Γεια σου Radka
οκ κοίταξα τους όρους τους και βρήκα τα παρακάτω.
Οι Όροι και Προϋποθέσεις 18.2 της Ladbrokes αναφέρουν ότι για να κλείσετε έναν λογαριασμό πρέπει να σας ειδοποιήσετε γραπτώς μέσω email, επιστολής ή φαξ, επομένως θα υπάρχει υπογεγραμμένη απόδειξη ότι έκλεισα τον λογαριασμό, που θα μπορούν να μου παρέχουν. Έχω ελέγξει τα email μου και δεν μπορώ να βρω κανένα email που να υποστηρίζει αυτό το αίτημα. Οι όροι 18.4 αναφέρουν ότι για να ενεργοποιήσω τον λογαριασμό που συνδέεστε και καταθέτετε για να συνεχίσετε, όταν προσπάθησα να συνδεθώ, συναντήθηκα με "ο λογαριασμός σας έχει τεθεί σε αναστολή", το οποίο θα επιβεβαίωνε ότι ο λογαριασμός δεν έκλεισε διαφορετικά θα μπορούσα να συνδεθώ. Δείχνει ότι στην πραγματικότητα αποκλείστηκε όπως υποψιάζομαι.
οπότε αν ισχυριστούν ότι ο λογαριασμός έκλεισε υπό κανονικές συνθήκες, τότε θα έχουν απόδειξη για αυτό σύμφωνα με τους όρους;
Hi Radka
ok I’ve looked at their terms and found the below.
Ladbrokes T&Cs 18.2 state that to close an account you have to notify you in writing by email, letter or fax, there would therefore be signed proof that I had closed the account, that they will be able to provide to me. I have checked my emails and can find no email to support this request. The terms 18.4 state that to reactive the account you login and deposit to continue, when I attempted to login I was met with "your account is suspended" which would confirm that the account wasn’t closed else I’d be able to login. It indicates that it was in fact self excluded as I suspect.
so if they claim the account was closed under normal circumstances then they would have proof of this as per the terms?