Γεια σας, είχα ατυχές περιστατικό να συναντήσω αυτό το είδος σούπερ σκιερής δραστηριότητας από τα καζίνο PressEnter, τα οποία περιλαμβάνουν αυτά τα καζίνο:
21.com
NeonVegas
NitroCasino
UltraCasino
RapidCasino
JustSpin
CasinoFest
XLBet
Πρώτα απέκλεισαν τις αναλήψεις μου τη Δευτέρα και μετά έκλεψαν σχεδόν 10.000 ευρώ από τα πραγματικά μου χρήματα (χωρίς χρήματα μπόνους ή οτιδήποτε άλλο) από τους λογαριασμούς μου την Τρίτη.
Αυτά τα καζίνο έχουν άδεια MGA, οπότε υποθέτω ότι έχω καλή ευκαιρία να εξαργυρώσω τα χρήματά μου. Απλώς αναρωτιέμαι πώς να το κάνω αυτό, με το καζίνο να αρνείται να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες ή να επιστρέψει τα χρήματά μου.
Το μόνο που δήλωσαν στο αρχικό τους μήνυμα τερματισμού (προερχόμενο από έναν ιστότοπο, 21.com) ήταν το εξής:
Αρχικά στα φινλανδικά, σε μεταφρασμένη μορφή:
Γεια σου,
Όπως είμαι βέβαιος ότι γνωρίζετε, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας, έχουμε το δικαίωμα να ελέγχουμε τις πληροφορίες συναλλαγών λογαριασμού και εάν υποπτευόμαστε ότι κάποιος παίκτης έχει εμπλακεί σε παράνομο παιχνίδι, έχουμε το δικαίωμα να κλείσουμε και να παγώσουμε τον λογαριασμό και να κατασχέσουμε μπόνους και κέρδη που προέκυψε ως αποτέλεσμα παράνομου/παραβατικού παιχνιδιού.
Μετά από τα πρόσφατα αιτήματά σας για ανάληψη, εξετάσαμε τα στοιχεία σας και έχουμε βάσιμους λόγους να υποπτευόμαστε ότι χρησιμοποιήσατε τις υπηρεσίες μας κακόπιστα και κατά παράβαση των όρων και προϋποθέσεων μας.
Σύμφωνα με τους όρους 17 και 20, αποφασίσαμε να κλείσουμε τον λογαριασμό τυχερών παιχνιδιών σας και οποιουσδήποτε άλλους λογαριασμούς έχετε μαζί μας και θα κατασχέσουμε τυχόν κέρδη που απομένουν στον λογαριασμό σας και τυχόν μπόνους που λάβατε κατά παράβαση των όρων μας.
Χαιρετισμοί,
21.com
Άννυ
Κάποιες ιδέες για το πώς να το ακολουθήσετε; Δεν συμμετείχα μόνο εγώ, αλλά τουλάχιστον 12 άλλοι Φινλανδοί παίκτες έχουν ακριβώς παρόμοια περίπτωση.
Hello, I had unfortunate event of meeting this kind of super shady activity from PressEnter Casinos, which include these casinos:
21.com
NeonVegas
NitroCasino
UltraCasino
RapidCasino
JustSpin
CasinoFest
XLBet
They simply first blocked my withdrawals in Monday, and then stole almost 10 000 euros of my real money (no bonus money or whatever) from my accounts in Tuesday.
These casinos are MGA licensed, so I guess I have good chance to redeem my money. Just wonder how to go with this, with casino refusing to elaborate further or return my money.
All that they stated in their original termination message (coming from one site, 21.com) was this:
Originally in Finnish, in translated form:
Hey,
As I am sure you are aware, under our terms and conditions we have the right to review account transaction information and if we suspect that a player has engaged in illegal gaming, we have the right to close and freeze the account and confiscate bonuses and winnings obtained as a result of illegal/violating gaming.
Following your recent withdrawal requests, we have reviewed your information and have reasonable grounds to suspect that you have used our services in bad faith and in violation of our terms and conditions.
In accordance with terms 17 and 20, we have decided to close your gaming account and any other accounts you have with us, and we will confiscate any winnings remaining on your account and any bonuses you received in breach of our terms.
Regards,
21.com
Anni
Any ideas how to follow this up? I wasn't only player involved, at least 12 other Finnish players has exactly similar case.