Έπρεπε να επικοινωνήσω με την eCogra γιατί ο Όμιλος BP κατέσχεσε τα χρήματά μου την ίδια στιγμή που έκαναν με τη Farseer.
Πριν από μια εβδομάδα περίπου, έλαβα μια προκαταρκτική απόφαση από αυτούς. Δήλωσαν ότι είχα ξεκάθαρα παραβιάσει τους κανόνες επειδή το καζίνο ισχυρίστηκε ότι επιτρέπεται μόνο ένα μπόνους καλωσορίσματος σε όλες τις επωνυμίες του Ομίλου BR, όπως xlbet, 21, ultracasino, casinofest, justspin, neonvegas, rapidcasino και nitrocasino. Αυτός ο ισχυρισμός ήταν αναληθής.
Στη συνέχεια έστειλα στην eCogra ένα καλά αιτιολογημένο email με στιγμιότυπα οθόνης από τις διάφορες επωνυμίες τους που αντιφάσκουν σαφώς με τον ισχυρισμό τους. Λίγες μέρες αργότερα, η BP Group ζήτησε τα τραπεζικά μου στοιχεία και αμέσως μετά, όλες οι καταθέσεις και τα κέρδη μου πιστώθηκαν στον τραπεζικό μου λογαριασμό.
Παρακάτω, θα βρείτε ένα μέρος της αλληλογραφίας μου μαζί τους, καθώς και τα συνημμένα στα οποία αναφέρθηκα. Μερικά από αυτά είναι στα φινλανδικά, αλλά τα κύρια σημεία πρέπει να συναντήσετε.
Ελπίζω αυτές οι πληροφορίες να αποδειχθούν χρήσιμες σε οποιονδήποτε αντιμετωπίζει παρόμοια κατάσταση.
Έπρεπε να κόψω τους συνδέσμους μιας και μόλις έκανα εγγραφή και προφανώς δεν μπορώ να στείλω τόσα πολλά από αυτά.
"Αλήθεια, δέχτηκα ορισμένα μπόνους καλωσορίσματος από τις διάφορες επωνυμίες τους. Ενώ πλέον απαγορεύεται να δεχθώ περισσότερα από ένα μπόνους καλωσορίσματος από την BP Group Limited, αυτός ο κανόνας δεν ίσχυε όταν εγγραφήκα σε αυτές τις επωνυμίες. Για απόδειξη, οι γενικοί όροι τους στη διεύθυνση https://www.neonvegas. com/en/info/terms-and-conditions δεν περιόρισε τη λήψη πολλαπλών μπόνους καλωσορίσματος, ούτε τότε ούτε τώρα. Οι όροι προεγγραφής αντικατοπτρίζουν επίσης αυτό το συναίσθημα. Το συνημμένο 1 εμφανίζει ένα στιγμιότυπο οθόνης από Οι όροι μπόνους καλωσορίσματος του Rapidcasino με ημερομηνία 2 Φεβρουαρίου 2023. Αν και στα φινλανδικά, αναφέρει ξεκάθαρα ότι ο περιορισμός ισχύει αποκλειστικά για το Rapidcasino.com και όχι για την ευρύτερη BP Group Limited.
Σχετικά με τους γενικούς κανόνες μπόνους στο https://www.rapidcasino. com/en/info/bonus-rules , έχουν πλέον εισαγάγει μια ρήτρα που αναφέρει, "Ένας παίκτης μπορεί να διεκδικήσει μόνο μία από τις προσφορές καλωσορίσματος της BP Group Ltd." Αυτό δεν συνέβαινε όταν μπήκα στις πλατφόρμες τους. Συνημμένο 2, ένα στιγμιότυπο οθόνης από τον ιστότοπο του Rapidcasino https://www.rapidcasino. com/fi/info/bonus-rules με ημερομηνία 2 Φεβρουαρίου 2023, δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν υπήρχε περιορισμός εκείνη τη στιγμή. Το συνημμένο 3 από το Nitrocasino.com, λήφθηκε στις 4 Φεβρουαρίου 2023 από τον ιστότοπο https://www.nitrocasino. com/fi/info/bonus-rules , υποστηρίζει αυτόν τον ισχυρισμό.
Αν και αυτά τα στιγμιότυπα οθόνης είναι στα φινλανδικά, αναγνωρίζω ότι η αγγλική έκδοση είναι συνήθως η έγκυρη πηγή. Εξέτασα τις αγγλικές εκδόσεις κατά τη στιγμή της εγγραφής, οι οποίες ήταν πανομοιότυπες με τις φινλανδικές. Θυμάμαι επίσης ότι έκαναν αυτές τις αλλαγές γύρω στα μέσα Μαρτίου 2023. Η εταιρεία σίγουρα το γνωρίζει αυτό και θα μπορούσε να υποχρεωθεί στο δικαστήριο να παρουσιάσει τα ιστορικά δεδομένα του ιστότοπού της, εάν χρειαστεί.
Είναι προφανές από τα διαδικτυακά φόρουμ ότι δεν είμαι το μόνο άτομο που η BP Group Limited προσπαθεί να παραπλανήσει με διάφορες προφάσεις. Είμαι επίσης βέβαιος ότι το eCorgra βοηθά άλλους σε παρόμοιες καταστάσεις. Εάν είναι απαραίτητο, μπορώ να προσφέρω επιπλέον χρονολογημένα στιγμιότυπα οθόνης. Η ουσία του θέματος παραμένει: η BP Group Limited φαίνεται να εφαρμόζει διάφορες τακτικές, ανεξάρτητα από την αληθοφάνειά τους, για να αποφύγει την πληρωμή των κερδών μου.
Πιστεύω ότι αυτό το ζήτημα θα επιλυθεί αμέσως υπέρ μου. Ξέρω ότι η περίπτωσή μου είναι σταθερή καθώς δεν έχω παραβιάσει κανέναν όρο και θα πάρω τα χρήματά μου τελικά. Παρακαλώ ενημερώστε με εάν απαιτούνται περισσότερες λεπτομέρειες."
I had to contact eCogra because the BP Group confiscated my money at the same time as they did with Farseer.
About a week ago, I received a preliminary decision from them. They stated that I had clearly broken the rules because the casino claimed that only one welcome bonus was allowed across all BR Group brands, such as xlbet, 21, ultracasino, casinofest, justspin, neonvegas, rapidcasino, and nitrocasino. This claim was untrue.
I subsequently sent eCogra a well-argued email with screenshots from their various brands that clearly contradicted their claim. A few days later, BP Group requested my bank details, and soon after, all my deposits and winnings were credited to my bank account.
Below, you'll find a portion of my correspondence with them, as well as the attachments I referred to. Some of these are in Finnish, but the main points should come across.
I hope this information proves helpful to anyone facing a similar situation.
I had to cut the links since I just registered and apparently can't send so many of them.
"True, I did accept some welcome bonuses from their various brands. While it's now forbidden to accept more than one welcome bonus from BP Group Limited, this rule wasn't in place when I registered with these brands. For evidence, their general terms at https://www.neonvegas. com/en/info/terms-and-conditions didn’t restrict receiving multiple welcome bonuses, neither then nor now. Their pre-registration terms also mirror this sentiment. Attachment 1 displays a screenshot from Rapidcasino's welcome bonus terms dated 2nd February 2023. Although in Finnish, it clearly mentions the restriction applies solely to Rapidcasino.com and not the broader BP Group Limited.
Regarding their general bonus rules at https://www.rapidcasino. com/en/info/bonus-rules, they've now introduced a clause stating, "A player can claim only one of BP Group Ltd's welcome offers." This wasn't the case when I joined their platforms. Attachment 2, a screenshot from the Rapidcasino website https://www.rapidcasino. com/fi/info/bonus-rules dated 2nd February 2023, clearly shows that restriction was not present at that time. Attachment 3 from Nitrocasino.com, taken on 4th February 2023 from website https://www.nitrocasino. com/fi/info/bonus-rules, supports this claim.
Although these screenshots are in Finnish, I recognize that the English version is usually the authoritative source. I've reviewed the English versions at the time of registration, which were identical to Finnish ones. I also remember that they made these changes around mid-March 2023. The company is surely aware of this and could be compelled in court to present their historical website data if necessary.
It's apparent from online forums that I'm not the sole individual BP Group Limited is attempting to mislead with various pretexts. I'm also confident eCorgra is assisting others in similar situations. If necessary, I can furnish additional dated screenshots. The essence of the matter remains: BP Group Limited appears to be employing various tactics, irrespective of their veracity, to evade paying my winnings.
I trust that this issue will be resolved promptly in my favor. I know my case is rock solid as I have not broken any terms, and will get my money eventually. Please let me know if further details are required."
Αυτόματη μετάφραση: