Λυπάμαι, δεν έχω ιδέα αν καταλάβατε τι έγραψα, αλλά δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε.
Αυτό είναι το συμπέρασμα της καταγγελίας σας :
"Όπως ίσως γνωρίζετε, το φόρουμ μας Casino.Guru, ασχολείται μόνο με τα παράπονα σχετικά με τα διαδικτυακά καζίνο . Καταλαβαίνω ότι πρέπει να είναι δύσκολο για εσάς, αλλά δυστυχώς, δεν έχουμε αρκετή γνώση για να αντιμετωπίσουμε αυτό το είδος ζητήματος, που σχετίζεται με ένα αθλητικό στοίχημα. Επίσης, σημειώστε ότι οποιαδήποτε υπόθεση με οποιαδήποτε σχέση θυγατρικής μεταξύ του παίκτη και του καζίνο δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί από εμάς . Θα αναγκαστώ να απορρίψω το παράπονό σας."
Δεν έχει μείνει τίποτα να πω, φοβάμαι - ανεξάρτητα από το καζίνο.
Να είσαι καλά.🤞
I'm sorry, I have no clue whether you understood what I wrote, but we can't provide any help.
This your complaint conclusion:
"As you might know, our forum Casino.Guru, deals with the complaints regarding online casinos only. I understand it must be difficult for you, but unfortunately, we don’t have enough insight to take on this kind of issue, related to a sports betting. Also please note that any case with any affiliate relation between the player and the casino can't be handled by us. I will be forced to reject your complaint."
Nothing much left to say, I'm afraid - no matter the casino.
Stay well.🤞
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: