Sportaza casino... Withdrawal (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από bmeleady17
|
7505 προβολές 28 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 1 έτος

Κάνατε μια γενική ερώτηση και απάντησα μια γενική, πολύ απλή.

Η ικανοποίηση των «τακτικών πελατών» δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Αντίθετα, ψάχνετε για νέους παίκτες που θα πρέπει να έχουν νέες εμπειρίες και να φέρουν νέα χρήματα μαζί τους.


Οι πληροφορίες προέρχονται από τη δική μας εμπειρία και έρευνα. Φυσικά, απαιτούνται επίσης αναλυτικές δεξιότητες και ενσυναίσθηση για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε καταστάσεις.


Τι νόημα έχει να έχω το δικό μου νήμα αν δεν έχω λάβει καμία υποστήριξη ή ενθάρρυνση από το Casinoguru μέχρι σήμερα; Ποιος μπορεί να με διαβεβαιώσει ότι μιλάω με κανονικούς ανθρώπους και όχι με bots. 😄

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Η Sportaza δεν είναι καν μεσαίου μεγέθους. Σε σύγκριση με τους παρόχους που ανέφερα. Είναι μάλλον μεσαίο. Μερικές φορές καλό, μερικές φορές κακό και αν κερδίσετε χρήματα σε μια κακή φάση πωλήσεων, μπορείτε να περιμένετε μήνες για αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized616
πριν από 1 έτος

It is important to know where such information comes from, because then anyone could say whatever they want. 

As for the thread itself, I think it's best if the posts are written under the casino they belong to, to avoid misunderstandings. 

In terms of bots, you can be sure you're not talking to them, because I think all the posts would look a bit different. It's pretty easy to tell when a human and some AI are writing.

Anyway, let's concentrate now on the point of the whole problem and thus the withdrawal. We are giving casinos 14 days to sort this out. If nothing has changed and the money still hasn't come in, it is possible to file a complaint then. However, I would advise you to be patient for a while and keep us updated as the situation develops. Would that be possible ? 

πριν από 10 μήνες

Κρίμα. Περιμένω πάνω από ένα μήνα χρήματα που δεν φτάνουν ποτέ από λογαριασμό που έκλεισα λόγω ασθένειας. Έχω ήδη κινηθεί νομικά με αυτό το «καζίνο» περίεργης νομιμότητας. Όλα θα φανούν... στο μεταξύ, μην ποντάρετε, μην παίξετε, θα είναι χρήματα που δεν θα κερδίσετε ποτέ. Μην παίζετε το παιχνίδι τους γιατί δεν είναι παιχνίδι...είναι κλοπή.


ΥΓ: η κουβέντα είναι χάσιμο χρόνου. Δεν απαντούν στα email. Μην σπαταλάς τον χρόνο σου

Αυτόματη μετάφραση:
rllabla
πριν από 10 μήνες

Hi, I'm sorry you ran into an unpleasant situation. Was it also about the sports betting? 

As for taking legal action, what do you mean? Where did you report your problem ? 

Anyway, I hope you manage to get your money back. If you have any news, don't hesitate to let me know. 

πριν από 10 μήνες

Καλό απόγευμα,


Ανέφεραν ενέργειες απευθείας στο Αστυνομικό Τμήμα. Ήταν καζίνο, όχι αθλητικά στοιχήματα.


Θα πάρει χρόνο γιατί έχει ολόκληρη διαδικασία αλλά θα πληρώσουν για αυτό που γίνεται. Δεν μπορείς να πας ληστές

Αυτόματη μετάφραση:
rllabla
πριν από 10 μήνες

Thank you for your reply. Yes it will probably take some time to sort it all out. 

However, I was wondering if you would like to try to file a complaint with us as well. I've seen that the casino is trying to resolve complaints, so if your case wasn't related to sports betting we might be able to help you. 

You can file a complaint here

Do you think that would be worth a try ? 

Anonymized616
πριν από 10 μήνες

No there is . Tsars delayed my 3000$ payment for over a month assuming that NO payment option available in my country . After waiting for a month and submitting multiple complaints, i lost hope, got angry, and lost my money in less than half an hour.

7anoosh
πριν από 10 μήνες

From what I see, no one has asked you, and more importantly, the situation in your case was a bit different. Mind this thread: https://casino.guru/forum/casinos/tsars-casino---general-discussion#post-87442

This place is reserved for another casino. Thank you for being tolerable and fair.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα