly too. 

I think that if, in your opinion, the casino did not behave properly and you did not break anything, the best thing to do would be to file a complaint so that our team can try to help you. Do you think it's a good idea to try ? 

If so, here is the link: https://es.casino.guru/quejas/todas

πριν από 4 μήνες

Ειναι απατεώνες μου μπλόκαραν τον λογαριασμό μου γιατί έπαιξα από την Ιταλία.

Ταξιδευω συνέχεια στην Ευρώπη λόγο δουλειάς και για να τον ξεμπλοκάρουν μου λένε να βρω το εισιτήριο για να τους το αποδείξω .

ελεος . Όταν βάζεις λεφτά και τα τρώνε είναι μια χαρά άμα κερδίζεις ζητάνε πράγματα εκτός πραγματικότητας για να μην κανείς ανάληψη

chriskoliag
πριν από 4 μήνες

Hi, I see there have been problems in this casino for you. 

It's an unpleasant situation but I recommend you to file a complaint here on this link and maybe our team will be able to help you or at least try to do so. 

As for the ticket that the casino asks you to provide as proof, isn't it possible to deliver it ?  

Jaro
πριν από 4 μήνες

δεν κάνω συλλογή .

Και δεν τους πέφτει και λόγο που είμαι και τι κάνω .ειναι δικαίωμα μ.

Οταν έκανα κατάθεση και πήραν τα λεφτά ήταν όλα καλά.

το πρόβλημα είναι όταν είναι να κάνουμε ανάληψη .

και έχει πολύς κόσμος απ ότι βλέπω το ίδιο πρόβλημα.

Μπλοκαρουν όλους τους λογαριασμούς αν θέλουν να κάνουν ανάληψη .

Εχω παίξει δε παρά πολλά καζίνο και αυτό είναι το μόνο που έχει κάνει κάτι τέτοιο . Είναι απαράδεκτο . Είναι κλοπή

chriskoliag
πριν από 4 μήνες

I absolutely understand your position, but I'm glad that you opened a complaint as I recommended. Our team will try to look into your situation and see if we can help you. 

However, when you play in different casinos, has there never been a problem like this, that you played from a country that was not allowed for casino when you say you travel a lot for work ? 

πριν από 4 μήνες

Όχι ποτέ .

και στα περισσότερα δεν ζητάνε ούτε τόσα πράγματα για επαλήθευση .

απο την στιγμή που όταν κάνω κατάθεση με κάρτα η ηλεκτρονικό πορτοφόλι περνάω κάποια στάδια επιβεβαίωσης για να γίνει η κατάθεση δεν βρίσκω λόγο να μην μπορώ να κάνω ανάληψη.


Αν είναι έτσι να μην αφήνουν να παίξεις αν είσαι εκτός χώρας . Όχι να είναι εντάξει αν χάνεις λεφτά αλλά έχεις πρόβλημα αν κερδίσεις κάτι

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα