Νομίζω ότι αυτό ήταν ΞΑΝΑ ένα καλό παράδειγμα της μη αντίδρασης των αρχών του αντιτηλεφώνου στα παράπονα των παικτών. Έχω συναντήσει αρκετές περιπτώσεις όπου η ομάδα παραπόνων του casinoguru έχει δηλώσει ότι δεν μπορεί να "βοηθήσει" τον παίκτη και θα πρέπει να επικοινωνήσει με την αρχή άδειας αντιτηλεφώνου. Πρέπει να γίνει κάποια αλλαγή σε αυτό; Για παράδειγμα, ότι σε ασαφείς καταστάσεις ο γκουρού θα εξακολουθούσε να προσπαθεί να είναι χρήσιμος και να προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα μεταξύ του καζίνο και του παίκτη;
Εναλλακτικά, δώστε αμέσως μαύρους πόντους στο καζίνο εάν το καζίνο δεν συνεργαστεί;
Φυσικά, υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν είναι στα χέρια του γκουρού του καζίνο, αλλά στα χέρια της αρχής του αντιλεφώνου, και είναι λυπηρό που αυτή η αρχή δεν προσφέρει βοήθεια στους παίκτες. Το Casinoguru πρέπει οπωσδήποτε να διερευνήσει και να συλλέξει τα γεγονότα από αυτήν την αρχή και στο μέλλον να προειδοποιήσει τους παίκτες να μην παίζουν σε καζίνο με την άδειά τους. Τι θα γινόταν αν αυτό θα τους βοηθούσε να ανταποκρίνονται περισσότερο στα παράπονα των παικτών;
Θα ήθελα επίσης να επισημάνω το γεγονός ότι η Curaco διαθέτει τόσο καζίνο με άδεια αντίστοιχης τηλεφωνίας όσο και curaco egaming ceg. Η αρχή antillephone είναι η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ αρχή στα παράπονα των παικτών.
Η αρχή CEG του Curaco χειρίζεται καλά τα παράπονα. παίξτε σε καζίνο με άδεια από αυτήν την αρχή.
I think this was AGAIN a good example of the antillephone authorities not reacting to player complaints. I have come across several cases where casinoguru's complaint team has stated that they cannot "help" the player and he should contact the antillephone license authority. Should some kind of change be made to this? For example, that in unclear situations the guru would still try to be helpful and try to solve the problem between the casino and the player?
Alternatively, immediately give black points to the casino if the casino does not cooperate?
Of course, there are many things that are not in the hands of the casino guru, but in the hands of the antillephone authority, and it is sad that this authority does not offer help to the players. Casinoguru must definitely investigate and collect the facts from this authority and in the future warn players not to possibly play in casinos under their license. What if this would help them be more responsive to player complaints?
I would also like to point out the fact that curaco has both antillephone licensed casinos and curaco egaming ceg. antillephone authority is the WORST authority in player complaints.
Curaco's CEG authority handles complaints well. play in casinos licensed by this authority.
Mielestäni tässä oli TAAS yksi hyvä esimerkki siitä että antillephone viranomainen ei reagoi pelaajien valituksiin. Olen törmännyt useampaan tapaukseen missä casinogurun valitustiimi on ilmoittanut, että he eivät voi "auttaa" pelaajaa ja hänen pitäisi kääntyä antillephone lisenssin viranomaisen puoleen. Pitäisikö tähän tehdä jonkin sortin muutos? Esimerkiksi, että epäselvissä tilanteissa guru kuitenkin yrittäisi olla avuksi ja kokeilla ratkoa ongelma kasinon ja pelaajan välillä?
vaihtoehtoisesti langettaa heti casinolle mustia pisteitä jos kasino ei tee yhteistyötä?
Tietenkin on paljon asioita mitkä ei ole casinogurun käsissä, vaan antillephone viranomaisen, ja on surullista että tämä viranomainen ei tarjoa pelaajille apua. Casinogurun on ehdottomasti tutkittava ja kerättävä tästä viranomaisesta faktat ylös ja tulevaisuudessa varoittaa pelaajia olla mahdollisesti pelaamatta heidän lisenssin alla kuuluvissa kasinoissa. Jospa tämä auttaisi heitä reagoimaan paremmin pelaajien valituksiin?
haluan tuoda myös sen tosifaktan esille, että curacossa on sekä antillephone lisenssi kasinoita että curaco egaming ceg. antillephone viranomainen on pelaajien valituksissa HUONOIN viranomainen.
Curacon CEG viranomainen hoitaa hyvin valitukset. pelatkaa tämän viranomaisen lisenssin kasinoissa.
Αυτόματη μετάφραση: