Υποθέτω ότι θα γίνει πιο ξεκάθαρο μέσω της καταγγελίας.
Ωστόσο, εάν ταξιδεύετε πολύ, ενδέχεται να αποφύγετε παρόμοια ζητήματα όταν ενημερώσετε ανοιχτά την υποστήριξη του καζίνο ή τον υπεύθυνο συνομιλίας αμέσως μετά την εγγραφή. Φανταστείτε αν δεν το κάνετε. Η επαλήθευση λογαριασμού, την οποία το καζίνο ξεκινά συνήθως μόνο ως απόκριση σε μια προσπάθεια ανάληψης, αποκαλύπτει πολλά σημεία πρόσβασης, γεγονός που εγείρει υποψίες.
Κανείς στο καζίνο δεν ξέρει απλά πόσο συχνά και πού ταξιδεύετε, έτσι; Όχι, εκτός αν τους το πεις.
Επίσης, η διαδικασία κατάθεσης δεν απαιτεί διαδικασίες επαλήθευσης, έτσι πολλοί παίκτες τείνουν να συμπεραίνουν ότι είναι απροβλημάτιστη και την εκλαμβάνουν ως επιβεβαίωση ότι όλα είναι εντάξει. Λοιπόν, δεν είναι εγγύηση.
Μόνο αφού ελεγχθεί πλήρως ο λογαριασμός σας, διερευνηθεί το ιστορικό παιχνιδιών σας και ούτω καθεξής, έχετε το δικαίωμα να κάνετε ανάληψη.
Μπορεί πολύ εύκολα να διαπιστώσετε ότι ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί λόγω περαιτέρω έρευνας.
Στοιχηματίζω ότι είναι καλύτερα να το αποφύγουμε. Απλά μια σκέψη, φυσικά.
Καλή τύχη με την καταγγελία , φυσικά.
I guess it will become more clear through the complaint.
However, if you travel a lot, you may avoid similar issues when you openly inform the casino support or chat operator immediately after the registration. Imagine if you don't. The account verification, which the casino typically only initiates in response to a withdrawal attempt, uncovers numerous access points, which raises suspicion.
No one in the casino simply knows how often and where you travel, do they? No, unless you tell them.
Also, the deposit process does not require any verification procedures, so many players tend to conclude that it is hassle-free and take it as confirmation that everything is just fine. Well, it is not a guarantee.
Only after your account is fully checked, your gaming history investigated, and so on, are you entitled to withdraw.
You may quite easily find your account blocked due to further investigation.
I bet it is better to avoid that. Just a thought, of course.
Good luck with the complaint, of course.