Αρχική σελίδαΦόρουμΣχόλια και ΠροτάσειςΔιαγραφή λογαριασμού στο Casino Guru

Διαγραφή λογαριασμού στο Casino Guru (σελίδα 3)

πριν από 7 μήνες από Anonymized585
|
10.545 προβολές 56 απαντήσεις |
|
12 3
Anonymized689
πριν από 2 μήνες

Although I am sorry to see you go, I appreciate your response and have let Kubo know about your preferences. I will finalize the remaining details and let you know, once he closes the complaint.



Anonymized689
πριν από 2 μήνες

Good morning to you!

The complaint has been closed, and I'm also closing your account too. Take care, please.

πριν από 1 μήνα

Can my account here be deleted?

Anonymized698
πριν από 1 μήνα

Your account has been deleted as per your request.

Stay well.

πριν από 1 μήνα

Delete my account & all data associated with this site. Seems like some casinos pay you all to not deal with their complaints. Like wild.io. Had the same issue with one casino there was no issue helping but with another casino for the same issue the complaint was rejected.

Anonymized700
πριν από 1 μήνα

Hello. I'm sorry that our complaint team was not able to help you any more, but as I can see, it was explained like this: "The complaint was rejected due to the player's responsibility to follow the outlined procedures for self-exclusion."

Your account will be deleted now as per your request.

Stay well.

πριν από 1 μήνα

Θέλω να διαγράψω το προφίλ μου αλλά δεν βρίσκω τρόπο!😭

Anonymized706
πριν από 1 μήνα

Hello.

Your account has been deleted now.

Be well.

πριν από 3 εβδομάδες

Κλείστε τον λογαριασμό μου ή διαγράψτε τον λογαριασμό μου.

Έγινε επεξεργασία από Jaro πριν από 3 εβδομάδες
Αιτία: Remove blank space
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized725
πριν από 3 εβδομάδες

Hi, your account has been closed.

Be well! 🙂

πριν από 3 εβδομάδες

Hello, could you please delete me account on casino guru? Thanks

Anonymized727
πριν από 3 εβδομάδες

Hi, your account has been closed. 

Take care! 🙂

πριν από 2 εβδομάδες

Παρακαλώ διαγράψτε τον λογαριασμό μου Δεν θέλω να έχω πλέον καμία σχέση με τον τζόγο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Αγαπητή ομάδα,

Δια του παρόντος ζητώ να διαγράψετε αμέσως τον λογαριασμό μου και όλα τα προσωπικά δεδομένα που είναι αποθηκευμένα για εμένα σύμφωνα με το άρθρο. 17 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR).


Επιβεβαιώστε μου μέσω email ότι:

1. Ο λογαριασμός μου διαγράφηκε εντελώς.

2. Όλα τα προσωπικά μου δεδομένα που είναι αποθηκευμένα από εσάς έχουν αφαιρεθεί.

3. Κανένα στοιχείο δεν έχει διαβιβαστεί ή πρόκειται να διαβιβαστεί σε τρίτους.


Επίσης, σας απαγορεύω ρητά να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα μου για οποιονδήποτε σκοπό.


Σας ευχαριστώ πολύ και με φιλικούς χαιρετισμούς.


Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized739
πριν από 1 εβδομάδα

Dear user,

your account has been closed in accordance with the terms of use.


Stay well!

πριν από 3 ημέρες

Παρακαλώ διαγράψτε τον λογαριασμό μου!

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized744
πριν από 2 ημέρες

Hello, your account no longer exists.

Take care!

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα