Αρχική σελίδαΦόρουμΣχόλια και ΠροτάσειςΔιαγραφή λογαριασμού στο Casino Guru

Διαγραφή λογαριασμού στο Casino Guru (σελίδα 3)

 από Anonymized585
|
14.793 προβολές 64 απαντήσεις |
|
12 3 4
Anonymized689

Although I am sorry to see you go, I appreciate your response and have let Kubo know about your preferences. I will finalize the remaining details and let you know, once he closes the complaint.



Anonymized689

Good morning to you!

The complaint has been closed, and I'm also closing your account too. Take care, please.

Can my account here be deleted?

Anonymized698

Your account has been deleted as per your request.

Stay well.

Delete my account & all data associated with this site. Seems like some casinos pay you all to not deal with their complaints. Like wild.io. Had the same issue with one casino there was no issue helping but with another casino for the same issue the complaint was rejected.

Anonymized700

Hello. I'm sorry that our complaint team was not able to help you any more, but as I can see, it was explained like this: "The complaint was rejected due to the player's responsibility to follow the outlined procedures for self-exclusion."

Your account will be deleted now as per your request.

Stay well.

Θέλω να διαγράψω το προφίλ μου αλλά δεν βρίσκω τρόπο!😭

Anonymized706

Hello.

Your account has been deleted now.

Be well.

Κλείστε τον λογαριασμό μου ή διαγράψτε τον λογαριασμό μου.

Έγινε επεξεργασία από Jaro
Αιτία: Remove blank space
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized725

Hi, your account has been closed.

Be well! 🙂

Hello, could you please delete me account on casino guru? Thanks

Anonymized727

Hi, your account has been closed. 

Take care! 🙂

Παρακαλώ διαγράψτε τον λογαριασμό μου Δεν θέλω να έχω πλέον καμία σχέση με τον τζόγο

Αυτόματη μετάφραση:

Αγαπητή ομάδα,

Δια του παρόντος ζητώ να διαγράψετε αμέσως τον λογαριασμό μου και όλα τα προσωπικά δεδομένα που είναι αποθηκευμένα για εμένα σύμφωνα με το άρθρο. 17 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR).


Επιβεβαιώστε μου μέσω email ότι:

1. Ο λογαριασμός μου διαγράφηκε εντελώς.

2. Όλα τα προσωπικά μου δεδομένα που είναι αποθηκευμένα από εσάς έχουν αφαιρεθεί.

3. Κανένα στοιχείο δεν έχει διαβιβαστεί ή πρόκειται να διαβιβαστεί σε τρίτους.


Επίσης, σας απαγορεύω ρητά να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα μου για οποιονδήποτε σκοπό.


Σας ευχαριστώ πολύ και με φιλικούς χαιρετισμούς.


Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized739

Dear user,

your account has been closed in accordance with the terms of use.


Stay well!

Παρακαλώ διαγράψτε τον λογαριασμό μου!

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized744

Hello, your account no longer exists.

Take care!

Καλημέρα,


Διαγράψτε αμέσως τον λογαριασμό μου και ανωνυμοποιήστε το όνομα χρήστη μου.


Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized754

Hello.

Your account has been deleted.

Stay well.

I wish to close my account.

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα