Complaint AntillePhone NV (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Rmx314
|
10889 προβολές 42 απαντήσεις |
|
1 2 3
πριν από 1 έτος

Hello, and thank you for the explanation.

The moment I glimpsed at the casino's rating, all optimistic thoughts were gone. Doesn't looks good, but it can't be changed for now.

Just to be sure, when your account got blocked was there any active balance on your casino account? I'm asking to find out whether you had a chance to play and won or if you were stripped from your balance.


πριν από 1 έτος

Hello,


Sorry for my late reply, I've been quite busy these last two days. No active balance on CampeonBet, but I had about 900 euros on SvenBet, which is part of the same company (I also sent a complaint to AntillePhone about them, no answer either). I have already written off the 900 euros, but I intend to do everything I can to get my deposits back, whether on CampeonBet or SvenBet. I tend to think that the day an authority or a manager will answer me, they will be forced to refund me since they have validated my French documents while they are outlawed by doing so. But I still need someone to answer me, and I'm starting to have serious doubts by reading all these comments. 

Anonymized609
πριν από 1 έτος

Hi Lola,


I will also contact this person by email to make my complaint, we'll keep in touch if we get an answer! 

For the Magnus website, it looks more like a fake than anything else, no contact possible, no real information about them. This site is a cover, in any case it looks like it. 

We must not give up, if we are several our voice will have more weight.

Rmx314
πριν από 1 έτος

Ρε, κάνε του και ένα παράπονο! πιστεύω

ότι αυτό είναι επίσης ένα έξυπνο τέχνασμα για να αφήσετε το e-mail της εταιρείας εκτός του ιστότοπου. Γενικά, ήταν αδύνατο να βρεθεί το λεγόμενο email του Magnus. Βρήκα και το email του Cristel με μεγάλη δυσκολία. Θέλω να πιστεύω ότι όσο περισσότερα παράπονα από εμάς τόσο το καλύτερο για αυτούς. Τώρα τουλάχιστον ξέρουν ότι βρήκαμε τις επαφές τους.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized609
πριν από 1 έτος

I just sent an email to this person, we'll see if he answers me. I have not gone into too much detail for the moment, I am waiting to see if the person is willing to discuss with me. We may have a chance because the email address is valid obviously!

πριν από 1 έτος

Για να καταλάβετε το επίπεδο παραβατικότητας που αποδίδεται στον δικαιοπάροχο Antillephone, στον οποίο υπέβαλα καταγγελία για μη πληρωμή αναλήψεων από το καζίνο SuperBoss, διαβάστε την απάντηση που πήρα από αυτούς.

file

Αντί να με βοηθήσουν να λύσω το παράπονο, μου ζήτησαν να μην παίζω πια σε καζίνο με το λογότυπο Antillephone!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

It's a joke??!

Rmx314
πριν από 1 έτος

Ξέρω ότι ακούγεται σαν αστείο αλλά είναι όλα αλήθεια!

Τους είχα στείλει την καταγγελία πριν από μια εβδομάδα και επειδή δεν είχαν απαντήσει σήμερα το πρωί έστειλα νέο email για να δω αν μπορούν να με βοηθήσουν και μου απάντησαν έτσι.

Αποφύγετε λοιπόν να παίξετε σε καζίνο με άδεια Antillephone!!

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Wow this is really amazing. At this level we can almost talk about organized fraud! 

What did you answer them?

Rmx314
πριν από 1 έτος

Σας είπα ότι το ποινικό επίπεδο αυτής της αρχής είναι ασύγκριτο.

Πρέπει ακόμα να του απαντήσω. Είμαι ακόμα σοκαρισμένος από την ανταπόκριση.

Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω αυτήν την απάντηση κάθε φορά που ανοίγω έναν λογαριασμό παιχνιδιού σε ένα από τα καζίνο τους και να τον κλείνω αμέσως δίνοντας στο καζίνο αυτόν τον λόγο.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Yes, I understand. I don't know who should be contacted now to show them the answer from the regulator itself.

But I think that we should not let this happen, it is a shame.

πριν από 1 έτος

Για να καταλάβετε το επίπεδο παραβατικότητας που αποδίδεται στον δικαιοπάροχο Antillephone, στον οποίο υπέβαλα καταγγελία για μη πληρωμή αναλήψεων από το καζίνο SuperBoss, διαβάστε την απάντηση που πήρα από αυτούς.

file

Αντί να με βοηθήσουν να λύσω το παράπονο, μου ζήτησαν να μην παίζω πια σε καζίνο με το λογότυπο Antillephone!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I must write it again - I can't believe that.

Do you think you can forward this email to community@casino.guru - please? I think a few colleagues from the data team and the complaint team should see that...🤦‍♀️🤦‍♂️

Radka
πριν από 1 έτος

Προώθησα το email στη διεύθυνση email που δώσατε.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Νομίζω ότι αυτό ήταν ΞΑΝΑ ένα καλό παράδειγμα της μη αντίδρασης των αρχών του αντιτηλεφώνου στα παράπονα των παικτών. Έχω συναντήσει αρκετές περιπτώσεις όπου η ομάδα παραπόνων του casinoguru έχει δηλώσει ότι δεν μπορεί να "βοηθήσει" τον παίκτη και θα πρέπει να επικοινωνήσει με την αρχή άδειας αντιτηλεφώνου. Πρέπει να γίνει κάποια αλλαγή σε αυτό; Για παράδειγμα, ότι σε ασαφείς καταστάσεις ο γκουρού θα εξακολουθούσε να προσπαθεί να είναι χρήσιμος και να προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα μεταξύ του καζίνο και του παίκτη;

Εναλλακτικά, δώστε αμέσως μαύρους πόντους στο καζίνο εάν το καζίνο δεν συνεργαστεί;

Φυσικά, υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν είναι στα χέρια του γκουρού του καζίνο, αλλά στα χέρια της αρχής του αντιλεφώνου, και είναι λυπηρό που αυτή η αρχή δεν προσφέρει βοήθεια στους παίκτες. Το Casinoguru πρέπει οπωσδήποτε να διερευνήσει και να συλλέξει τα γεγονότα από αυτήν την αρχή και στο μέλλον να προειδοποιήσει τους παίκτες να μην παίζουν σε καζίνο με την άδειά τους. Τι θα γινόταν αν αυτό θα τους βοηθούσε να ανταποκρίνονται περισσότερο στα παράπονα των παικτών;

Θα ήθελα επίσης να επισημάνω το γεγονός ότι η Curaco διαθέτει τόσο καζίνο με άδεια αντίστοιχης τηλεφωνίας όσο και curaco egaming ceg. Η αρχή antillephone είναι η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ αρχή στα παράπονα των παικτών.

Η αρχή CEG του Curaco χειρίζεται καλά τα παράπονα. παίξτε σε καζίνο με άδεια από αυτήν την αρχή.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized609
πριν από 1 έτος

Στην πραγματικότητα, σε ανεπίλυτες καταγγελίες είναι άχρηστο για τον γκουρού του Καζίνο να συμβουλεύει τους παίκτες να επικοινωνήσουν με τον δικαιοπάροχο Antillephone επειδή απλώς χάνουν χρόνο.

Μόνο το CEG χειρίζεται παράπονα από τα καζίνο τους.

Απλώς ΜΗΝ παίξετε ΠΟΤΕ σε αδειοδοτημένα καζίνο Antillephone! Είναι απλά ΜΑΦΙΑ

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Εννοούσα παράπονα όπου τα καζίνο είναι πράγματι «πρόθυμα να συνεργαστούν» και αντιδρούν στα παράπονα του παίκτη στο casinoguru, αλλά ο casinoguru καταλήγει σε «αδιέξοδο» στην απόφασή του και ζητά από τους παίκτες να επικοινωνήσουν με τον εκδότη της άδειας αντιτηλεφώνου. Νομίζω ότι σε αυτές τις περιπτώσεις θα ήταν καλό εάν ο γκουρού του καζίνο μπορούσε να αναλάβει περισσότερες ευθύνες και να πάρει μια απόφαση για τη μία/την άλλη/ να εκφράσει τη θέση του πιο ξεκάθαρα ποια πλευρά έχει δίκιο σχετικά με την καταγγελία. και δεν στέλνει τον παίκτη να επικοινωνήσει με την αντιτηλεφωνική αρχή ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΝΟΥΣΙΟ.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

I just read the screenshot you posted here...I mean, according to my experience, players usually don't get any longer responses when it comes to the communication with Antillephone. Since they don't even have to send a proper reply, I doubt they have time to deal with player complaints properly. According to information that I received, there used to be 3 people dealing with player complaints, but it's only 1 person for now, which negatively influences the complaints resolution quality 😕

πριν από 1 έτος

Νομίζω ότι αυτό ήταν ΞΑΝΑ ένα καλό παράδειγμα της μη αντίδρασης των αρχών του αντιτηλεφώνου στα παράπονα των παικτών. Έχω συναντήσει αρκετές περιπτώσεις όπου η ομάδα παραπόνων του casinoguru έχει δηλώσει ότι δεν μπορεί να "βοηθήσει" τον παίκτη και θα πρέπει να επικοινωνήσει με την αρχή άδειας αντιτηλεφώνου. Πρέπει να γίνει κάποια αλλαγή σε αυτό; Για παράδειγμα, ότι σε ασαφείς καταστάσεις ο γκουρού θα εξακολουθούσε να προσπαθεί να είναι χρήσιμος και να προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα μεταξύ του καζίνο και του παίκτη;

Εναλλακτικά, δώστε αμέσως μαύρους πόντους στο καζίνο εάν το καζίνο δεν συνεργαστεί;

Φυσικά, υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν είναι στα χέρια του γκουρού του καζίνο, αλλά στα χέρια της αρχής του αντιλεφώνου, και είναι λυπηρό που αυτή η αρχή δεν προσφέρει βοήθεια στους παίκτες. Το Casinoguru πρέπει οπωσδήποτε να διερευνήσει και να συλλέξει τα γεγονότα από αυτήν την αρχή και στο μέλλον να προειδοποιήσει τους παίκτες να μην παίζουν σε καζίνο με την άδειά τους. Τι θα γινόταν αν αυτό θα τους βοηθούσε να ανταποκρίνονται περισσότερο στα παράπονα των παικτών;

Θα ήθελα επίσης να επισημάνω το γεγονός ότι η Curaco διαθέτει τόσο καζίνο με άδεια αντίστοιχης τηλεφωνίας όσο και curaco egaming ceg. Η αρχή antillephone είναι η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ αρχή στα παράπονα των παικτών.

Η αρχή CEG του Curaco χειρίζεται καλά τα παράπονα. παίξτε σε καζίνο με άδεια από αυτήν την αρχή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

The thing is that we recommend players to contact the authority only in cases when we're not really sure which side is right or wrong or in cases when the casino doesn't communicate with us. Then of course, if we have enough evidence, the casino receives black points and we still recommend the player to contact the autority.

Anyway, as I described it above, when it comes to my experience with Antillephone, I'd use it as a very last resort and I wouldn't have much hope to be honest.

Daniel
πριν από 1 έτος

Αν αληθεύει, θα ήταν σοβαρό γιατί είναι η αρχή που έχει χορηγήσει τον μεγαλύτερο αριθμό αδειών στο Κουρασάο. Στην πραγματικότητα, τρία στα τέσσερα καζίνο έχουν άδεια Antillephone.

Εάν δεν θέλουν να χειριστούν παράπονα, θα πρέπει να το επισημάνουν και να σταματήσουν να ενεργούν ως αρχή εντελώς. Πιστεύω ότι ακόμη και τα ίδια τα καζίνο γνωρίζουν ότι η Antillephone δεν ανταποκρίνεται στα παράπονα των παικτών, νιώθουν ανοσία και το εκμεταλλεύονται για να κάνουν ό,τι θέλουν.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Here is where the ring closes again, while business goes first, fairness suffers. The main thing is to issue - sell licenses, the rest is not that important. Or at least it seems so.

Radka
πριν από 1 έτος

That's exactly it. But how to do it? It is clear here that they can't deal with player complaints, there is no way to contact people higher up?

Do you know who manages these licensing authorities?

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα