Δεν μπορείτε να εμφανίσετε την επιλογή μόνο από τράπεζα και κάρτα και γιατί να δεχτώ την κρυπτογράφηση ακόμα κι αν λειτούργησε. Δεν μπορούν καν να σας πουν ποιος είναι ο πάροχος πληρωμών
You can’t only shows option by bank and card and why should I accept crypto even if it did work. They can’t even tell you who is the payment provider
Είναι αλήθεια, ελπίζω ότι θα λειτουργήσει για εσάς και για μένα, αδερφέ, αν έχετε νέα, ενημερώστε με
True hopefully it works out for you and me bro if you get any news please update me
Φαίνεται ότι ο τρίτος προμηθευτής ζωντανής συνομιλίας δεν έχει ιδέα για την εταιρεία και δεν μπορεί να απαντήσει καθόλου γι 'αυτούς, αυτό είναι 4500 χαμένοι
Looks like the third party live chat supplier has no idea about the company and can’t answer for them at all, that’s 4500 lost
Γεια σου φίλε
πόσο καιρό έλεγε ότι θα λαμβάνετε πληρωμή, έχει αναπηδήσει πολλές φορές και έχει επιστρέψει στο αθλητικό μου υπόλοιπο, δεν φαίνεται να καταλαβαίνετε κανέναν
Hi Mate
how long did it say you would receive payment, it has bounced multiple times and gone back to my sports balance, you can’t seem to get hold of anyone
γεια
Έχω επίσης τεράστια προβλήματα με την απόσυρση του rtbet
Hi
I am also having huge troubles with rtbet withdrawal
Γεια σου Ερκάντσο
πληρώθηκες από το rtbet
έχω το ίδιο θέμα
Hey Ercancho
did you get paid by rtbet
im having the same issue
Γεια,
Ναι, το γνωρίζουμε. Η καταγγελία σας είναι ακόμα ανοιχτή και από όσο μπορώ να δω, η Kristina μόλις σας ενημέρωσε για τον κανόνα των 14 ημερών.
Φαντάζομαι ότι αυτό δεν είναι πολύ βολικό, αλλά πρέπει απλώς να είμαστε σίγουροι ότι το καζίνο είχε αρκετό χρόνο για να ασχοληθεί με το θέμα προτού παρέμβει η Ομάδα Καταγγελιών.
Προσπάθησε να κρατηθείς, σε παρακαλώ. Ίσως κάποιος από το καζίνο βρει επιτέλους έναν τρόπο να το λύσει νωρίτερα. 🤞🤞
Με βάση τις προηγούμενες αναρτήσεις σου όμως, θα ήμουν λίγο διστακτικός.
Hi,
Yeah, we know about that. Your complaint is still open, and as far as I can see, Kristina just informed you about the 14-day rule.
I imagine this is not very convenient, but we just need to be certain the casino has had enough time to deal with the matter before the Complaint Team steps in.
Try to hold on, please. Perhaps someone from the casino will finally find a way to resolve it sooner. 🤞🤞
Based on your previous posts though, I would be a bit hesitant.
Προτείνω να χρησιμοποιήσετε το κουμπί απάντησης για να μείνετε σε επαφή με άλλους. Αυτή η λειτουργία τους επιτρέπει να ειδοποιούνται κάθε φορά που απαντάτε 😉.
I suggest using the reply button to stay in touch with others. This functionality allows them to be notified every time you respond 😉.
Γεια,
Τους έστειλα ένα email στις 20 Μαΐου ρωτώντας γιατί η απόσυρσή μου επέστρεψε στον λογαριασμό μου, δεν απάντησαν ποτέ. Νομίζω ότι αυτό έχει περάσει πάνω από 14 ημέρες.
ευχαριστώ
Hi,
i sent them an email on 20th May asking why my withdrawal had returned to my account, they never responded. I think this has been over 14 days.
thank you
Δεν είναι ο τρόπος με τον οποίο ένα καζίνο πρέπει να συμπεριφέρεται, θα έλεγα, και να αγνοεί τους παίκτες. Όταν λάβατε τα χρήματά σας πίσω στον λογαριασμό σας στο καζίνο, καταχωρίσατε ξανά την ανάληψη σας;
Τέλος πάντων, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει όσο καλύτερα μπορεί, ελπίζουμε ότι θα βγει καλά.
Εάν έχετε κάτι νέο, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε στην ενότητα παραπόνων και εδώ στο φόρουμ.
Σταυρωμένα δάχτυλα. 🤞
This is not the way a casino should behave, I would say, and ignore the players. When you got your money back to your casino account, did you re-enter your withdrawal ?
Anyway, our team will try to help you as best as they can, hopefully it will turn out well.
If you have anything new, don't hesitate to let us know in the complaints section and here on the forum.
Fingers crossed. 🤞
Γεια σου Jaro,
Γνωρίζω και επίσης ότι δεν γνωρίζω τον πάροχο πληρωμών σημαίνει ότι δεν έχω ιδέα ότι θα αναπηδήσει ξανά, κάτι που θα μπορούσε να κάνει και δεν δίνονται εναλλακτικές λύσεις για ανάληψη χρημάτων. Προσπάθησα να κάνω ανάληψη ξανά, μπορείτε επίσης να κάνετε ανάληψη μόνο 1000 nz δολάρια την ημέρα, οπότε για άλλη μια φορά βρίσκομαι σε αυτήν την ουρά.
Τράβηξα ξανά 1000 δολάρια τη Δευτέρα και είναι υπό εξέταση, μετά από αυτό πηγαίνει στον πάροχο πληρωμών τους και πιθανότατα θα πάρει μια εβδομάδα και μετά θα απορριφθεί και θα εμφανιστεί ξανά.
Στην υγειά σας
Αδάμ
Hi Jaro,
I know and also not knowing the payment provider means I have no idea that it will bounce again which it might and given no alternatives to withdraw money. I tried to withdraw again, you can also only withdraw 1000nz dollars a day so once again I’m back in that queue.
I withdrew a 1000 dollars again on Monday and it’s sitting as a status of in review, after this it goes to their payment provider and will probably take a week and then reject and show up again.
cheers
adam
Πιστεύω ακράδαντα ότι τέτοια κατάσταση δεν θα ξανασυμβεί. Είναι πάντα καλό όταν το ίδιο το καζίνο δίνει κάποιο λόγο γιατί συνέβη αυτό, γιατί μερικές φορές το πρόβλημα μπορεί να μην είναι με το μέρος τους, αλλά σίγουρα δεν είναι καλύτερο να αγνοήσετε τον παίκτη.
Τώρα θα πρέπει απλώς να κάνουμε υπομονή και να περιμένουμε να δούμε τι θα συμβεί.
Τέλος πάντων, χρησιμοποιήσατε τον ίδιο τρόπο πληρωμής για την ανάληψη όπως και στην προηγούμενη προσπάθεια;
Εάν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, η ομάδα μας θα παρέμβει και θα προσπαθήσει να βοηθήσει. Ας ελπίσουμε ότι θα τα καταφέρουμε και θα πάρετε τα χρήματά σας. 🙂
I firmly believe that such a situation will not happen again. It is always good when the casino itself gives some reason why this happened, because sometimes the problem may not be on their side, but it is certainly not best to ignore the player.
Now we will just have to be patient and wait and see what happens.
Anyway, did you use the same payment method for the withdrawal as in the previous attempt ?
If this situation continues, our team will step in and try to help. Hopefully, we'll succeed and you'll get your money. 🙂
ευχαριστώ Jaro, ακόμα δεν υπάρχει απάντηση μέσω email, έχω διαβάσει πολλά φόρουμ που λένε ότι δεν απάντησαν ποτέ σε email.
Έχω αποσυρθεί χρησιμοποιώντας 3 διαφορετικές μεθόδους τώρα για να δοκιμάσω την καθεμία και να δω αν εγκριθεί κάποια
Ευχαριστώ πολύ, εκτιμώ τη δουλειά σας
thanks Jaro, still no response through email, I’ve read multiple forums saying they never responded to emails.
I have withdrawn using 3 different methods now to try each one and see if any get approved
thanks heaps, appreciate your work
Εντάξει, δεν είναι η καλύτερη προσέγγιση για τους παίκτες, αλλά προφανώς δεν πρόκειται να το αλλάξουμε αυτό. Εξέτασα τα παράπονα για αυτό το καζίνο και είχαν μερικά, αλλά κατάφεραν να λύσουν κάτι παρόμοιο με αυτό με το οποίο ασχολείσαι μόλις πριν από μερικές ημέρες, και έτσι ο παίκτης είπε ότι πήρε τα χρήματά του.
Οπότε πιστεύω ακράδαντα ότι με την καθυστέρηση θα το πάρεις κι εσύ. Εάν όχι, η καταγγελία είναι ανοιχτή και θα είμαστε εδώ για να προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
Okay, so it's not the best approach to the players but obviously we're not going to change that. I've been looking at the complaints about this casino and it's had a few, but they managed to resolve something similar to what you're dealing with just a couple of days ago, and thus the player said he got his money.
So I firmly believe that with the delay, you will get it too. If not the complaint is open and we will be here to try to help.
Γεια σου Jaro
πότε θα ήταν δυνατή η βοήθειά σας, το θέμα μου είναι ότι ανησυχώ ότι απλώς θα αναπηδήσει ξανά όποτε έχει διαγραφεί από το rtbet και μετά απορρίπτεται, δεν έχω κανέναν να ρωτήσω γιατί απέρριψε ή να μπορώ να μιλήσω σε κανέναν γιατί δεν απαντούν. Η 20η Μαΐου ήταν η ημερομηνία που τους έστειλα email.
Ευχαριστώ παρα πολυ
Hi Jaro
when would it be possible for your help, my issue is that I’m worried it is just going to bounce again whenever it has cleared from rtbet and then declines, I have no one to ask why it declined or be able to speak to anyone because they don’t answer. 20th May was the date I emailed them.
thanks heaps
Κατανοώ ότι η διαβεβαίωση θα ήταν ασφαλώς κατάλληλη σε αυτήν την περίπτωση, και η αγνόησή της απλώς επιδεινώνει την αναμονή. Από ό,τι έχω δει, ο χρονοδιακόπτης παραπόνων είναι ακόμα ενεργοποιημένος για 1 ημέρα και μετά θα λάβετε μια ερώτηση που θα σας ρωτήσει εάν δεν έχετε λάβει ακόμη τα χρήματα. Εάν ισχύει αυτό, τότε θα πάρετε έναν ειδικό που θα επικοινωνήσει με το καζίνο και θα προσπαθήσει να φτάσει στο κάτω μέρος των πάντων και φυσικά να καλέσει το καζίνο να σας εξηγήσει τι συμβαίνει.
Οπότε θα πρέπει να κάνεις λίγο υπομονή και πιστεύω ότι θα λυθεί. 😉
I understand that reassurance would certainly be appropriate in this case, and ignoring it only worsens the wait. From what I've seen, the complaint timer is still on for 1 day and then you'll get a question asking if you still haven't received the money. If that is the case, then you will get a specialist who will contact the casino and try to get to the bottom of everything and of course invite the casino to explain what is going on.
So you'll have to be patient for a while and I believe it will be sorted out. 😉
Γεια σας παιδιά,
Θα ήθελα να προσθέσω ότι λειτουργούν με ψεύτικα παιχνίδια (το χαμηλότερο RTP πιθανώς υπάρχει εκεί έξω) και λειτουργούν χωρίς άδεια.
Οι πράκτορές τους δεν ξέρουν τι λένε στη Ζωντανή συνομιλία και λαμβάνουν πληρωμές χωρίς έλεγχο ταυτότητας.
Τα αιτήματα καθυστέρησης ανάληψης που αναφέρονται παραπάνω είναι απλώς πρόσθετα για το τι κάνει αυτό το Καζίνο.
Είναι σίγουρα απάτες και δεν πρέπει να λειτουργούν.
Hello guys,
I would like to add that they are operating with fake games ( lowest RTP probably there is out there) and they operating without license.
Their agents don't know what they are saying on Live chat and they are taking payments without the authenticaiton.
The delay withdrawal requests mentioned above are just add-on for what is this Casino doing.
They are definetely frauds and they should not be operating.
Γεια σας, σας ευχαριστούμε που προσθέσατε την εμπειρία σας στο καζίνο. Το έχω ήδη προωθήσει στην ομάδα δεδομένων μας που θα το ρίξει μια ματιά γιατί ούτε εγώ βρήκα άδεια.
Όσο για τα ψεύτικα παιχνίδια, θα το ελέγξουν και αυτό και θα δουν τι θα βρουν.
Όταν μιλάτε για πράκτορες στη ζωντανή συνομιλία, τι εννοείτε ότι δεν ξέρουν τι μιλούν, τι συζητήσατε μαζί τους;
Hi, thanks for adding your casino experience. I've already forwarded it to our data team who will take a look at it because I didn't find any license either.
As for the fake games, they will check that as well and see what they find.
When you talk about agents on live chat, what do you mean they don't know what they are talking about, what did you discuss with them ?
Ναι, αυτό είναι τόσο ντροπή για ένα καζίνο, η ζωντανή συνομιλία φαίνεται ότι μπορεί να βοηθήσει μόνο με τον μικρότερο δυνατό τρόπο και δεν μπορεί να βοηθήσει στην πραγματικότητα καθόλου, επειδή δεν έχει πρόσβαση στους περισσότερους τομείς της επιχείρησης. Ακόμα δεν υπάρχει απάντηση μετά την Κυριακή και τα χρήματα εξακολουθούν να βρίσκονται στον λογαριασμό μου.
Yeah this is such a disgrace of a casino, the live chat seem to only be able to help in the smallest possible way and can’t actually help at all due to not having access to most areas of the business. Still no reply after Sunday and funds still sitting in my account.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.