Γεια σε όλους,
Δημοσιεύω εδώ σήμερα για να ζητήσω συμβουλές και απόψεις, ελπίζω να με βοηθήσετε. Έχω στείλει μια καταγγελία στη ρυθμιστική αρχή AntillePhone πριν από 2 εβδομάδες, σχετικά με ένα καζίνο που δεν σέβεται τους όρους της άδειας χρήσης του. Με όλες τις κριτικές που έχω διαβάσει για αυτήν την άδεια, νιώθω ότι δεν θα πάρω ποτέ απάντηση. Ξέρετε αν είναι σοβαροί και αν γενικά ενδιαφέρονται για παράπονα παικτών; Εάν δεν λάβω απαντήσεις από αυτό το ρυθμιστικό όργανο, δεν ξέρω τι να κάνω στη συνέχεια για να ακούσω την υπόθεσή μου. Ευχαριστώ όσους θα αφιερώσουν χρόνο να με διαβάσουν και να μου απαντήσουν!
Καλημέρα σε όλους.
Hello to all,
I'm posting here today to ask for advice and opinions, I hope you can help me. I have sent a complaint to the AntillePhone regulator 2 weeks ago, regarding a casino that does not respect the conditions of its license. With all the reviews I have read about this license, I feel like I will never get an answer. Do you know if they are serious and if they are generally interested in player complaints? If I don't get answers from this regulatory body, I don't know what to do next to get my case heard. Thanks to those who will take the time to read and answer me!
Good day to all.