Γεια σας, διάβασα το παράπονό σας και έχει περάσει πολύς καιρός που δεν έχει βρεθεί ξεκάθαρη λύση. Όσο για το email, δεν καταλαβαίνω γιατί το καζίνο το ζήτησε ξανά όταν έχουν στείλει email στο Matej στο παρελθόν. Ωστόσο, μέχρι στιγμής φαίνεται ότι θα πρέπει να περιμένουμε να απαντήσει το καζίνο, ώστε η ομάδα μας να έχει την ευκαιρία να το αξιολογήσει.
Όσον αφορά την αρχή, έχετε υποβάλει ακόμη καταγγελία εναντίον τους; Τι σου είπαν;
Hi, I've read your complaint and it's been quite a long time since a clear solution has not come up. As for the email, I don't understand why the casino asked for it again when they have emailed Matej before. However, so far it looks like we will have to wait for the casino to respond so that our team has a chance to evaluate it.
Regarding the authority, have you filed a complaint against them yet ? What did they tell you ?