Αρχική σελίδαΦόρουμΣχόλια και ΠροτάσειςΔιαχειριστής Romi Rare

Διαχειριστής Romi Rare (σελίδα 2)

 από her20145
|
9.883 προβολές 42 απαντήσεις |
|
1 2 3
Romi

Ναι, χρησιμοποιώ VPN επειδή η πρόσβαση από τη Ρωσία σε εσάς είναι περιορισμένη((

Αυτόματη μετάφραση:
Juliya

Okay, then, this would explain the situation. Thank you.

We'll look into it and will get back to you soon.

Romi

Σας ευχαριστώ 🙏

Αυτόματη μετάφραση:
Juliya

My pleasure.🙂

Καλημέρα! Απορρίψατε την κριτική μου στο καζίνο Comet. Παρακαλώ γράψτε τον λόγο. Σας έχω ήδη γράψει ότι είμαι παίκτης online καζίνο εδώ και πολύ καιρό και παίζω σε πολλά μέρη.

Αυτόματη μετάφραση:

Hello there. Our team discussed this whole situation, and in order for your user review to be approved, we will need some screenshots from your casino account as proof that you are a real player there.

You should receive an email regarding this as well shortly.

Thank you for your cooperation.

Εχω το ίδιο πρόβλημα. Η Romy απέρριψε δύο από τις τρεις κριτικές μου. Είμαι νέος στο φόρουμ και έγραψα με βάση την εμπειρία μου παίζοντας σε αυτά τα έργα. Γιατί τόσο αυστηρή λογοκρισία; Φοβάμαι ότι δεν θα έχω πλέον την επιθυμία να γράφω κριτικές στο φόρουμ

Αυτόματη μετάφραση:

Hello there. Our team discussed this whole situation, and in order for your user review to be approved, we will need some screenshots from your casino account as proof that you are a real player there.

You should receive an email regarding this as well shortly.

Thank you for your cooperation.

Romi

Γεια! Ακόμα δεν έχω λάβει το email.

Αυτόματη μετάφραση:
Juliya

The email was sent to you on Wednesday. Let me resend it just in case.

Please provide those screenshots to community@casino.guru at any time, though.

Romi

Καλημέρα. Γιατί δεν έχει εγκριθεί ακόμη η κριτική μου; Σας έχω στείλει στιγμιότυπα οθόνης επιβεβαίωσης εδώ και πολύ καιρό.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Inolina διαγράφηκε από Radka
Αιτία: In addition to being against our policies, such attempts to have a conversation by a casino representative posing as a player are unacceptable and extremely unfair. I am permanently banning the account and removing the posts: https://casino.guru/terms-and-conditions

Sometimes it really gets into this kind of rejection of the user reviews, and because we aim to keep these as honest and unbiased as possible, the players are asked to provide some proof that they really play at the particular casino.

We surely wouldn't like to be a rule, but if needed, we appreciate all the cooperation from the players side.

Καλημέρα. Γιατί δεν έχει εγκριθεί ακόμη η κριτική μου; Σας έχω στείλει στιγμιότυπα οθόνης επιβεβαίωσης εδώ και πολύ καιρό.

Αυτόματη μετάφραση:

Hello there. I am sorry to inform you that we have not received any email from you regarding the Kometa Casino as of yet.

Could you try to send it again, please, to community@casino.guru?

Romi

Ναι, φυσικά. Θα το στείλω ξανά.

Αυτόματη μετάφραση:
Juliya

Thank you for your cooperation.

We have received your email, and your reviews can now be approved. 😉👍

Romi

Σας ευχαριστούμε για την αμεσότητα σας 🤗🌹

Αυτόματη μετάφραση:
Juliya

Pleasure.😉

και τώρα υπάρχει κανείς από το gama; όλα φαίνονται να έχουν λειτουργήσει μαζί της, και οι καταθέσεις περνούν και οι αναλήψεις είναι καλές

Αυτόματη μετάφραση:
madus

What specifically are you talking about? Who from Gamma should be here? Are you writing a good review for the casino? 

her20145

Αυτός ο υπάλληλος μου σβήνει συνέχεια κριτικές γιατί προφανώς είναι υπάλληλος των καζίνο και πληρώνετε από αυτούς . Απορώ πως κάποιος μπορεί να γίνει και ειδικός σε θέματα καζίνο ,αφού τα ίδια τα καζίνο εξαρτώνται από την τύχη . Λαμόγια κοροϊδεύουν τον κόσμο αλλά όλα είναι κάρμα θα τα βρουν μπροστά στην ζωή τους .

Κάνουμε αξιολογήσεις για τα καζίνο που αξιολογείται με πάνω από 9.8 και μας τις κόβεται. Αυτό μας δικαιώνει σαν παίχτες αλλά και επιβεβαιώνει το γεγονός πως είστε υπάλληλοι των καζίνο .

Biskoto

I believe you are referring to your iWild user review.

Is that so, please?

I can see that our internal system has detected that a user from the same IP address already posted a user review for this casino, and that is why your review was rejected.

May I ask if there is any possibility you share an internet connection with someone?

If so, and you haven't already submitted a review for this casino, please just send us a screenshot from your account at this casino to community@casino.guru, so we are able to approve your user review.

Thank you in advance for your cooperation.

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα