Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΑποκλείστηκε ο λογαριασμός blitzstar Casino!

Αποκλείστηκε ο λογαριασμός blitzstar Casino! (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από laurahutson96
|
17.465 προβολές 59 απαντήσεις |
|
1 2 3
Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka.

Ναι, έχω διαβάσει τους κανόνες. Γι' αυτό ρωτάω. Αλλά έτσι μου απάντησαν οι εκπρόσωποι του lce casino όταν ρώτησα για το κλείσιμο του λογαριασμού μου.

Ο λογαριασμός σας έχει τεθεί σε αναστολή σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις του Καζίνο:

«13.5 Η Εταιρεία μπορεί να τερματίσει τον λογαριασμό σας, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασής σας, αμέσως χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση: 13.5.1. εάν για οποιονδήποτε λόγο αποφασίσουμε να σταματήσουμε να παρέχουμε υπηρεσίες γενικά ή ειδικά σε εσάς· "Επειδή οποιοσδήποτε Χειριστής διατηρεί το δικαίωμα να σταματήσει να παρέχει υπηρεσίες σε οποιονδήποτε πελάτη.

Γι' αυτό σας ρώτησα αν υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι για τους οποίους ένα καζίνο μπορεί να κλείσει τον λογαριασμό ενός παίκτη. Γιατί ο λόγος που μου έκλεισαν τον λογαριασμό είναι παράλογος.

". Εφόσον οποιοσδήποτε Χειριστής διατηρεί το δικαίωμα να τερματίσει την παροχή υπηρεσιών σε οποιονδήποτε πελάτη. (Παρακαλούμε παρέχετε έναν σύνδεσμο προς τους Κανόνες, ο οποίος μπορεί να λέει διαφορετικά)

Εντάξει, διευκρίνιση: το καζίνο δεν μπορεί να παρέχει στον παίκτη ποιοτική υπηρεσία όσον αφορά τις πληρωμές. Άρα είναι ένα προληπτικό μέτρο».

Πιστεύετε ότι αυτή η απάντηση συμμορφώνεται με τους κανόνες του καζίνο; Εάν το καζίνο δεν μπορεί να παρέχει ποιοτική υπηρεσία όσον αφορά τις πληρωμές, έχει το δικαίωμα να κλείσει τον λογαριασμό ενός επιτυχημένου παίκτη, ώστε να μην μπορεί να κερδίσει περισσότερα στο μέλλον. Καταλαβαίνω την απάντηση αυτού του καζίνο.

Τι πιστεύετε γι 'αυτό; Και σε παρακαλώ μην σε προσβάλλουν τα λόγια μου.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

You tell em leksandr!! Lol 😆 I agree with you!

πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka.

Ναι, έχω διαβάσει τους κανόνες. Γι' αυτό ρωτάω. Αλλά έτσι μου απάντησαν οι εκπρόσωποι του lce casino όταν ρώτησα για το κλείσιμο του λογαριασμού μου.

Ο λογαριασμός σας έχει τεθεί σε αναστολή σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις του Καζίνο:

«13.5 Η Εταιρεία μπορεί να τερματίσει τον λογαριασμό σας, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασής σας, αμέσως χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση: 13.5.1. εάν για οποιονδήποτε λόγο αποφασίσουμε να σταματήσουμε να παρέχουμε υπηρεσίες γενικά ή ειδικά σε εσάς· "Επειδή οποιοσδήποτε Χειριστής διατηρεί το δικαίωμα να σταματήσει να παρέχει υπηρεσίες σε οποιονδήποτε πελάτη.

Γι' αυτό σας ρώτησα αν υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι για τους οποίους ένα καζίνο μπορεί να κλείσει τον λογαριασμό ενός παίκτη. Γιατί ο λόγος που μου έκλεισαν τον λογαριασμό είναι παράλογος.

". Εφόσον οποιοσδήποτε Χειριστής διατηρεί το δικαίωμα να τερματίσει την παροχή υπηρεσιών σε οποιονδήποτε πελάτη. (Παρακαλούμε παρέχετε έναν σύνδεσμο προς τους Κανόνες, ο οποίος μπορεί να λέει διαφορετικά)

Εντάξει, διευκρίνιση: το καζίνο δεν μπορεί να παρέχει στον παίκτη ποιοτική υπηρεσία όσον αφορά τις πληρωμές. Άρα είναι ένα προληπτικό μέτρο».

Πιστεύετε ότι αυτή η απάντηση συμμορφώνεται με τους κανόνες του καζίνο; Εάν το καζίνο δεν μπορεί να παρέχει ποιοτική υπηρεσία όσον αφορά τις πληρωμές, έχει το δικαίωμα να κλείσει τον λογαριασμό ενός επιτυχημένου παίκτη, ώστε να μην μπορεί να κερδίσει περισσότερα στο μέλλον. Καταλαβαίνω την απάντηση αυτού του καζίνο.

Τι πιστεύετε γι 'αυτό; Και σε παρακαλώ μην σε προσβάλλουν τα λόγια μου.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

fine, so there is an issue behind your general questions. 🙂

Fisrtly, name the casino - I would like to check the terms and conditions myself. I'm sure that "blitzstar" it's not the proper name, so I want to be sure.

Secondly, can you share the whole story, prefably from the beginning, please? What does this mean:

"If the casino cannot provide a quality service in terms of payouts, it has the right to close the account of a successful player so that he cannot win more in the future"

Casino has closed your account, what had happened before?

I'd like to asnwer your questions, but everytime I do, you unreveal another information, which shows that something tighly related happened before.

So far, I can't se any reason for closing your acount, but I also do not know what happened.


laurahutson96
πριν από 2 έτη

Hi Laura. In response to your post, I had a similar thing happen to a close friend of mine. He lives in the USA and filled out the complete registration with his valid US address, name, date of birth, etc.

This is his story: Upon registering his account, he claimed a no deposit bonus of free spins. He was able to fulfill the wager requirements of the bonus and met the max payout limit for that particular bonus ($100.00 USD/BTC).

Upon requesting a withdrawal, he received an email from support stating he must deposit $20 in order to withdraw the winnings of the above bonus. He deposited the $20 in crypto, which was attached to a 1x wager, won close to $500 USD, and proceeded with a second withdrawal request.

After the second withdrawal request, he received an email from support stating he must submit verification documents before the withdrawal would be processed. No big deal, since he was allowed by the casino (Bitstarz) to register as a player, with full validity of profile information, including his residency in the USA. He did not receive any error or rejection from Bitstarz at the time he completed his profile, obtained the free spins, and played the free spins. His ordeal did not begin until the moment he successfully reached the max payout for the bonus.

Was he setup for failure by Bitstarz? In my opinion, yes. No one will ever give you anything for free without some form of leash and ball attached to it. The casinos present the no deposit codes as a means for new players to "experience the casino", "get a feel for the slots", etc. This may be somewhat true, but what the casino really wants is someone to lose on the free spins and get so frustrated to the point of depositing more and more money into their business with the players false hopes of becoming an instant millionaire. We all know the true odds in favor of the players at online and brick and mortar casinos. From my experience, not very good! Lol! That’s no secret.

It is my opinion that Bitstarz raised an eyebrow due to his winnings from the no deposit bonus as well as the larger winnings from the $20 deposit. I say this, solely backed by the fact that shortly after he submitted his verification documents, he received an email from support stating he violated Bitstarz T&Cs by residing in the USA.

Ultimately, his account was closed, winnings forfeited, and his $20 crypto deposit was returned to his crypto wallet.

Online casino T&Cs are violated every day. It is unfortunate that the rules are made broad enough to benefit the establishment, yet strict enough to ban players that the casino may perceive as a threat financially to them personally and to their business. As you know, this industry begins and ends with money being the highest of importance. We are just brazen enough to test our luck by funding their lifestyles.

It is literally a "gamble" when it comes to depositing hard earned money into an online casino. The burden is on us as the player to conduct our own research of the casinos. Secondly, we are burdened again with trusting the information to which we discovered in our research. For this reason alone, I chose to get involved as a contributor of Casino Guru, for the sole purpose of offering other players my personal perspective and review about online casinos that I have been, and still may be, debited as a player.

As the great Stephen King once quoted: "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Fool me three times, shame on both of us."

Nobody wins… okay, some people get a lucky break every now and then. The truth is, we go in with hopes to just break even… 😂😂

I wrote this reply because I wanted you to know that others feel your same level of frustration.

Best of luck and I hope you hit the "big one"…🤙🤙🤙







πριν από 2 έτη

I couldn't AGREE with you more!!! THANK YOU!! Best of luck to you too!!! 😊

cuzdatsme
πριν από 2 έτη

Χαίρετε. Καλά ειπώθηκαν. Βλέπουμε τρεις ιστορίες που έχουν το ίδιο τέλος. Το καζίνο δέχεται πληρωμές από παίκτες και δεν εξετάζει τους περιορισμούς. Η επαλήθευση ξεκινά μετά την πληρωμή. Αλλά αυτό δεν είναι σωστό. Αυτό δεν είναι ένα δίκαιο παιχνίδι στην αρχή. Νομίζω ότι όλοι οι παίκτες και οι εκπρόσωποι της ιστοσελίδας του Casino Guru θα συμφωνήσουν μαζί μου. Εάν η Laurahutson96 δεν είχε κερδίσει, δεν θα ήξερε ότι δεν θα μπορούσε να παίξει σε αυτό το καζίνο. Θα κατέθετε τα χρήματά της με την ελπίδα να κερδίσει.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka

Εδώ είναι η ιστορία μου.

καζίνο πάγου. Εγγράφηκα σε αυτό το καζίνο πριν από λίγους μήνες. Έλαβε ένα μπόνους καλωσορίσματος και το ποντάρισε με επιτυχία. Ο έλεγχος του λογαριασμού μου ήταν εκπληκτικά γρήγορος. Ήδη την τρίτη μέρα έλαβα τα κέρδη μου στο ποσό των 300 USD. (Έγραψα μια θετική κριτική για αυτό το καζίνο στον ιστότοπό σας, αργότερα έπρεπε να το αλλάξω.) Η επόμενη ανάληψη ήταν 250 USD. USD, αποφάσισα να κάνω ανάληψη του υπόλοιπου ποσού) Το έλαβα σε λιγότερο από μία ημέρα μετά την αίτηση το Σάββατο. (Αν και δεν ήταν εργάσιμη ημέρα για πληρωμές, κάτι που είναι πολύ σημαντικό και δίνει ένα τεράστιο πλεονέκτημα σε αυτό το καζίνο.) Γενικά, έφτασα στο επίπεδο 10 στο σύστημα πίστης , το οποίο μου έδωσε την ευκαιρία να λάβω ένα μπόνους 100% κατάθεση κάθε εβδομάδα. Για όλα αυτά, το Ice casino δίνει κωδικούς στους συνδρομητές του αρκετές φορές την εβδομάδα στο Twitter. Για μένα, το κριτήριο για τη διακοπή του παιχνιδιού είναι το ποντάρισμα του μπόνους. Η επόμενη νίκη μου ήταν 500 USD. Από εκεί ξεκίνησαν τα προβλήματα. Περιμένω πάνω από μια εβδομάδα. και οι όροι που καθορίζονται στους κανόνες δεν υπερβαίνουν τις τρεις εργάσιμες ημέρες. Στο chat, μου εξήγησαν ότι η καθυστέρηση δεν ήταν από την πλευρά του καζίνο, αλλά από την πλευρά του συστήματος πληρωμών. Προειδοποίησα τους χειριστές του καζίνο και αφού περίμενα μια μέρα υπέβαλα μια καταγγελία στον ιστότοπο AskGamblers. Μετά τη δημοσίευση της καταγγελίας, η πληρωμή μου πιστώθηκε αμέσως στον λογαριασμό μου. Μετά από αυτό, λαμβάνω αμέσως απαγόρευση από αυτό το καζίνο με τις ακόλουθες εξηγήσεις:

Χαίρετε,

Ως μέρος της «καταγγελίας», καταβλήθηκαν όλα τα χρήματα και τα μπόνους, το Καζίνο δεν χρωστάει τίποτα, ολόκληρη η υπηρεσία παρασχέθηκε στον τελικό χρήστη στο ακέραιο. Η διοίκηση έχει λόγους να τερματίσει τη σύμβαση μεταξύ του παίκτη και του Καζίνο.

Οι Όροι και Προϋποθέσεις ορίζουν τον ακόλουθο κανόνα:

"13.5 Η Εταιρεία μπορεί να τερματίσει τον Λογαριασμό σας, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασής σας, αμέσως χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση:

13.5.1. εάν για οποιονδήποτε λόγο αποφασίσουμε να σταματήσουμε την παροχή υπηρεσιών εν όλω ή εν μέρει. εσείς;"

Ελπίζω αυτό να το ξεκαθαρίσει.

Γι' αυτό ρώτησα αν υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες και λόγοι για το κλείσιμο ενός λογαριασμού.

Εδώ μπορείτε να δείτε ότι το καζίνο απλά απαλλάσσεται από επιτυχημένους και απαιτητικούς παίκτες, κατά τη γνώμη τους.

Είναι σωστό? Από την εμπειρία μου, σχεδόν όλα τα καζίνο το κάνουν αυτό, τουλάχιστον αυτό ισχύει για το Καζακστάν.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

You tell em leksandr!! Lol 😆 I agree with you!

πριν από 2 έτη

Hello there,

would you mind submitting the complaint, please? I hope you have not gambled your balance away like in BC.Game Casino. Without the complaint, there is no proof and all became just theoretical.

We can't push casinos to be fair if players don't complain officially.

πριν από 2 έτη

Hi Laura. In response to your post, I had a similar thing happen to a close friend of mine. He lives in the USA and filled out the complete registration with his valid US address, name, date of birth, etc.

This is his story: Upon registering his account, he claimed a no deposit bonus of free spins. He was able to fulfill the wager requirements of the bonus and met the max payout limit for that particular bonus ($100.00 USD/BTC).

Upon requesting a withdrawal, he received an email from support stating he must deposit $20 in order to withdraw the winnings of the above bonus. He deposited the $20 in crypto, which was attached to a 1x wager, won close to $500 USD, and proceeded with a second withdrawal request.

After the second withdrawal request, he received an email from support stating he must submit verification documents before the withdrawal would be processed. No big deal, since he was allowed by the casino (Bitstarz) to register as a player, with full validity of profile information, including his residency in the USA. He did not receive any error or rejection from Bitstarz at the time he completed his profile, obtained the free spins, and played the free spins. His ordeal did not begin until the moment he successfully reached the max payout for the bonus.

Was he setup for failure by Bitstarz? In my opinion, yes. No one will ever give you anything for free without some form of leash and ball attached to it. The casinos present the no deposit codes as a means for new players to "experience the casino", "get a feel for the slots", etc. This may be somewhat true, but what the casino really wants is someone to lose on the free spins and get so frustrated to the point of depositing more and more money into their business with the players false hopes of becoming an instant millionaire. We all know the true odds in favor of the players at online and brick and mortar casinos. From my experience, not very good! Lol! That’s no secret.

It is my opinion that Bitstarz raised an eyebrow due to his winnings from the no deposit bonus as well as the larger winnings from the $20 deposit. I say this, solely backed by the fact that shortly after he submitted his verification documents, he received an email from support stating he violated Bitstarz T&Cs by residing in the USA.

Ultimately, his account was closed, winnings forfeited, and his $20 crypto deposit was returned to his crypto wallet.

Online casino T&Cs are violated every day. It is unfortunate that the rules are made broad enough to benefit the establishment, yet strict enough to ban players that the casino may perceive as a threat financially to them personally and to their business. As you know, this industry begins and ends with money being the highest of importance. We are just brazen enough to test our luck by funding their lifestyles.

It is literally a "gamble" when it comes to depositing hard earned money into an online casino. The burden is on us as the player to conduct our own research of the casinos. Secondly, we are burdened again with trusting the information to which we discovered in our research. For this reason alone, I chose to get involved as a contributor of Casino Guru, for the sole purpose of offering other players my personal perspective and review about online casinos that I have been, and still may be, debited as a player.

As the great Stephen King once quoted: "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Fool me three times, shame on both of us."

Nobody wins… okay, some people get a lucky break every now and then. The truth is, we go in with hopes to just break even… 😂😂

I wrote this reply because I wanted you to know that others feel your same level of frustration.

Best of luck and I hope you hit the "big one"…🤙🤙🤙







πριν από 2 έτη

Hello,

it would only be for good if your friend could join our forum and submit the complaint.

I'm not familiar with the way this casino enforces restricted countries rule, but we for instanse inform players that this casino does not accept players from the US.:

file

https://casino.guru/BitStarz-Casino-review

I am, however, able to connect to the site with VPN set to the USA.

But, allow me to say, that the terms and conditions are available even without registration, saying:

file

It's normal that the KYC is triggered when the first withdrawal is submitted, but every player can ask to be verified immediately. I'd like to think that decent casinos can do that while asked.

I must say that it would be only wise to disable this site for the restricted countries, that's obvious.

Any chance for the complaint?



πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka

Εδώ είναι η ιστορία μου.

καζίνο πάγου. Εγγράφηκα σε αυτό το καζίνο πριν από λίγους μήνες. Έλαβε ένα μπόνους καλωσορίσματος και το ποντάρισε με επιτυχία. Ο έλεγχος του λογαριασμού μου ήταν εκπληκτικά γρήγορος. Ήδη την τρίτη μέρα έλαβα τα κέρδη μου στο ποσό των 300 USD. (Έγραψα μια θετική κριτική για αυτό το καζίνο στον ιστότοπό σας, αργότερα έπρεπε να το αλλάξω.) Η επόμενη ανάληψη ήταν 250 USD. USD, αποφάσισα να κάνω ανάληψη του υπόλοιπου ποσού) Το έλαβα σε λιγότερο από μία ημέρα μετά την αίτηση το Σάββατο. (Αν και δεν ήταν εργάσιμη ημέρα για πληρωμές, κάτι που είναι πολύ σημαντικό και δίνει ένα τεράστιο πλεονέκτημα σε αυτό το καζίνο.) Γενικά, έφτασα στο επίπεδο 10 στο σύστημα πίστης , το οποίο μου έδωσε την ευκαιρία να λάβω ένα μπόνους 100% κατάθεση κάθε εβδομάδα. Για όλα αυτά, το Ice casino δίνει κωδικούς στους συνδρομητές του αρκετές φορές την εβδομάδα στο Twitter. Για μένα, το κριτήριο για τη διακοπή του παιχνιδιού είναι το ποντάρισμα του μπόνους. Η επόμενη νίκη μου ήταν 500 USD. Από εκεί ξεκίνησαν τα προβλήματα. Περιμένω πάνω από μια εβδομάδα. και οι όροι που καθορίζονται στους κανόνες δεν υπερβαίνουν τις τρεις εργάσιμες ημέρες. Στο chat, μου εξήγησαν ότι η καθυστέρηση δεν ήταν από την πλευρά του καζίνο, αλλά από την πλευρά του συστήματος πληρωμών. Προειδοποίησα τους χειριστές του καζίνο και αφού περίμενα μια μέρα υπέβαλα μια καταγγελία στον ιστότοπο AskGamblers. Μετά τη δημοσίευση της καταγγελίας, η πληρωμή μου πιστώθηκε αμέσως στον λογαριασμό μου. Μετά από αυτό, λαμβάνω αμέσως απαγόρευση από αυτό το καζίνο με τις ακόλουθες εξηγήσεις:

Χαίρετε,

Ως μέρος της «καταγγελίας», καταβλήθηκαν όλα τα χρήματα και τα μπόνους, το Καζίνο δεν χρωστάει τίποτα, ολόκληρη η υπηρεσία παρασχέθηκε στον τελικό χρήστη στο ακέραιο. Η διοίκηση έχει λόγους να τερματίσει τη σύμβαση μεταξύ του παίκτη και του Καζίνο.

Οι Όροι και Προϋποθέσεις ορίζουν τον ακόλουθο κανόνα:

"13.5 Η Εταιρεία μπορεί να τερματίσει τον Λογαριασμό σας, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασής σας, αμέσως χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση:

13.5.1. εάν για οποιονδήποτε λόγο αποφασίσουμε να σταματήσουμε την παροχή υπηρεσιών εν όλω ή εν μέρει. εσείς;"

Ελπίζω αυτό να το ξεκαθαρίσει.

Γι' αυτό ρώτησα αν υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες και λόγοι για το κλείσιμο ενός λογαριασμού.

Εδώ μπορείτε να δείτε ότι το καζίνο απλά απαλλάσσεται από επιτυχημένους και απαιτητικούς παίκτες, κατά τη γνώμη τους.

Είναι σωστό? Από την εμπειρία μου, σχεδόν όλα τα καζίνο το κάνουν αυτό, τουλάχιστον αυτό ισχύει για το Καζακστάν.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

Ok, now I see the full picture. Thank you for that.

I think that the casino simply did not like the way you force them to act. Maybe they even didn't like your attitude. I have no clue.

From my point of view, it's a quite harsh solution, I do not hink that it's necessary to act like they did without further explanation.

I'm just wondering now, whether the situation would be the same if you had submitted the complaint via our resolution center, instead of on the AskGamblers website. Would you mind sharing the text you posted there?

To be perfectly honest, the casino obviously faces some issues with the payment provider because the amount of recently submitted complaints is quite huge. 🤔

file

Allow me to point out that every complaint has been solved so far, so I also believe that the casino is working on it prety hard.

Back to your question, in this case I think there is no specific reason stated in the rules for such situations I think. So the casino simply used this formulation.

Feel free to submit the complaint, however, maybe we will learn the casino's point of view on this.



leksandr
πριν από 2 έτη

Thank you for the kind response! You are absolutely 100% correct. I sure wish I knew then, what I have learned so much of now!!

laurahutson96
πριν από 2 έτη

You are more than welcome Laura! Stay true to yourself, and make sure you message me when you "hit the big one". Karma is no joke…best of luck my friend 🤙🤙🤙🤙

πριν από 2 έτη

Yes Cuzdatsme, if this conversation brings me any kind of luck and I win big I'll even throw ya a bone lol.... I agree karma is no joke, what comes around goes around right? LOL... I want to know if you went big too plz, there's got to be hope for one of us right? Lol

πριν από 2 έτη

USA USA USA 😂😂😂

Radka
πριν από 2 έτη

file Ναι, φυσικά και έχεις δίκιο. Είναι καλύτερα να απαλλαγείτε από έναν άβολο παίκτη παρά να διευθύνετε με ειλικρίνεια την επιχείρησή σας. Το έχω συνηθίσει ήδη. Δεν έχω δει ακόμη ένα καζίνο που θα πλήρωνε ευχαρίστως τα κέρδη στους πελάτες του. Απολύτως όλα τα καζίνο προσπαθούν να επισκιάσουν τη χαρά του παίκτη μετά τη νίκη, δημιουργούν όσο το δυνατόν περισσότερα προβλήματα κατά την απόσυρση και ξαφνικά κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου δεν θα αντέξει την προσδοκία και θα χάσει τα πάντα. Μια φορά περίμενα τέσσερις μήνες για μια πληρωμή 500 USD, με την προϋπόθεση ότι κάθε μέρα έπρεπε να συνδέομαι στον λογαριασμό μου και να εκτελώ ορισμένες ενέργειες. Μετά την πληρωμή έκλεισε και ο λογαριασμός μου. Έχω πολλές ιστορίες και κάθε μια τελειώνει με τον ίδιο τρόπο. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά τα γεγονότα άλλα λένε.

Αυτόματη μετάφραση:
laurahutson96
πριν από 2 έτη

🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸

Laura,

I don’t think there is or ever could be a better opportunity, aside from right now, to answer the last question you asked me!

I’m going to ease into this one my fellow patriot! 😏 Obviously, everyone considers a certain amount of winnngs as a "big hit". Lately, any chance I get at winning is a "big hit"! 😂

The last time I achieved any sort of, what I consider to be a decent/average "big hit", was about 6 - 8 months ago. I deposited $50 USD / BTC into my favorite Golden Lemon Deluxe slot, playing minimum slot bet of 100 credits.

Completely unexpected, and not far into my play, I was able to make an issueless withdrawal departure with $2100 USD to my BTC wallet. The way things are going these days with casinos, when I win fair and square, I run as fast and far away as possible, once I receive my instant crypto withdrawal.

I am due for another one soon, like very soon, LIKE NOW! 😂😂

🤙🤙🤙🤙🤙



Radka
πριν από 2 έτη

Hi Radka,

I, 100%, agree that players "should" file a complaint for any issues they feel have been deliberately conducted against their person or account, illegal practices, fraudulent, and/or a breach of privacy, etc. That is definitely another topic for a different date and time.

I spoke with my compadre, and we discussed his issue in furtherance. The conversation ended on a positive note, so I think he may consider going through the process of filing his complaint. He sounded happy that he received his $20 deposit back after the closure of his account.

FACT by Cause:

Casinos that return deposits after account closure for T&C violations, WITHOUT the involvement of a 3rd party mediator or the filing of a formal complaint by the player, and STRICTLY on behalf of the casino acting in good faith, are few and far between. The ONLY other casino that I personally experienced this level of respect with was Oshi Casino, who not only returned my deposit, but allowed me to withdraw my winnings prior to closing my account for the stated "T&C violation regarding country restrictions". This took place over a year ago, which means the other casinos need to pay attention and follow suit.

I will absolutely write a positive collective review of my experience playing at Oshi Casino. Casinos that act in good faith with good faith participating members, will undoubtedly put the other casinos that lack this charm out of business. It’s just a matter of time.

Best of Luck 🤙🤙🤙🤙🤙🤙🤙

πριν από 2 έτη

file Ναι, φυσικά και έχεις δίκιο. Είναι καλύτερα να απαλλαγείτε από έναν άβολο παίκτη παρά να διευθύνετε με ειλικρίνεια την επιχείρησή σας. Το έχω συνηθίσει ήδη. Δεν έχω δει ακόμη ένα καζίνο που θα πλήρωνε ευχαρίστως τα κέρδη στους πελάτες του. Απολύτως όλα τα καζίνο προσπαθούν να επισκιάσουν τη χαρά του παίκτη μετά τη νίκη, δημιουργούν όσο το δυνατόν περισσότερα προβλήματα κατά την απόσυρση και ξαφνικά κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου δεν θα αντέξει την προσδοκία και θα χάσει τα πάντα. Μια φορά περίμενα τέσσερις μήνες για μια πληρωμή 500 USD, με την προϋπόθεση ότι κάθε μέρα έπρεπε να συνδέομαι στον λογαριασμό μου και να εκτελώ ορισμένες ενέργειες. Μετά την πληρωμή έκλεισε και ο λογαριασμός μου. Έχω πολλές ιστορίες και κάθε μια τελειώνει με τον ίδιο τρόπο. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά τα γεγονότα άλλα λένε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Now that I know that you have many bad experiences, I think I can better understand your frustration, as well as all those questions.

What the casino did was far too easy and unkind.

I still think that some casinos truly favor their customers and honour the fair play approach, so it's sad that have not faced such behavior yet.

May I know how many casinos have closed your accounts under this circumstances? 🤨

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka.

Αν θέλετε να ακούσετε την άποψή μου, είμαι έτοιμος να σας πω όλες τις ιστορίες της εμπειρίας μου στο καζίνο.

Θα ξεκινήσω από την αρχή. Πήρα την πρώτη μου αρνητική εμπειρία στο καζίνο του Poker Stars.

Έκανα εγγραφή σε αυτό το καζίνο το 2013. Έπαιξα πόκερ. Παίζω αρκετά καλά, από τη σκοπιά μου, θα πω αμέσως ότι κερδίζω καλά και παίζω μόνο για πλάκα. Ίσως γι' αυτό από το 2013 έως το 2017 δεν έβγαλα ούτε ένα συμπέρασμα από αυτό το καζίνο. Ναι, κατ 'αρχήν, δεν υπήρχε τίποτα για ανάληψη, το Poker Stars παρακολουθούσε καλά τους παίκτες του, το ελάχιστο όριο ανάληψης για το Καζακστάν εκείνη την εποχή ήταν 100 USD. Έφτασα στα 99 και μετά δεν ανέβηκα πια, αλλά αναπόφευκτα έπεσα στον πάτο. Γύρω στο 2017, οι Poker Stars πρόσθεσαν ένα τμήμα καζίνο στην πλατφόρμα πόκερ τους, που ήταν η πρώτη φορά που εισήχθηκα στο παιχνίδι των κουλοχέρηδων. Μου άρεσαν πολύ, μπορούσα να γυρίζω τα ντραμς όλη τη νύχτα. Δεν σκέφτηκα καν την υποδοχή rtp, . Απλώς έπαιζα και διασκέδασα με την ελπίδα ότι ίσως κάποια μέρα η τύχη να μου χαμογελάσει. Δεν πίστευα ότι κάποιος καθόταν στην άλλη πλευρά και παρακολουθούσε προσεκτικά το παιχνίδι μου και αποφασίζει αν θα κερδίσει ή θα χάσει από εμένα.

Εδώ ερχόμαστε στο πιο σημαντικό πράγμα. Για να το πούμε, η στιγμή της αλήθειας.

Στις 17 Νοεμβρίου 2017, ακριβώς την ώρα των γενεθλίων μου, μετά από ένα καλό πάρτι, μετά από χωρισμό με φίλους, γύρισα σπίτι. Δεν ήθελα να κοιμηθώ, αποφάσισα να παίξω στο καζίνο, έριξα στο Poker Stars 20 ucd.

Έπαιξα αρκετά παιχνίδια πόκερ, διπλασίασα την κατάθεσή μου και αποφάσισα να παίξω κουλοχέρηδες.

Μάλλον δεν θα το ξαναζήσω αυτό. Ο κουλοχέρης φαινόταν να έχει τρελαθεί και άρχισε να βγάζει κέρδη, παίζοντας 1 USD ανά περιστροφή. Αρκετές φορές έφτασα σχεδόν στο μηδέν, άρχισα να πιστεύω ότι το παιχνίδι τελείωσε, αλλά πάντα στην τελευταία περιστροφή υπήρχε μια σταθερή νίκη και συνέχισα να περιστρέφω τους τροχούς, αλλά θέλω να παρατηρήσω αμέσως πότε το υπόλοιπό μου έπεσε στο 10 USD, άλλαξα στο ελάχιστο στοίχημα. Και για άλλη μια φορά, όταν ξεπέρασα τα 10 δολάρια, συνέβη κάτι που περίμενα τόσα χρόνια, η Lady luck με αντάμειψε με το θεϊκό φιλί της, 5 σύμβολα του Jackpot King παρατάσσονται το ένα μετά το άλλο. Καίγονται και λαμπυρίζουν με το εκπληκτικό φως τους, δείχνοντας την ομορφιά και το μεγαλείο τους, και έτσι λένε, μπράβο, το έκανες, απλά πρέπει να πατήσεις ένα κουμπί για να αποφασίσεις ποιο μέρος της υποδοχής 1000.000 USD θα μου δώσει ως ένα βραβείο .

Αλλά δυστυχώς, αυτό δεν ήταν προορισμένο να συμβεί. Lady Fortune, η κυρία είναι πολύ ντροπαλή, το άτομο που κάθεται στην άλλη πλευρά της οθόνης αποδείχθηκε πιο δυνατό και πιο δυνατό, πήρε γρήγορα τον έλεγχο της κατάστασης. Με το δυνατό του χέρι κρατούσε την κουρτίνα για τρεις ώρες ενώ άλλοι σαν κι αυτόν αποφάσιζαν τι να κάνουν σε αυτή την κατάσταση. Ακριβώς τρεις ώρες αργότερα, η απληστία τους έγινε επιτέλους καλύτερη από την κοινή λογική, η υποδοχή αναβοσβήνει, επαναφέρει όλα τα σύμβολα του Jackpot King και επέστρεψε στην αρχική του κατάσταση. Η φιλική υποστήριξη με χαρά μου ανακοίνωσε ότι ήταν αποτυχία προγράμματος και τώρα μπορώ να παίξω με ασφάλεια, μου ζήτησαν συγγνώμη και υποσχέθηκαν ότι αυτό δεν θα συμβεί ξανά.

Το My Jackpot King αποδείχθηκε ότι ήταν ένα σφάλμα στο λογισμικό τους.

Αυτή είναι η πρώτη εμπειρία, η στάση του καζίνο του Poker Stars προς τον παίκτη, ναι, παρεμπιπτόντως, πήρα απαγόρευση. Μέχρι σήμερα δεν μπορώ να πάω σε αυτό το καζίνο.

Για να μην είμαι αβάσιμος, επισυνάπτω τον τίτλο του βίντεο στο YouTube:

"PokerStars ή Monsters Inc;"

Αυτή είναι η πρώτη ιστορία.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 2 έτη

Hello,

althought this is a sa story, I'm quite sure that there was nobody behind the slot, monitoring your progress and regulated your game session. Can you imagin how many workers would you need for such a cnstant monitoring of any player online and playing?

The sad thing is that glitches happen and tons of casinos inform players that in case of glitches, bugs or technical irregularities the casine is not goig to pay out the winnings. Simply because the game is not regulated by the casino, it's the game povider who technically provides the game.

Feel free to check this article about how slots work:

file



1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα