Αρχική σελίδαΦόρουμΣχόλια και ΠροτάσειςΔιαχειριστής Romi Rare

Διαχειριστής Romi Rare

πριν από 8 μήνες από her20145
|
6.817 προβολές 36 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 8 μήνες

Θέλω να αφήσω μια κριτική για τον υπάλληλο του φόρουμ Romi Rare. Πιστεύω ότι αυτός ο υπάλληλος δεν κάνει τη δουλειά του. Οδηγείται από συναισθήματα και δεν έχει αντικειμενική εικόνα για το τι συμβαίνει. Θα εξηγήσει. Έγραψα τρεις παρόμοιες κριτικές για τρία διαφορετικά έργα καζίνο. Η Romi απέρριψε την πρώτη κριτική. Όταν ρώτησα τον λόγο, μου απάντησε ότι ο λόγος αναγραφόταν στην επιστολή. Η επιστολή αναφέρει "Άλλα" και περιέχει κείμενο boilerplate. Απέρριψε επίσης την επόμενη κριτική μου για το ίδιο καζίνο, αλλά αυτή τη φορά γράφτηκε με περισσότερες λεπτομέρειες. Η Ρόμι αρνείται να εξηγήσει τον λόγο και αρνείται να συμμετάσχει σε διάλογο. Αλλά δύο άλλες περίπου ίδιες κριτικές για τα καζίνο bitkingz και betsofa εγκρίθηκαν αμέσως. Αυτό υποδηλώνει ότι η παρορμητικότητά της επηρεάζει αρνητικά τη δουλειά του φόρουμ. Δεν θέλω οι κριτικές μου να ελέγχονται από τη Romi Rare. Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
her20145
πριν από 8 μήνες

Hi, thanks for your feedback. I'm going to contradict you at the beginning because I am of the opinion that Romi is doing her job well. 

Regarding your rejected user reviews, she has done well in this case. The system noticed that there were a lot of similarities with other reviews and that is why they were rejected. It is also quite strange that all the reviews that were rejected were on casinos from one group. Most of the time it's about players not writing honest opinions, so that's one of the reasons why we are very careful about what we approve. So I'm still of the opinion that everything was done as if it was handled by any other worker. 

I would just add that we may look at it and reconsider our view when we see the evidence in the email that Romi has already sent you in her reply. So if you can send some supporting proof, then your reviews might be approved, because that will demonstrate that you are a real player who actually plays in the casino. 

So we will wait for your reply. 

Jaro
πριν από 8 μήνες

Γειά σου. Έστειλα την απάντησή μου στο email σας. Περιμένω την απάντησή σου.

Αυτόματη μετάφραση:
her20145
πριν από 8 μήνες

Thank you. Our team will take a look at it and we'll be sure to write you back with our decision. 

Jaro
πριν από 8 μήνες

Σας έγραψα νωρίτερα ότι για να σταματήσετε τις ανέντιμες κριτικές, πρέπει να εισαγάγετε έναν κανόνα εκ των προτέρων. Αυτός ο κανόνας απαιτεί από τον χρήστη να ανεβάζει απόδειξη ότι παίζει στο καζίνο πριν δημοσιεύσει μια κριτική. Για παράδειγμα, με τη μορφή στιγμιότυπου οθόνης ή φωτογραφίας. Τότε δεν θα χρειαστεί να περάσετε από την κριτική ενός πραγματικού παίκτη. Καταλαβαίνετε ότι ο παίκτης προσπαθεί να μοιραστεί τη γνώμη του, αλλά όταν βλέπει ότι το έργο του απορρίφθηκε, είναι πολύ αναστατωμένο.

Αυτόματη μετάφραση:
her20145
πριν από 8 μήνες

I understand your point of view and it is not bad idea. We will surely think about it but I also reckon if that's what players will want to do. You know when you come to write a review not every time is needed to post screenshot. It is only in cases where our system is suspecting some aspects only then we tend to write emails or we asking for some proof.

Anyway, like I said, it is not bad idea though.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Jaro
πριν από 8 μήνες

Ως παίκτης, νομίζω ότι δεν υπάρχει τίποτα δύσκολο σε αυτό. Αν ένας παίκτης έχει λογαριασμό, τότε δεν έχει να φοβηθεί τίποτα. Αυτά δεν είναι προσωπικά στοιχεία. Ένα στιγμιότυπο οθόνης από τη σελίδα δραστηριότητας παιχνιδιού θα είναι αρκετό. Μόνο το προσωπικό του φόρουμ θα δει το στιγμιότυπο οθόνης. Όλα αυτά θα βοηθήσουν τους παίκτες να εξοικονομήσουν πολύ χρόνο, ώστε να μην χρειάζεται να ξοδεύουν μέρες αποδεικνύοντας ότι είναι παίκτης αυτού του καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Έχετε ελέγξει την απόδειξη που σας έστειλα μέσω email; Μπορώ να γράψω την κριτική μου για το Gama Casino;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Ως παίκτης, νομίζω ότι δεν υπάρχει τίποτα δύσκολο σε αυτό. Αν ένας παίκτης έχει λογαριασμό, τότε δεν έχει να φοβηθεί τίποτα. Αυτά δεν είναι προσωπικά στοιχεία. Ένα στιγμιότυπο οθόνης από τη σελίδα δραστηριότητας παιχνιδιού θα είναι αρκετό. Μόνο το προσωπικό του φόρουμ θα δει το στιγμιότυπο οθόνης. Όλα αυτά θα βοηθήσουν τους παίκτες να εξοικονομήσουν πολύ χρόνο, ώστε να μην χρειάζεται να ξοδεύουν μέρες αποδεικνύοντας ότι είναι παίκτης αυτού του καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Yes I would take it the same way, but some people can argue why they should do that and post screenshots of their account. But like I said, it wouldn't be wrong at all.

πριν από 8 μήνες

Έχετε ελέγξει την απόδειξη που σας έστειλα μέσω email; Μπορώ να γράψω την κριτική μου για το Gama Casino;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Yes we got to your screenshot from Gama Casino. However, since we had a conference, we will finalize our position today, although I think if you sent a picture of the account it should be fine.

Jaro
πριν από 8 μήνες

Τι χρειάζεται για να είναι ορατό στο στιγμιότυπο οθόνης;

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 8 μήνες

Έστειλα ένα στιγμιότυπο οθόνης των καταθέσεων και μια φωτογραφία με ολοκληρωμένο προφίλ.

Αυτόματη μετάφραση:
her20145
πριν από 8 μήνες

I think it was perfectly fine and your screenshot was sufficient, so your review was already approved. Thanks for taking the effort and not letting it go. 🙂

πριν από 8 μήνες

Σας ευχαριστούμε για την έρευνά σας. Ελπίζω ότι μπορείτε να βρείτε τη σωστή λύση και να βελτιώσετε τη μετριοπάθεια της κριτικής σας.

Αυτόματη μετάφραση:
her20145
πριν από 8 μήνες

At least we always try to do that and also to make it as easy as possible for the players, and on the other hand to make sure that we are also consistent in the deciding of user reviews. However, everything takes some time to implement and agree on different things, so I hope we will come to the best possible option. But thanks for your insight. 🙂

πριν από 4 μήνες

Εχω το ίδιο πρόβλημα. Η Romy απέρριψε δύο από τις τρεις κριτικές μου. Είμαι νέος στο φόρουμ και έγραψα με βάση την εμπειρία μου παίζοντας σε αυτά τα έργα. Γιατί τόσο αυστηρή λογοκρισία; Φοβάμαι ότι δεν θα έχω πλέον την επιθυμία να γράφω κριτικές στο φόρουμ

Αυτόματη μετάφραση:
metal45
πριν από 4 μήνες

Thank you for your contribution here. Please provide the screenshots I have asked you here in my reply to you, so we can retroactively approve your reviews. Thank you for your cooperation.

her20145
πριν από 3 μήνες

Εδώ, το ίδιο πράγμα (Απορρίπτει κριτικές, όχι για πρώτη φορά. Και χρειάζεται πολύς χρόνος για να περιμένετε μια απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα! Απορρίψατε την κριτική μου στο καζίνο Comet. Παρακαλώ γράψτε τον λόγο. Σας έχω ήδη γράψει ότι είμαι παίκτης online καζίνο εδώ και πολύ καιρό και παίζω σε πολλά μέρη.

Αυτόματη μετάφραση:
Juliya
πριν από 3 μήνες

Hello there. Whenever a user review gets rejected an email with the explanation is sent.

Your review for Kometa Casino, is that right? I believe that it was due to some similarities that our system has detected. More reviews were submitted from the same IP in this case, to explain it better to you.

Have you got any explanation for that, perhaps? Do you by any chance use a VPN?🤔

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα