Sportaza casino... Withdrawal

πριν από 2 έτη από bmeleady17
|
7672 προβολές 28 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 έτη

I made a withdrawal and after 10 days I got a email saying my withdrawal was rejected by my payment provider. This is untrue. I made the deposit the same way as I made the withdrawal. By my visa card .


 How is this company allowed to operate?



They asked me to make a deposit in any other method, and then withdraw again.

I find this to be highly suspicious and probably illegal as well.. I have proff of this. 


I believe it is illegal what this company is doing


Any suggestions?


Kind regards

Brendan


bmeleady17
πριν από 2 έτη

Normally in the UK when you deposit with Visa you have to withdraw using a bank transfer. In the UK you have an Iban code and a BIC swift code you find it on your bank statement if it is the same in Ireland or you may have something similar. I would go on live chat or email them and see if they offer this facility for withdrawals. If you can use a bank transfer it normally take 2/5 days after the withdrawal has been approved to get it in your bank. I hope this information helps

πριν από 2 έτη

I made a withdrawal and after 10 days I got a email saying my withdrawal was rejected by my payment provider. This is untrue. I made the deposit the same way as I made the withdrawal. By my visa card .


 How is this company allowed to operate?



They asked me to make a deposit in any other method, and then withdraw again.

I find this to be highly suspicious and probably illegal as well.. I have proff of this. 


I believe it is illegal what this company is doing


Any suggestions?


Kind regards

Brendan


πριν από 2 έτη

Hello Brendan,

I would like to add that it's pretty normal you need to deposit in order to verify your payment method, so even if you want to withdraw your winnings you may need to deposit when switching to a different payment option.

I agree with nigeljc, I'd ask their live chat.

Let us know what you learn.


I assume that this is the issue you mentioned here: https://casino.guru/forum/casinos/sportaza-casino---general-discussion#post-19450 - am I correct?

At the moment, I do not think you are being scammed.


πριν από 2 έτη

Καλημέρα,


Οπότε δεν μπορώ να πω κάτι καλό.

1.) Η επαλήθευση χωρίς αίτημα πληρωμής δεν είναι δυνατή.

2.) Η πληρωμή διαρκεί πολύ

3.) Δεν θα δοθεί επιστροφή μετρητών εάν τα στοιχήματα είναι ακόμα ανοιχτά. [ εντάξει - μπορώ ακόμα να καταλάβω ότι ] Η επιστροφή μετρητών πρέπει πάντα να ζητείται τη Δευτέρα - και δεν πρέπει να υπάρχουν άλλα ανοιχτά στοιχήματα.

Έκανα τη Δευτέρα. Ενημερώθηκα ότι θα ελεγχθεί και στη συνέχεια θα γίνει κράτηση. Σήμερα ρώτησα ξανά τι γίνεται με την επιστροφή μετρητών. Τώρα πληροφορούμαι ότι αιτήματα μπορούν να υποβληθούν μόνο Δευτέρα. πολύ cool Αν ρωτήσεις Δευτέρα λες εντάξει θα ελεγχθεί αλλά δεν θα αναρτηθεί. Είναι ένα αστείο. Οπότε μπορώ να προτείνω 0.000. Τακτικές ενέδρας και κενές υποσχέσεις. Δεν συνιστάται.


Κρατήστε λοιπόν τα χέρια σας μακριά από το κατάστημα.


LG

LODDAR

Αυτόματη μετάφραση:
LODDAR999
πριν από 2 έτη

Hello,

well, I would not be happy about that either I guess.

Has the casino explained why you can't verify yourself in advance? How long does the withdrawal usually take, please?




πριν από 1 έτος

Γεια σας, από τις 3/05/23 προσπαθώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου για ανάληψη αλλά δεν δέχονται στιγμιότυπα οθόνης πληρωμής του τραπεζικού μου λογαριασμού, καθώς έχω κάρτα Genius δεν έχω τους τελευταίους 3 μήνες της τράπεζάς μου δήλωση επειδή αυτή η κάρτα έχει μόνο το ετήσιο αντίγραφο κίνησης και έβγαλα στιγμιότυπα οθόνης των πληρωμών 3 μηνών αλλά δεν τα δέχονται, δεν ξέρω πώς να με βοηθήσω, παρακαλώ, πρέπει να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου για ανάληψη.

Αυτόματη μετάφραση:
Massimo0210
πριν από 1 έτος

Hello there!

May I know when did you first deposit in this casino? I mean, what creates the necessity to provide 1-year-old history? I think you should submit a complaint. If you feel the casino is not reasonable, doubt you'll make progress soon.

Please read this article to get familiar with the complaint process:

https://casinoguru-it.com/istruzioni-risoluzione-reclami

And let me know what you think.

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σας, ναι θα ήθελα να κάνω μια καταγγελία γιατί δυσκολεύομαι να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου, κατέθεσα στις 20/04/23, προσπαθώ να κάνω ανάληψη από 05/03/23 αλλά δεν δέχονται τα έγγραφά μου δεν το κάνω ξέρετε πώς να το κάνετε παρακαλώ βοηθήστε. .

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καλημέρα και σήμερα στο sportanza casino δεν λαμβάνω απαντήσεις για επαλήθευση του λογαριασμού μου και ανάληψη .. Δεν ξέρω πώς να το κάνω παρακαλώ βοηθήστε με.

Αυτόματη μετάφραση:
Massimo0210
πριν από 1 έτος

Hello, just use the proper section:

file

This link leads to the creator if you prefer a more direct way:

https://casino.guru/complaints

Kindly describe the problem precisely and add every related conversation or screenshot you have.

I wish you a quick solution!

πριν από 1 έτος

Hello,

I have a huge problem. I played lightning roulette and won 100x, before that the same. However, both times the gains appeared on my balance and disappeared after 10 seconds. I contacted the live chat and they said that there was a problem. They also told me that they forwarded my case to the casino. I am wondering who I can turn to for help.

Thank you in advance


Marshall
πριν από 1 έτος

Hello. Well, sorry to hear that.

I presume the casino got in touch with the game provider, right? If not, you can try the reach out to it o your own. For that, you should get your gaming history from the casino.

A decent casino would do that on behalf of the player to speed up any solutions, still unless the game provider releases a conclusion, it is mostly about patience.

Well, let me know how's the situation, please.



πριν από 1 έτος

Η κοπέλα μου περιμένει πληρωμή 1000€ από τις 15 Οκτωβρίου. Επαληθεύτηκε για μήνες και πληρώθηκε πολλές φορές και ήταν πάντα το αργότερο την επόμενη μέρα. Τώρα όλα έρχονται στο τέλος. Αυτό το καζίνο φαίνεται να κάνει τις πληρωμές του μετά την παραλαβή των πωλήσεων, κατάστημα χυμών. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η φίλη μου να διαγράψει τον λογαριασμό της μετά την εξόφληση της ανάληψης

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized616
πριν από 1 έτος

Hi there.

Does she know what might be the cause of this delay? Still, it has been just a few days, so I would not be so concerned. But I understand it must feel awkward considering the previously gained positive experiences.

If she, however, struggles further, send her our way, please.

Radka
πριν από 1 έτος

Ο λόγος είναι ότι ο προγραμματισμένος μηνιαίος τζίρος δεν έχει ακόμη επιτευχθεί και περιμένετε τους πελάτες να πληρώσουν για να πληρώσουν τα κέρδη, με την ελπίδα ότι τα κέρδη θα ακυρωθούν και θα στοιχηματιστούν. rabidi nV Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πεις περισσότερα, σωστά;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized616
πριν από 1 έτος

Keeping our passive readers in mind, I'd say I prefer to hear more details. 🙂

How do you know the casino is actually missing money for payouts? Surely this is an interesting topic.

Radka
πριν από 1 έτος

Μπορείτε να μου αποδείξετε ότι κάνω λάθος; Επιπλέον, δεν λέω ότι τους λείπουν λεφτά, απλώς υπάρχει καθυστέρηση για να μην είναι στο κόκκινο. Ίσως η λογιστική είναι στο +- 0 από πλευράς κέρδους. Ο τζίρος δεν είναι το ίδιο με το κέρδος και δεδομένου ότι ένα καζίνο πρέπει πάντα να έχει κέρδος, το σύστημα το καθυστερεί με την ελπίδα ότι ο παίκτης θα ακυρώσει ή θα επιστρέψει αμέσως μετά την πληρωμή επειδή η υπομονή του έχει ήδη φτάσει στα όριά της.


Τα καζίνο με χαμηλό τζίρο συγκεκριμένα λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο. Πρώτα απ 'όλα, κάντε κύκλο εργασιών μέχρι να καλυφθούν τα έξοδα, στη συνέχεια κάντε ένα κέρδος και πληρώστε ένα μικρό μέρος αυτού του κέρδους σε πιθανώς εθισμένους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Δεν υπάρχει τέτοια καθυστέρηση σε καζίνο μεγαλύτερου εισοδήματος (emojino, tsars, Slothunter). Ωστόσο, στα καζίνο χαμηλού εισοδήματος υπάρχουν πολλές καθυστερήσεις και τα προβλήματα μπορούν να λυθούν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μπορείτε να μου αποδείξετε ότι κάνω λάθος; Επιπλέον, δεν λέω ότι τους λείπουν λεφτά, απλώς υπάρχει καθυστέρηση για να μην είναι στο κόκκινο. Ίσως η λογιστική είναι στο +- 0 από πλευράς κέρδους. Ο τζίρος δεν είναι το ίδιο με το κέρδος και δεδομένου ότι ένα καζίνο πρέπει πάντα να έχει κέρδος, το σύστημα το καθυστερεί με την ελπίδα ότι ο παίκτης θα ακυρώσει ή θα επιστρέψει αμέσως μετά την πληρωμή επειδή η υπομονή του έχει ήδη φτάσει στα όριά της.


Τα καζίνο με χαμηλό τζίρο συγκεκριμένα λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο. Πρώτα απ 'όλα, κάντε κύκλο εργασιών μέχρι να καλυφθούν τα έξοδα, στη συνέχεια κάντε ένα κέρδος και πληρώστε ένα μικρό μέρος αυτού του κέρδους σε πιθανώς εθισμένους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

We are almost talking about the same situation, just using other words. Though you sound like you want to tech us. 😀

I do not intend to prove you wrong; on the other hand, it is quite natural to ask you where you got such information. Care to explain?

Anyway, this thread is about Sportaza Casino, is any of that related to this casino? If not, please find a proper thread or start your very own. It's quite simple.😉



πριν από 1 έτος

Δεν υπάρχει τέτοια καθυστέρηση σε καζίνο μεγαλύτερου εισοδήματος (emojino, tsars, Slothunter). Ωστόσο, στα καζίνο χαμηλού εισοδήματος υπάρχουν πολλές καθυστερήσεις και τα προβλήματα μπορούν να λυθούν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Yes, and because Sportaza is counted as medium-sized, what does it mean to you?

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα