Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΑποκλείστηκε ο λογαριασμός blitzstar Casino!

Αποκλείστηκε ο λογαριασμός blitzstar Casino! (σελίδα 3)

 από laurahutson96
|
20.007 προβολές 59 απαντήσεις |
|
12 3
Radka

Ναι, φυσικά, αυτή είναι μια συνηθισμένη ιστορία, όλοι όσοι έπαιξαν στο Poker Stars είχαν ένα Jackpot King για 1.000.000 κάθε μέρα και ο κουλοχέρης πάγωσε αμέσως.

Το θέμα είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι γενικά αρνήθηκαν αυτό το γεγονός, για πέντε μέρες μου έλεγαν ότι μου φαινόταν. Έμεινα σιωπηλός ότι είχα μια ηχογράφηση που τράβηξα σε κινητό. Έδωσαν ένα ιστορικό του παιχνιδιού όπου αυτό το γύρισμα έλειπε, δεν υπήρχε καθόλου. Στη συνέχεια τους έδωσα μια ηχογράφηση και μόνο μετά από αυτό παραδέχτηκαν ότι έγινε αυτό το γεγονός. Έγραψα μια καταγγελία στην εταιρεία IBAS, μου υποσχέθηκαν να εξετάσω αυτό το θέμα. Για δύο εβδομάδες έλαβα γράμματα από την εταιρεία και μετά σταμάτησαν όλα απότομα. Το IBAS μόλις σταμάτησε να ανταποκρίνεται, δεν μπορούσα να καταλάβω τι ήταν λάθος. Μόλις ένα μήνα αργότερα συνειδητοποίησα τι συνέβαινε, τακτοποιούσα την αλληλογραφία μου και ξαφνικά βρήκα ένα γράμμα που στάλθηκε από το κτήμα μου στην εταιρεία IBAS, Μόνο ένας άρρωστος σχιζοφρενής μπορούσε να το γράψει αυτό, έψαξα το ιστορικό του προγράμματος περιήγησης και είδα ότι όταν αυτό το γράμμα στάλθηκε, ο λογαριασμός μου συνδέθηκε από άλλη περιοχή, δηλαδή από την περιοχή της Μόσχας, Με μια λέξη, η αλληλογραφία μου παραβιάστηκε και αυτή η επιστολή στάλθηκε για λογαριασμό μου στην IBAS, νομίζω ότι δεν ήταν μία. Διότι υπήρξαν περίπου 10 συμμετοχές από άλλη περιοχή. Κάποιος πραγματικά δεν ήθελε να τελειώσει η δίκη.

Όσο για το γεγονός ότι οι χειριστές δεν μπορούν να παρεμβαίνουν στη διαδικασία του παιχνιδιού, αυτό είναι αλήθεια, αλλά μπορούν να το σταματήσουν, απλώς να μην το αφήσουν να συνεχίσει να παίζει και τέλος. Έχω πολλά παραδείγματα για αυτό.

Εάν θέλετε να ακούσετε περαιτέρω, ενημερώστε με. Αυτό είναι μόνο το πρώτο παράδειγμα, και έχω πολλά άλλα.

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr

Ακολουθεί ένα σαφές παράδειγμα του πώς το καζίνο μπορεί να επηρεάσει το παιχνίδι.

Τουρνουά στο καζίνο Grande Vegas, Δείτε πόσο γρήγορα ανέβηκα στη βαθμολογία. Έμειναν 12 ώρες μέχρι τη λήξη του τουρνουά. Στη μέση του παιχνιδιού μόλις με έδιωξαν από τον ιστότοπο, μπόρεσα να φτάσω στον ιστότοπο μόνο το πρωί, παρά τις προσπάθειές τους, πήρα ακόμα την πρώτη θέση σε αυτό το τουρνουά. Μην μου πείτε λοιπόν ότι αυτά είναι απλά σφάλματα, αυτό κάνουν όταν θέλουν να σας εμποδίσουν να παίξετε, ο διαχειριστής του καζίνο έχει αρκετούς τρόπους για να σας εμποδίσει να ολοκληρώσετε το παιχνίδι. Δεν περιφρονούν καν τον αποκλεισμό από τη διεύθυνση IP.

Αυτό το καζίνο έχει χρησιμοποιήσει αυτές τις μεθόδους περισσότερες από μία φορές. Αφού πήρα την πρώτη θέση στα τουρνουά τους για τρεις συνεχόμενους μήνες. Τα δύο πρώτα τα άντεξαν με κάποιο τρόπο και έλαβα χρηματικό έπαθλο για τις θέσεις που πήραν. Τον τρίτο μήνα, μετά την κατάκτηση της πρώτης θέσης, έλαβα μόνο μια επιστροφή των χρημάτων μου που ξόδεψα για πρόσθετα και μια ειδοποίηση ότι δεν θα μπορώ πλέον να συμμετέχω σε αυτά τα τουρνουά, αυτό είναι άλλη μια απαγόρευση για το γεγονός ότι συχνά κερδίζουν.

Αυτόματη μετάφραση:

Ναι, φυσικά, αυτή είναι μια συνηθισμένη ιστορία, όλοι όσοι έπαιξαν στο Poker Stars είχαν ένα Jackpot King για 1.000.000 κάθε μέρα και ο κουλοχέρης πάγωσε αμέσως.

Το θέμα είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι γενικά αρνήθηκαν αυτό το γεγονός, για πέντε μέρες μου έλεγαν ότι μου φαινόταν. Έμεινα σιωπηλός ότι είχα μια ηχογράφηση που τράβηξα σε κινητό. Έδωσαν ένα ιστορικό του παιχνιδιού όπου αυτό το γύρισμα έλειπε, δεν υπήρχε καθόλου. Στη συνέχεια τους έδωσα μια ηχογράφηση και μόνο μετά από αυτό παραδέχτηκαν ότι έγινε αυτό το γεγονός. Έγραψα μια καταγγελία στην εταιρεία IBAS, μου υποσχέθηκαν να εξετάσω αυτό το θέμα. Για δύο εβδομάδες έλαβα γράμματα από την εταιρεία και μετά σταμάτησαν όλα απότομα. Το IBAS μόλις σταμάτησε να ανταποκρίνεται, δεν μπορούσα να καταλάβω τι ήταν λάθος. Μόλις ένα μήνα αργότερα συνειδητοποίησα τι συνέβαινε, τακτοποιούσα την αλληλογραφία μου και ξαφνικά βρήκα ένα γράμμα που στάλθηκε από το κτήμα μου στην εταιρεία IBAS, Μόνο ένας άρρωστος σχιζοφρενής μπορούσε να το γράψει αυτό, έψαξα το ιστορικό του προγράμματος περιήγησης και είδα ότι όταν αυτό το γράμμα στάλθηκε, ο λογαριασμός μου συνδέθηκε από άλλη περιοχή, δηλαδή από την περιοχή της Μόσχας, Με μια λέξη, η αλληλογραφία μου παραβιάστηκε και αυτή η επιστολή στάλθηκε για λογαριασμό μου στην IBAS, νομίζω ότι δεν ήταν μία. Διότι υπήρξαν περίπου 10 συμμετοχές από άλλη περιοχή. Κάποιος πραγματικά δεν ήθελε να τελειώσει η δίκη.

Όσο για το γεγονός ότι οι χειριστές δεν μπορούν να παρεμβαίνουν στη διαδικασία του παιχνιδιού, αυτό είναι αλήθεια, αλλά μπορούν να το σταματήσουν, απλώς να μην το αφήσουν να συνεχίσει να παίζει και τέλος. Έχω πολλά παραδείγματα για αυτό.

Εάν θέλετε να ακούσετε περαιτέρω, ενημερώστε με. Αυτό είναι μόνο το πρώτο παράδειγμα, και έχω πολλά άλλα.

Αυτόματη μετάφραση:

Hello,

this is very interesting story and can hardy comment on it. But if you believe that the truth is out there go ahead and start over again with IBAS. Maybe they just got bored lacking the will to answer you further 🙂.

I do not know what to say about this hacked email, honestly.

I believe that I've already suggested you to create your own thread about all those stories, well why not, some players may even respond. Who knows.



Ακολουθεί ένα σαφές παράδειγμα του πώς το καζίνο μπορεί να επηρεάσει το παιχνίδι.

Τουρνουά στο καζίνο Grande Vegas, Δείτε πόσο γρήγορα ανέβηκα στη βαθμολογία. Έμειναν 12 ώρες μέχρι τη λήξη του τουρνουά. Στη μέση του παιχνιδιού μόλις με έδιωξαν από τον ιστότοπο, μπόρεσα να φτάσω στον ιστότοπο μόνο το πρωί, παρά τις προσπάθειές τους, πήρα ακόμα την πρώτη θέση σε αυτό το τουρνουά. Μην μου πείτε λοιπόν ότι αυτά είναι απλά σφάλματα, αυτό κάνουν όταν θέλουν να σας εμποδίσουν να παίξετε, ο διαχειριστής του καζίνο έχει αρκετούς τρόπους για να σας εμποδίσει να ολοκληρώσετε το παιχνίδι. Δεν περιφρονούν καν τον αποκλεισμό από τη διεύθυνση IP.

Αυτό το καζίνο έχει χρησιμοποιήσει αυτές τις μεθόδους περισσότερες από μία φορές. Αφού πήρα την πρώτη θέση στα τουρνουά τους για τρεις συνεχόμενους μήνες. Τα δύο πρώτα τα άντεξαν με κάποιο τρόπο και έλαβα χρηματικό έπαθλο για τις θέσεις που πήραν. Τον τρίτο μήνα, μετά την κατάκτηση της πρώτης θέσης, έλαβα μόνο μια επιστροφή των χρημάτων μου που ξόδεψα για πρόσθετα και μια ειδοποίηση ότι δεν θα μπορώ πλέον να συμμετέχω σε αυτά τα τουρνουά, αυτό είναι άλλη μια απαγόρευση για το γεγονός ότι συχνά κερδίζουν.

Αυτόματη μετάφραση:

I have no experiences with tournaments, furthermore, you have your opinion so be it. Who am I to opose you. 🙂

If you come across some actual issue - happening now, submit the complaint.

I will forward this communication to our Data Team, because I do not feel very fond of the subject.

Kindly note, that they are all very occupied thugh.

Start your own thread share your point of view.

Radka

Καταλαβαίνω ότι απλά δεν έχεις επιχειρήματα, γι' αυτό έχασες το ενδιαφέρον σου.

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr

Hi leksandr,

thank you very much for sharing all the experiences you have. Since your issue is quite complex, I would recommend you to submit a complaint on our website, so we can do a proper examination and investigation. Possibly, offer additional solutions on how you should proceed.

In case of any questions, do not hesitate to contact me at my email address, jozef.k@casino.guru.

Καταλαβαίνω ότι απλά δεν έχεις επιχειρήματα, γι' αυτό έχασες το ενδιαφέρον σου.

Αυτόματη μετάφραση:

I believe that it's quite obvious that I have no chance to debate further, without any complaint I have no information to check. That is why I asked Jozef.k to get in touch with you. 😉

Simply, I'm not part of Data Team nor the Complaint Team, this is actually far behind my field of exprtise.

Jozef.k

Γεια σου Ιωσήφ. Αυτό έγινε σχεδόν πριν από ένα χρόνο, έχει νόημα να γίνει καταγγελία τώρα;

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Μπορώ να ξέρω πόσα καζίνο έκλεισαν τους λογαριασμούς σας υπό αυτές τις συνθήκες; 🤨


Μόλις μου ζήτησες να πω αυτές τις ιστορίες. Τώρα δεν θέλεις να κάνεις κουβέντα. Ήξερα ότι δεν θα σου άρεσε. Γιατί να ξεκινήσετε τότε;

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr

The best would be if you reached us directly when this happened, but it is worth a try.


Have you tried to discuss it with any of the licensing authorities?

Jozef.k

Όχι. Δεν υπάρχει αμφισβητούμενο ποσό, και κανείς δεν ενδιαφέρεται για τη στάση απέναντι στους παίκτες.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:

Μπορώ να ξέρω πόσα καζίνο έκλεισαν τους λογαριασμούς σας υπό αυτές τις συνθήκες; 🤨


Μόλις μου ζήτησες να πω αυτές τις ιστορίες. Τώρα δεν θέλεις να κάνεις κουβέντα. Ήξερα ότι δεν θα σου άρεσε. Γιατί να ξεκινήσετε τότε;

Αυτόματη μετάφραση:

Hello,

Well, I would expect a number as an answer. Just asked how many times, not what has hapened. I just want to get an idea of how many times you've found yourself in such a situation. 

My point of view is the same, I explained that I'm not the proper person for such a debate. I feel the reasons are quite obvious.

Nevermind though.

Radka

Χαίρετε.

Οπότε απλά δεν καταλάβαμε ο ένας τον άλλον.

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr

Well, probably.

Sadly, according to what Jozef.k said, there is not much we can go through. Remember how I've tried to mention that we need complaint to prove that something is wrong? We care about thre casino's attitude, but without a proper complaint we can't do anything.

And if the licensing authority does not care, there is hardly anything we can change on our own in this situation.

I'm sorry.

leksandr

Yeah in the Terms and conditions, will be the reasons for everything, and I think the casino makes their decision, and it usually says what they say is what it will be.

crispyftw

And when no one is complaining, nothing to be done about it.

What about the licensing authority, have you tried? I know you wrote that there was no disputed amount, I'm just not sure, whether you'vealready tried it in this case and failed.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη

And when no one is complaining, nothing to be done about it.

What about the licensing authority, have you tried? I know you wrote that there was no disputed amount, I'm just not sure, whether you'vealready tried it in this case and failed.

No I did not try to do anything with this case because I feared what would happen is what happened with the second case...when it comes to these online casinos the customer never wins, from what I've heard from people is the casino always wins and what I've learned from the second case people are right!

laurahutson96

Όσο λυπηρό κι αν είναι, έχεις απόλυτο δίκιο. Στις περισσότερες περιπτώσεις, το καζίνο κερδίζει, αλλά πρέπει ακόμα να μιλήσετε γι' αυτό, ο παίκτης έχει μόνο ένα όπλο ενάντια στο καζίνο, πείτε την ιστορία του και κάντε την να ακουστεί από όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Τότε ίσως νιώθουν λίγη ντροπή.

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr

I would say that the "weapon" is the complaint rather than a story. We aim for supportive evidence, after all.

But I feel you made the same point. 👍

No I did not try to do anything with this case because I feared what would happen is what happened with the second case...when it comes to these online casinos the customer never wins, from what I've heard from people is the casino always wins and what I've learned from the second case people are right!

Hello,

thank you for the answer. I still think that coplaints are pretty usefull tool.

Anyway, I was asking crispyftw. Maybe we'll get another answer soon.🙂

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα