πριν από 1 μήνα
Γεια σου, προσπάθησες να επικοινωνήσεις μαζί τους μέσω email;
Hei, did you try to contact them via email?
Δοκιμάστε;!
Έστειλα εκατοντάδες μηνύματα και ούτε μία απάντηση;
Try ?!
I sent hundreds of mails and not one one single response ?
Ωχ, λυπάμαι που το ακούω.
Ελπίζω πραγματικά η κατάστασή σου να λυθεί στο τέλος.
Υποθέτω ότι καλύτερα να μείνω μακριά από αυτό το καζίνο 😑
Ohh, I am sorry to hear that.
I really hope you situation will be resolved in the end.
I guess I better stay away from this casino 😑
Αποφύγετε όπως η πανούκλα αγαπητέ
Avoid like the plague dear
Da evitare come la peste caro
εδώ το μόνο πράγμα είναι να μιλήσεις με το καζίνο αφού δεν απαντούν στα email και αρχίζω να χάνω την ελπίδα μου αν άλλαξαν και τους όρους, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα γι 'αυτό απλά κοιτάξτε αυτή τη συνομιλία που είναι τουλάχιστον σκανδαλώδης για έναν ψυχαναγκαστικό τζόγο που αυτοαποκλείεται και κλείνει τον λογαριασμό τώρα για αυτούς μια απλή ερώτηση αρκεί ακόμα κι αν είναι από κάποιον που πάσχει από ψυχαναγκαστικό τζόγο να ανοίξει ξανά τον λογαριασμό... με τους νέους όρους
here the only thing is to talk to the casino since they don't respond to emails and I'm starting to lose hope if they also changed the terms there's nothing you can do about it just look at this chat which is scandalous to say the least for a compulsive gambler who self-excludes and closes the account now for them a simple question is enough even if it is from someone who suffers from compulsive gambling to reopen the account... with the new terms
qui l’unica è parlare con il casinó visto che non risponde al email e io inizio a perderci le speranze se poi hanno anche cambiato i termini non ci si può fare più niente basta guardare questa chat che è scandalosa a dir poco per un ludopatico che si autoesclude e chiude il conto ora per loro basta una semplice domanda anche se di uno che soffre di ludopatia per riaprire il conto.. con i nuovi termini
Το έχω διαβάσει και το καλύτερο που έχω να κάνω είναι να επικοινωνήσω με το καζίνο. Ας ελπίσουμε ότι θα φτάσει σε αυτό το σημείο κάποια στιγμή τις επόμενες μέρες και τα πράγματα θα τακτοποιηθούν κάπως. Νομίζω ότι το καζίνο πιθανότατα θα συνεχίσει να σου γράφει παρόμοια πράγματα, οπότε μάλλον δεν θα προχωρήσεις από εκεί.
I've read it and the best thing to do is to contact the casino. Hopefully it will get to that point sometime in the next few days and things will be sorted out somehow. I think the casino will probably continue to write you similar things so you probably won't move on from there.
Ναι ακριβώς, ακόμα κι αν τα πράγματα που γράφονται είναι πραγματικά σκανδαλώδη, ούτε καν στα κρυφά κρησφύγετα τυχερών παιχνιδιών είναι τόσο αδίστακτα 🙃
Yes exactly even if the things written are truly scandalous not even in the clandestine gambling dens are they so ruthless 🙃
Già esattamente anche se le cose scritte sono veramente scandalose neanche nelle bische clandestine sono così spietati 🙃
Κατανοώ τη θέση σας, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί. Δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερο σενάριο ακόμα.😕
I understand your position, but we will have to wait and see how it develops. I can't think of a better scenario yet.😕
Φυσικά είναι το μόνο που σταυρώνω τα δάχτυλά μου αν έχουν κάποια σοβαρότητα ως διαδικτυακό καζίνο
Of course it's the only one I cross my fingers if they have some seriousness as an online casino
Certo è l unica incrocio le dita se hanno un po di serietà come casinò online
Με το γεγονός ότι τείνουν να απαντούν σε παράπονα αρκετά συχνά, το ελπίζω επίσης. Ας δούμε πώς θα συμπεριφερθεί το καζίνο.
By the fact that they tend to respond to complaints quite often, I hope so too. Let's see how the casino will behave.
Ίσως δεν μου απαντήσουν ποτέ παρά μόνο μέσω ζωντανής συνομιλίας,
Maybe they never answer me except through live chat,
Magari a me non rispondono mai se non per live chat,,
Μέχρι στιγμής δεν έχει έρθει σε επαφή με το καζίνο από την πλευρά μας, οπότε όταν συμβεί, τότε θα δούμε. Μέχρι στιγμής, όπως είπα, ανταποκρίνονται. Ελπίζω να παραμείνει έτσι.
So far the casino hasn't been contacted from our side so when it happens, then we'll see. So far as I said they are responsive. I hope it will stay that way.
οκ ας ελπίσουμε ότι τουλάχιστον θα σου απαντήσουν αφού έχω βάλει σε κοινή θέα τις αποδείξεις του τι συνέβη
Oh ok let's hope that at least they answer you since I have put the evidence of what happened in plain sight
Ah ok speriamo che almeno a voi rispondano visto che le prove le ho messe in bella vista del accaduto
Σίγουρα, ελπίζω επίσης, ότι θα έχει ένα δίκαιο τέλος. Ας το αντέξουμε.
Sure, I hope so as well, that it will have a fair ending. Let's hold out for it.
Η καταγγελία για ανεπαρκή στοιχεία έκλεισε χωρίς καν να ρωτήσει το καζίνο που τα ξέρει όλα πολύ καλά!
Insufficient evidence complaint closed without even asking the casino who knows everything very well!
Insufficienza di prove reclamo chiuso senza neanche chiedere al casinò che sanno tutto più che bene!
Δυστυχώς, η Dominika εξήγησε γιατί συνέβη αυτό και λυπάμαι πολύ. Ο αυτο-αποκλεισμός είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να λάβει υπόψη ένα καζίνο και όπου ο παίκτης πρέπει πάντα να επιβεβαιώνει ξεκάθαρα ότι αυτό συμβαίνει, ώστε να μην συμβεί παρόμοια κατάσταση.
Ελπίζω να μην συμβεί ξανά στο μέλλον.🙁😥
Unfortunately, Dominika explained why this happened and I am very sorry myself. Self-exclusion is one of the most important things a casino should take into consideration and where the player must always clearly confirm that this is the case, so that a similar situation doesn't happen.
I hope this will not occur again in the future.🙁😥
Συγγνώμη, αλλά σε τι αναφέρεστε, παρακαλώ; 🤔
Sorry, but what do you refer to, please? 🤔
Δυστυχώς, η Dominika εξήγησε γιατί συνέβη αυτό και λυπάμαι πολύ. Ο αυτο-αποκλεισμός είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να λάβει υπόψη ένα καζίνο και όπου ο παίκτης πρέπει πάντα να επιβεβαιώνει ξεκάθαρα ότι αυτό συμβαίνει, ώστε να μην συμβεί παρόμοια κατάσταση.
Ελπίζω να μην συμβεί ξανά στο μέλλον.🙁😥
Unfortunately, Dominika explained why this happened and I am very sorry myself. Self-exclusion is one of the most important things a casino should take into consideration and where the player must always clearly confirm that this is the case, so that a similar situation doesn't happen.
I hope this will not occur again in the future.🙁😥
Μου πρόσφεραν επιστροφή χρημάτων στο τέλος
Δεν μπορώ να βάλω τη φωτογραφία εδώ..
They offered me a refund at the end
I can't post the photo here..
Mi hanno proposto un rimborso alla fine
non riesco a pubblicare la foto qui..
Λοιπόν, αυτό είναι κάτι τουλάχιστον. Δικαίωμα;
So, that is something at least. Right?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.