Ο λογαριασμός σας έχει διαγραφεί. Να είναι καλά.
Your account has been deleted. Be well.
Δεδομένου ότι δεν βρήκα επιλογή διαγραφής του λογαριασμού στο Casino Guru, ζητώ να διαγραφούν ο λογαριασμός και τα δεδομένα. Παρακαλώ Επιβεβαιώστε.
Since I have not found an option to delete the account at Casino Guru, I request that the account and data be deleted. Please confirm.
Διαγράφω τον λογαριασμό σας τώρα.
Να προσέχεις!
I'm deleteing your account now.
Take care!
Γεια σας, ο λογαριασμός σας έχει διαγραφεί.
Να είσαι καλά! 🙂
Hi, your account has been deleted.
Stay well ! 🙂
Γεια, ο Tomas είναι σε διακοπές αυτή τη στιγμή και όταν φτάσει στο παράπονό σας, σίγουρα θα το κλείσει. Είδα ότι έχετε ήδη λάβει χρήματα από την εκκρεμή καταγγελία, οπότε θα μπορούσαμε να περιμένουμε λίγο πριν την κλείσει και μετά να κλείσουμε και τον λογαριασμό σας; Θα ήταν αποδεκτό από εσάς; 🙂
Hi, Tomas is on vacation at the moment and when he gets to your complaint he will surely close it. I saw that you have already received money from the pending complaint, so would it be possible to wait for some time before he closes it and then we would also close your account? Would that be acceptable to you? 🙂
Γειά σου. Ο λογαριασμός σας έχει διαγραφεί τώρα. Να είσαι καλά.
Hello. Your account has been deleted now. Stay well.
Γειά σου,
Παρόλο που θα ήθελα να κλείσω τον λογαριασμό σας, δεν μπορώ να το κάνω όσο το παράπονό σας είναι ακόμα ανοιχτό. Επομένως, προτιμάτε να περιμένετε να προχωρήσει η καταγγελία μέχρι το τέλος της ή θέλετε να χάσετε την καταγγελία και να κλείσετε οριστικά τον λογαριασμό, παρακαλώ;
Hello,
Although I would like to close your account, I am unable to do so while your complaint is still open. Hence, do you prefer to wait for the complaint to progress to its end, or do you want to forfeit the complaint and close the account for good, please?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.