ΦόρουμΣχόλια και ΠροτάσειςΔιαγραφή λογαριασμού στο Casino Guru

Διαγραφή λογαριασμού στο Casino Guru (σελίδα 3)

πριν από 6 μήνες από Anonymized585
|
8709 προβολές 47 απαντήσεις |
|
12 3
Anonymized689
πριν από 1 μήνα

Although I am sorry to see you go, I appreciate your response and have let Kubo know about your preferences. I will finalize the remaining details and let you know, once he closes the complaint.



Anonymized689
πριν από 1 μήνα

Good morning to you!

The complaint has been closed, and I'm also closing your account too. Take care, please.

πριν από 1 εβδομάδα

Can my account here be deleted?

Anonymized698
πριν από 1 εβδομάδα

Your account has been deleted as per your request.

Stay well.

πριν από 1 εβδομάδα

Delete my account & all data associated with this site. Seems like some casinos pay you all to not deal with their complaints. Like wild.io. Had the same issue with one casino there was no issue helping but with another casino for the same issue the complaint was rejected.

Anonymized700
πριν από 1 εβδομάδα

Hello. I'm sorry that our complaint team was not able to help you any more, but as I can see, it was explained like this: "The complaint was rejected due to the player's responsibility to follow the outlined procedures for self-exclusion."

Your account will be deleted now as per your request.

Stay well.

πριν από 1 εβδομάδα

Θέλω να διαγράψω το προφίλ μου αλλά δεν βρίσκω τρόπο!😭

Anonymized706
πριν από 6 ημέρες

Hello.

Your account has been deleted now.

Be well.

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα