καζινοΐνη πες μου
Σας ενημερώνουμε ότι το Τμήμα Ασφαλείας μας έχει βρει επιπλέον λογαριασμούς που έχετε καταχωρίσει στο σύστημά μας. Όλοι οι λογαριασμοί που έχετε εισαγάγει έχουν αποκλειστεί λόγω παραβίασης των Όρων και Προϋποθέσεων.
Σύμφωνα με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις, όλοι οι λογαριασμοί που θα βρεθούν θα παγιωθούν οριστικά και τα διαθέσιμα χρήματα θα χαθούν, καθώς το ποσό που αποσύρεται και από τους δύο λογαριασμούς υπερβαίνει το ποσό που έχει κατατεθεί και στους δύο λογαριασμούς.
Δεν επιτρέπεται να ανοίξετε νέο λογαριασμό στο σύστημά μας. Λάβετε υπόψη ότι τυχόν νέοι λογαριασμοί που δημιουργήσατε από εσάς στο σύστημά μας θα κλείσουν και όλα τα χρήματα θα χαθούν.
η απάντησή μου
Σήμερα το πρωί, περίπου στις 12.00 μ.μ. τοπική ώρα έλαβα ένα email από τη δική σας
εταιρεία σύμφωνα με την οποία η ομάδα ασφαλείας σας είχε ανακαλύψει ότι έχω
είχε επίσης έναν δεύτερο ενεργό λογαριασμό εγγεγραμμένο στο σύστημά σας και ότι αυτό
η δράση ήταν αντίθετη με τους όρους και τις προϋποθέσεις σας.
Ταυτόχρονα, λόγω αυτής της κατάστασης με ενημερώσατε ότι όλα μου
οι λογαριασμοί έχουν παγώσει και έχουν κατασχεθεί όλα τα χρήματα που είχα σε αυτούς
από σένα.
Ως προς αυτό, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι δημιούργησα το δεύτερο
λογαριασμός μόνο επειδή είχα χάσει την πρόσβαση στον πρώτο λογαριασμό και μόνο σε
για να μπορέσετε να παίξετε. Θέλω επίσης να το σημειώσω μέσω του δεύτερου
λογαριασμός Έπαιξα μόνο μία φορά και μόνο έως ότου επέστρεψα πρόσβαση στο κύριο μου
λογαριασμός ξανά.
Η δημιουργία ενός δεύτερου λογαριασμού ήταν ο μόνος τρόπος για να μπορέσω να συνεχίσω
παίζοντας μέχρι να αποκτήσω ξανά πρόσβαση στον κύριο λογαριασμό μου και δεν είχα πραγματικό
επωφεληθείτε από αυτό. Σε κάθε περίπτωση, δεν ενήργησα κακόβουλα και με ώθησαν
μόνο λόγω της θέλησής μου να συνεχίσω να παίζω.
Σε κάθε περίπτωση, * δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η ενέργεια σας, για να αναστείλετε τη δική μου
λογαριασμούς και κατάσχεση των χρημάτων που περιείχαν, έλαβε χώρα μόνο
σήμερα, τη στιγμή που κέρδισα το έπαθλο των 30600 ευρώ παίζοντας, ακόμη και
αν και ήμουν ήδη πάνω από 3 μήνες από τότε που δημιούργησα το δεύτερο
λογαριασμός και όλη αυτή τη φορά δεν με προειδοποίησες. *
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου των τριών μηνών, αφού είχα δημιουργήσει το δεύτερο
λογαριασμός-ενέργεια που ήταν αντίθετη με τον όρο και τις προϋποθέσεις σας - είχα πιστωθεί
περισσότερα από 20.000 ευρώ στο λογαριασμό μου για να παίξω. Αλλά υποθέτω ότι εγώ
δεν ήταν παράνομο ενώ πιστώνω χρήματα, σωστά; μόλις έγινα παράνομη
από τη στιγμή που ήθελα να αποσύρω τα χρήματα που μόλις κέρδισα ..
Πιστεύω ότι αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος σου, όχι να με ενημερώσεις μέχρι τότε
ότι είχα δημιουργήσει τον δεύτερο λογαριασμό μου ότι αυτή ήταν μια ενέργεια κατά του
όροι και προϋποθέσεις της εταιρείας και αναστολή των λογαριασμών μέχρι εκείνη τη στιγμή,
αλλά επιτρέποντάς μου να πιστώνω όλο και περισσότερα χρήματα για μια χρονική περίοδο που κράτησε
τρεις μήνες. Και τέλος, αναστείλατε τους λογαριασμούς μου και κατασχέσατε τους λογαριασμούς μου
κέρδη, ακριβώς τη στιγμή που ήθελα να εξαργυρώσω.
* Για τους παραπάνω λόγους, θεωρώ ότι ο τρόπος με τον οποίο χειριστήκατε το σχετικό
Το ζήτημα ήταν αντιεπαγγελματικό και ανήθικο απέναντι σε έναν χρήστη σαν εμένα που ήταν
παίζετε στην εταιρεία σας για τόσο πολύ καιρό χωρίς να έχετε δημιουργήσει το παραμικρό
πρόβλημα και ποιος έχει κυκλοφορήσει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ στο δικό σας
Εταιρία.*
* Για τους παραπάνω λόγους, σας ζητώ να καταργήσετε τον αποκλεισμό των λογαριασμών μου και να μου επιτρέψετε
συνεχίστε να παίζετε, και σε κάθε περίπτωση, επιστρέψτε μου τα κέρδη μου, τα οποία εγώ
υποθέστε ότι είναι το ποσό των 30.600 ευρώ *
cazinoin say me
We inform you that our Security Department has found additional accounts registered by you in our system. All accounts entered by you have been blocked due to a breach of our Terms and Conditions.
Under the Terms and Conditions, all accounts found will be permanently frozen and available funds will be forfeited, as the amount withdrawn from both accounts exceeds the amount deposited in both accounts.
You are not allowed to open a new account in our system. Please note that any new accounts created by you in our system will be closed and all funds will be forfeited.
my answer
This morning , at about 12.00 pm local time I received an email from your
company according to which your security team had discovered that I have
also had a second active account registered in your system and that this
action was against the terms and conditions of yours.
Αt the same time, due to this situation you informed me that all of my
accounts are frozen and all the money I had on them has been confiscated
from you.
In this regard, I would like to inform you that I created the second
account only because I had lost access to the first account and only ιn
order to be able to play. I also want to note that through the second
account I only played once and only until I got back access to my main
account again.
Creating a second account was the only way for me to be able to continue
playing until I get access to my main account again and i had no real
benefit by that. In any case , i didnt act maliciously and i was pushed
only because of my will to continue playing.
In any case, *i cannot understand why this action of yours, to suspend my
accounts and confiscate the money they contained, just took place only
today, at the time that i won the prize of 30600 euros while playing, even
though i had been already more than 3 months since i had created my second
account , and all this time you didnt even warn me.*
During this time of the three months, since i had created my second
account -action that was against your term and conditions- i had credited
more than 20.000 euros in my account in order to play. But i guess that i
was not illegal while i was crediting money, right? i just became illegal
by the time i wanted to withdraw the money that i had just won..
I believe , that is a great mistake of yours, not to inform me by the time
that i had created my second account that this was an action against the
term and conditions of the company and suspend the accounts by that time,
but allowing me credit more and more money for a time period that lasted
three months. And finally, you suspended my accounts and confiscated my
winnings , right at the time that i wanted to cash out.
*For the above reasons, I consider that the way you handled the relevant
issue was unprofessional and unethical towards a user like me who has been
playing in your company for so long without having created the slightest
problem and who has circulated hundreds of thousands of euros in your
company.*
*For the above reasons , i ask you to unblock my accounts and let me
continue playing, and in any case , return to me my winnings ,which i
assume to be in the amount of 30.600euros*
Αυτόματη μετάφραση: