Αρχική σελίδαΦόρουμΣχόλια και ΠροτάσειςΔιαχειριστής Romi Rare

Διαχειριστής Romi Rare (σελίδα 2)

πριν από 8 μήνες από her20145
|
6.790 προβολές 36 απαντήσεις |
|
1 2
Romi
πριν από 3 μήνες

Ναι, χρησιμοποιώ VPN επειδή η πρόσβαση από τη Ρωσία σε εσάς είναι περιορισμένη((

Αυτόματη μετάφραση:
Juliya
πριν από 3 μήνες

Okay, then, this would explain the situation. Thank you.

We'll look into it and will get back to you soon.

Romi
πριν από 3 μήνες

Σας ευχαριστώ 🙏

Αυτόματη μετάφραση:
Juliya
πριν από 3 μήνες

My pleasure.🙂

πριν από 3 μήνες

Καλημέρα! Απορρίψατε την κριτική μου στο καζίνο Comet. Παρακαλώ γράψτε τον λόγο. Σας έχω ήδη γράψει ότι είμαι παίκτης online καζίνο εδώ και πολύ καιρό και παίζω σε πολλά μέρη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hello there. Our team discussed this whole situation, and in order for your user review to be approved, we will need some screenshots from your casino account as proof that you are a real player there.

You should receive an email regarding this as well shortly.

Thank you for your cooperation.

πριν από 4 μήνες

Εχω το ίδιο πρόβλημα. Η Romy απέρριψε δύο από τις τρεις κριτικές μου. Είμαι νέος στο φόρουμ και έγραψα με βάση την εμπειρία μου παίζοντας σε αυτά τα έργα. Γιατί τόσο αυστηρή λογοκρισία; Φοβάμαι ότι δεν θα έχω πλέον την επιθυμία να γράφω κριτικές στο φόρουμ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hello there. Our team discussed this whole situation, and in order for your user review to be approved, we will need some screenshots from your casino account as proof that you are a real player there.

You should receive an email regarding this as well shortly.

Thank you for your cooperation.

Romi
πριν από 3 μήνες

Γεια! Ακόμα δεν έχω λάβει το email.

Αυτόματη μετάφραση:
Juliya
πριν από 3 μήνες

The email was sent to you on Wednesday. Let me resend it just in case.

Please provide those screenshots to community@casino.guru at any time, though.

Romi
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα. Γιατί δεν έχει εγκριθεί ακόμη η κριτική μου; Σας έχω στείλει στιγμιότυπα οθόνης επιβεβαίωσης εδώ και πολύ καιρό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες
Δημοσίευση από Inolina διαγράφηκε από Radka
Αιτία: In addition to being against our policies, such attempts to have a conversation by a casino representative posing as a player are unacceptable and extremely unfair. I am permanently banning the account and removing the posts: https://casino.guru/terms-and-conditions
πριν από 3 μήνες

Sometimes it really gets into this kind of rejection of the user reviews, and because we aim to keep these as honest and unbiased as possible, the players are asked to provide some proof that they really play at the particular casino.

We surely wouldn't like to be a rule, but if needed, we appreciate all the cooperation from the players side.

πριν από 3 μήνες

Καλημέρα. Γιατί δεν έχει εγκριθεί ακόμη η κριτική μου; Σας έχω στείλει στιγμιότυπα οθόνης επιβεβαίωσης εδώ και πολύ καιρό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hello there. I am sorry to inform you that we have not received any email from you regarding the Kometa Casino as of yet.

Could you try to send it again, please, to community@casino.guru?

Romi
πριν από 3 μήνες

Ναι, φυσικά. Θα το στείλω ξανά.

Αυτόματη μετάφραση:
Juliya
πριν από 3 μήνες

Thank you for your cooperation.

We have received your email, and your reviews can now be approved. 😉👍

Romi
πριν από 3 μήνες

Σας ευχαριστούμε για την αμεσότητα σας 🤗🌹

Αυτόματη μετάφραση:
Juliya
πριν από 3 μήνες

Pleasure.😉

πριν από 1 μήνα

και τώρα υπάρχει κανείς από το gama; όλα φαίνονται να έχουν λειτουργήσει μαζί της, και οι καταθέσεις περνούν και οι αναλήψεις είναι καλές

Αυτόματη μετάφραση:
madus
πριν από 1 μήνα

What specifically are you talking about? Who from Gamma should be here? Are you writing a good review for the casino? 

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα