πριν από 3 μήνες
Ναι, χρησιμοποιώ VPN επειδή η πρόσβαση από τη Ρωσία σε εσάς είναι περιορισμένη((
Yes, I use VPN because access from Russia to you is limited((
Да, я использую впн, потому что доступ из России к вам ограничен((
0
Ναι, χρησιμοποιώ VPN επειδή η πρόσβαση από τη Ρωσία σε εσάς είναι περιορισμένη((
Yes, I use VPN because access from Russia to you is limited((
Да, я использую впн, потому что доступ из России к вам ограничен((
Εντάξει, λοιπόν, αυτό θα εξηγούσε την κατάσταση. Σας ευχαριστώ.
Θα το εξετάσουμε και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σύντομα.
Okay, then, this would explain the situation. Thank you.
We'll look into it and will get back to you soon.
Καλημέρα! Απορρίψατε την κριτική μου στο καζίνο Comet. Παρακαλώ γράψτε τον λόγο. Σας έχω ήδη γράψει ότι είμαι παίκτης online καζίνο εδώ και πολύ καιρό και παίζω σε πολλά μέρη.
Good day! You have rejected my review, on the Comet casino. Please write the reason. I have already written to you that I have been an online casino player for a long time and play in many places.
Доброго дня! Вы отклонили мой отзыв, на казино Комета. Пожалуйста напишите причину. Я уже вам писала что уже давно являюсь игроком онлайн казино и много где играю.
Γεια σας. Η ομάδα μας συζήτησε όλη αυτή την κατάσταση και για να εγκριθεί η κριτική χρήστη σας, θα χρειαστούμε μερικά στιγμιότυπα οθόνης από τον λογαριασμό σας στο καζίνο ως απόδειξη ότι είστε πραγματικός παίκτης εκεί.
Θα πρέπει να λάβετε ένα email σχετικά με αυτό επίσης σύντομα.
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας.
Hello there. Our team discussed this whole situation, and in order for your user review to be approved, we will need some screenshots from your casino account as proof that you are a real player there.
You should receive an email regarding this as well shortly.
Thank you for your cooperation.
Εχω το ίδιο πρόβλημα. Η Romy απέρριψε δύο από τις τρεις κριτικές μου. Είμαι νέος στο φόρουμ και έγραψα με βάση την εμπειρία μου παίζοντας σε αυτά τα έργα. Γιατί τόσο αυστηρή λογοκρισία; Φοβάμαι ότι δεν θα έχω πλέον την επιθυμία να γράφω κριτικές στο φόρουμ
I have the same problem. Romy rejected two of my three reviews. I am new to the forum and wrote based on my experience playing in these projects. Why such strict censorship? I'm afraid that I will no longer have the desire to write reviews on the forum
У меня та же проблема. Роми отклонила два из трёх моих отзывов. Я новичок на форуме и писал на основании своего опыта игры в данных проектах. К чему такая жёсткая цензура? Боюсь что больше желания писать отзывы на форуме у меня не возникнет
Γεια σας. Η ομάδα μας συζήτησε όλη αυτή την κατάσταση και για να εγκριθεί η κριτική χρήστη σας, θα χρειαστούμε μερικά στιγμιότυπα οθόνης από τον λογαριασμό σας στο καζίνο ως απόδειξη ότι είστε πραγματικός παίκτης εκεί.
Θα πρέπει να λάβετε ένα email σχετικά με αυτό επίσης σύντομα.
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας.
Hello there. Our team discussed this whole situation, and in order for your user review to be approved, we will need some screenshots from your casino account as proof that you are a real player there.
You should receive an email regarding this as well shortly.
Thank you for your cooperation.
Γεια! Ακόμα δεν έχω λάβει το email.
Hi! I still haven't received the email.
Привет! Мне так и не пришло письмо на эл. почту.
Το email σας στάλθηκε την Τετάρτη. Επιτρέψτε μου να το ξαναστείλω για παν ενδεχόμενο.
Δώστε αυτά τα στιγμιότυπα οθόνης σε community@casino.guru ανά πάσα στιγμή όμως.
The email was sent to you on Wednesday. Let me resend it just in case.
Please provide those screenshots to community@casino.guru at any time, though.
Καλημέρα. Γιατί δεν έχει εγκριθεί ακόμη η κριτική μου; Σας έχω στείλει στιγμιότυπα οθόνης επιβεβαίωσης εδώ και πολύ καιρό.
Good day. Why hasn't my review been approved yet? I've sent you confirmation screenshots a long time ago.
Доброго дня. Почему до сих пор не одобрили мой отзыв? Скриншоты подтверждения уже давно вам отправила.
Μερικές φορές υφίσταται πραγματικά αυτό το είδος απόρριψης των κριτικών των χρηστών, και επειδή στοχεύουμε να τις διατηρήσουμε όσο το δυνατόν πιο ειλικρινείς και αμερόληπτες, οι παίκτες καλούνται να παράσχουν κάποια απόδειξη ότι πραγματικά παίζουν στο συγκεκριμένο καζίνο.
Σίγουρα δεν θα θέλαμε να είμαστε κανόνας, αλλά αν χρειαστεί, εκτιμούμε όλη τη συνεργασία από την πλευρά των παικτών.
Sometimes it really gets into this kind of rejection of the user reviews, and because we aim to keep these as honest and unbiased as possible, the players are asked to provide some proof that they really play at the particular casino.
We surely wouldn't like to be a rule, but if needed, we appreciate all the cooperation from the players side.
Καλημέρα. Γιατί δεν έχει εγκριθεί ακόμη η κριτική μου; Σας έχω στείλει στιγμιότυπα οθόνης επιβεβαίωσης εδώ και πολύ καιρό.
Good day. Why hasn't my review been approved yet? I've sent you confirmation screenshots a long time ago.
Доброго дня. Почему до сих пор не одобрили мой отзыв? Скриншоты подтверждения уже давно вам отправила.
Γεια σας. Λυπάμαι που σας ενημερώνω ότι δεν έχουμε λάβει κανένα email από εσάς σχετικά με το Καζίνο Kometa μέχρι στιγμής.
Θα μπορούσατε να προσπαθήσετε να το στείλετε ξανά, παρακαλώ, στο community@casino.guru ?
Hello there. I am sorry to inform you that we have not received any email from you regarding the Kometa Casino as of yet.
Could you try to send it again, please, to community@casino.guru?
Ναι, φυσικά. Θα το στείλω ξανά.
Yes, of course. I'll send it again.
Да, конечно. Отправлю еще раз.
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας.
Λάβαμε το email σας και οι αξιολογήσεις σας μπορούν πλέον να εγκριθούν. 😉👍
Thank you for your cooperation.
We have received your email, and your reviews can now be approved. 😉👍
Σας ευχαριστούμε για την αμεσότητα σας 🤗🌹
Thank you for your promptness 🤗🌹
Спасибо вам за оперативность 🤗🌹
και τώρα υπάρχει κανείς από το gama; όλα φαίνονται να έχουν λειτουργήσει μαζί της, και οι καταθέσεις περνούν και οι αναλήψεις είναι καλές
and now is there anyone from gama? everything seems to have worked out with her, and deposits are going through and withdrawals are good
а сейчас есть кто из гамы? вроде всё наладилось с ней, и депы проходят и выводы хорошие
Για τι συγκεκριμένα μιλάς; Ποιος από το Gamma θα έπρεπε να είναι εδώ; Γράφετε μια καλή κριτική για το καζίνο;
What specifically are you talking about? Who from Gamma should be here? Are you writing a good review for the casino?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.