Το Κουρασάο δεν είναι δίκαιο με τους παίκτες.....το διάβασα με τους όρους και προϋποθέσεις ότι μπορεί να χρειαστούν έως και 7 μήνες για να επιλυθεί μια υπόθεση.
Και αφού τους υπέβαλε καταγγελία, κάποιος έχει χάσει το δικαίωμά του να μηνύσει το καζίνο.
Curacao are not fair to players.....i read it in thier terms and condition that it can take upto 7months before a case is been resolved.
And after submitting a complaint to them, one has forfeited his right to sue the casino.
Νομίζω ότι έχω ήδη ακούσει για αυτόν τον «κανόνα». Λοιπόν, είναι το Κουρασάο, δεν μπορώ να κατηγορήσω τους παίκτες για την αποφυγή τέτοιων αδειοδοτημένων καζίνο γενικά. Λυπάμαι που λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο.
I think I have already heard about this "rule". Well, it's Curacao, can't blame players for avoiding such licensed casinos in general. I'm sorry it works this way.
Μπορείτε να δώσετε μια πλήρη δήλωση από τον λογαριασμό/πορτοφόλι σας TRON όπου μπορούμε να δούμε πότε και πού κάνατε καταθέσεις και αναλήψεις από και προς το 1win
Έστειλα τη ροή του λογαριασμού Binance, ξέρετε αν το αρχείο που έστειλα είναι αυτό που χρειάζεστε; Το παραπάνω λέει να εμφανιστούν τα αρχεία κατάθεσης και ανάληψης του 1win! Δεν μπορώ να το κάνω! Επειδή δεν μπορώ να θυμηθώ ποια κατατέθηκε στο 1win ή
Παρέχω λοιπόν όλο τον τζίρο της Binance
Can you please provide a full statement from your TRON account/wallet where we can clearly see when and where you made deposits and withdrawals to and from 1win
I sent the flow of Binance account, do you know if the file I sent is what you need? The above says to display the deposit and withdrawal records of 1win! I can't do it! Because I can't remember which one was deposited into 1win or
So I provide all the turnover of Binance
Χαίρετε,
δεν είμαστε η υποστήριξη του καζίνο, υποθέτω ότι θα πρέπει να ρωτήσετε στο καζίνο.
Έχετε κάποιο πρόβλημα με το καζίνο 1Win, παρακαλώ;
Hello,
we are not the casino support, I guess you should ask in the casino instead.
Do you have any problem with 1Win casino, please?
Μόλις άνοιξα ένα αίτημα σαν εσάς, ήμουν θύμα του 1WIN, υποτίθεται ότι παραβίασα τον κανόνα 9.7 όταν δεν υπάρχει τίποτα από αυτό, το ποσό μου είναι 3000 ευρώ και όχι εκατό ευρώ.., δεν έχω άλλα λόγια νομίζω να πάρω ένας δικηγόρος στο νησί του Κουρασάο για να παρουσιάσει την υπόθεση, εδώ και 2 μήνες έχω διαφωνία μαζί τους από τις 15 Αυγούστου από την επαλήθευση του λογαριασμού
I have just opened a request like you, I was a victim of 1WIN, supposedly having violated rule 9.7 when there is nothing of that, my sum is 3000 euros and not a hundred euros.., I have no more words I think to take a lawyer on the island of curacao to present the case, it's been 2 months that I have been in dispute with them since August 15 since the verification of the account
Λυπάμαι λοιπόν για την περίπτωσή σας, η δική μου είναι μόλις $130 από τον μήνα Μάρτιο που αρνήθηκαν να μου πληρώσουν το ποσό μου!
So sorry about your case,mine is just $130 since the month of march they've refused to pay me my sum!
Λύσατε την κατάσταση ή όχι; Μπλοκάρισαν και τον λογαριασμό σου; Επικοινώνησα με το τηλέφωνο που τους δίνει την άδεια lol δεν απαντούν επίσης.. Κρίμα
You solved the situation or not ? They blocked your account too? I conctated the antillephone which give them the license lol they dont answer too.. Shame
Μόλις άνοιξα ένα αίτημα σαν εσάς, ήμουν θύμα του 1WIN, υποτίθεται ότι παραβίασα τον κανόνα 9.7 όταν δεν υπάρχει τίποτα από αυτό, το ποσό μου είναι 3000 ευρώ και όχι εκατό ευρώ.., δεν έχω άλλα λόγια νομίζω να πάρω ένας δικηγόρος στο νησί του Κουρασάο για να παρουσιάσει την υπόθεση, εδώ και 2 μήνες έχω διαφωνία μαζί τους από τις 15 Αυγούστου από την επαλήθευση του λογαριασμού
I have just opened a request like you, I was a victim of 1WIN, supposedly having violated rule 9.7 when there is nothing of that, my sum is 3000 euros and not a hundred euros.., I have no more words I think to take a lawyer on the island of curacao to present the case, it's been 2 months that I have been in dispute with them since August 15 since the verification of the account
Είναι καλό που υποβάλατε την καταγγελία . Τώρα πρέπει να ελπίζουμε ότι αυτό το καζίνο θα συνεργαστεί, αυτό είναι το πιο δύσκολο κομμάτι, δυστυχώς.
It's good that you have submitted the complaint. Now we have to hope that this casino will cooperate, this is the trickiest part, sadly.
Ακόμα κι αν σου απαντήσουν, τείνουν να απαντήσουν με έναν τρόπο, σίγουρα ξέρεις ότι δεν πρόκειται να σε βοηθήσουν!
Even if they answer you, the tend to answer in a way,you definitely know they ain't going to help you!
Θα σας συμβούλευα να αφήσετε τον γκουρού του καζίνο να σας βοηθήσει, θα είναι πιο εύκολο έτσι, αλλά όταν το καζίνο δεν συμμορφωθεί, τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κουρασάο, αλλά θα πρέπει να συνεχίσετε να του στέλνετε μηνύματα σε τακτική βάση, αν θέλετε ευτυχώς θα απαντήσουν κάποια μέρα!
I'd advise you let casino guru help you, it will be easier that way but when the casino fails to comply,then you can contact curacao, but you'll have to keep sending them messages on a regular basis, if you're lucky they will respond some day!
Έκλεισε ως ανεπίλυτο, δεν συνεργάστηκαν, δεν απάντησαν καθόλου στο παράπονό μου στον ιστότοπο του γκουρού.
Έχω ακόμα περίπου $100 μαζί τους.
Was closed as unresolved, they didn't cooperated, they didn't respond to my complaint at all on guru's site.
I still have about $100 with them.
Γεια σου Racan97,
Εάν το μεγαλύτερο μέρος των κερδών σας προήλθε από τον αθλητισμό, ο γκουρού του καζίνο θα απορρίψει το παράπονό σας, ασχολείται μόνο με παιχνίδια καζίνο, μερικές φορές μπορεί να είστε τυχεροί ούτως ή άλλως, δεν θα ρωτήσουν για το ιστορικό των παιχνιδιών σας!
Φοβάμαι όμως στην καταγγελία σου ανέφερες τον αθλητισμό.
Ελπίζω να παίζετε περισσότερα παιχνίδια καζίνο ή να έχετε ίση αναλογία τόσο με παιχνίδια καζίνο όσο και με αθλητικά παιχνίδια!
Hello Racan97,
If most of your winning came from sport,the casino guru will reject your complaint, they only deal with casino games,sometimes you might get lucky anyway, they won't ask about your game history!
But I'm afraid in your complaint you mentioned sports.
I hope you play more of casino games or having equal ratio with both casino and sport games!
Έλαβα τις αναλήψεις μου σήμερα, εσείς, εγώ και ο Hafsat επισημάνθηκαν στην αρχή αδειοδότησης μηνυμάτων που στάλθηκε στο 1win.
Ελπίζω να βγάλετε όλοι τα λεφτά σας.
I got my withdrawals today,you,I and Hafsat were tagged on the message licensing authority sent to 1win.
I hope you all get ya money out too.
Πολύ ευχαριστημένος με το Griffon Casino - κέρδισα 400 € χθες και στον λογαριασμό μου σήμερα.
Very happy with Griffon Casino - won €400 yesterday and in my account today.
Bin mit dem Griffon Casino sehr zufrieden - gestern 400 Euro gewonnen und heute auf meinem Konto.
Δεν καταλαβαίνω πώς είπαν ότι η Hafsat χρησιμοποίησε τη διεύθυνση email μου ή μήπως χρησιμοποίησα τη διεύθυνση email της για να δημιουργήσω λογαριασμό στο 1win.
I don't understand, how they said Hafsat used my email address or is it that I used her email address to create account on 1win.
Είμαι χαρούμενος για σένα!
Σοβαρά μου έρχεται να κλάψω 🥺
I'm happy for you!
Seriously I feel like crying 🥺
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.