Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΑπάτη LEGIAN CASINO

Απάτη LEGIAN CASINO (σελίδα 3)

 από francescoterroni05
|
3.053 προβολές 61 απαντήσεις |
|
12 3 4

No nothing . Same story here

Hei, did you try to contact them via email?

Try ?!

I sent hundreds of mails and not one one single response ?

Ed1830

Ohh, I am sorry to hear that.

I really hope you situation will be resolved in the end.

I guess I better stay away from this casino 😑

Caporegime98

Αποφύγετε όπως η πανούκλα αγαπητέ

Αυτόματη μετάφραση:

εδώ το μόνο πράγμα είναι να μιλήσεις με το καζίνο αφού δεν απαντούν στα email και αρχίζω να χάνω την ελπίδα μου αν άλλαξαν και τους όρους, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα γι 'αυτό απλά κοιτάξτε αυτή τη συνομιλία που είναι τουλάχιστον σκανδαλώδης file για έναν ψυχαναγκαστικό τζόγο που αυτοαποκλείεται και κλείνει τον λογαριασμό τώρα για αυτούς μια απλή ερώτηση αρκεί ακόμα κι αν είναι από κάποιον που πάσχει από ψυχαναγκαστικό τζόγο να ανοίξει ξανά τον λογαριασμό... με τους νέους όρους

Αυτόματη μετάφραση:

I've read it and the best thing to do is to contact the casino. Hopefully it will get to that point sometime in the next few days and things will be sorted out somehow. I think the casino will probably continue to write you similar things so you probably won't move on from there.

Jaro

Ναι ακριβώς, ακόμα κι αν τα πράγματα που γράφονται είναι πραγματικά σκανδαλώδη, ούτε καν στα κρυφά κρησφύγετα τυχερών παιχνιδιών είναι τόσο αδίστακτα 🙃

Αυτόματη μετάφραση:
francescoterroni05

I understand your position, but we will have to wait and see how it develops. I can't think of a better scenario yet.😕

Jaro

Φυσικά είναι το μόνο που σταυρώνω τα δάχτυλά μου αν έχουν κάποια σοβαρότητα ως διαδικτυακό καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
francescoterroni05

By the fact that they tend to respond to complaints quite often, I hope so too. Let's see how the casino will behave.

Jaro

Ίσως δεν μου απαντήσουν ποτέ παρά μόνο μέσω ζωντανής συνομιλίας,

Αυτόματη μετάφραση:
francescoterroni05

So far the casino hasn't been contacted from our side so when it happens, then we'll see. So far as I said they are responsive. I hope it will stay that way.

Jaro

οκ ας ελπίσουμε ότι τουλάχιστον θα σου απαντήσουν αφού έχω βάλει σε κοινή θέα τις αποδείξεις του τι συνέβη

Αυτόματη μετάφραση:
francescoterroni05

Sure, I hope so as well, that it will have a fair ending. Let's hold out for it.

Η καταγγελία για ανεπαρκή στοιχεία έκλεισε χωρίς καν να ρωτήσει το καζίνο που τα ξέρει όλα πολύ καλά!

Αυτόματη μετάφραση:
francescoterroni05

Unfortunately, Dominika explained why this happened and I am very sorry myself. Self-exclusion is one of the most important things a casino should take into consideration and where the player must always clearly confirm that this is the case, so that a similar situation doesn't happen. 

I hope this will not occur again in the future.🙁😥

Wait what happened.

Ed1830

Sorry, but what do you refer to, please? 🤔

Unfortunately, Dominika explained why this happened and I am very sorry myself. Self-exclusion is one of the most important things a casino should take into consideration and where the player must always clearly confirm that this is the case, so that a similar situation doesn't happen. 

I hope this will not occur again in the future.🙁😥

Μου πρόσφεραν επιστροφή χρημάτων στο τέλος

Δεν μπορώ να βάλω τη φωτογραφία εδώ.. file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
francescoterroni05

So, that is something at least. Right?

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα