Έλαβα ένα email που έλεγε ότι προστέθηκε ένα μπόνους μετρητών στον λογαριασμό μου. Ήταν ένα μπόνους Black Friday. Στάλθηκε στις 23 δηλώνοντας ότι είχα δύο ημέρες για να διεκδικήσω το μπόνους. Δεν το διάβασα μέχρι τις 24 και μετά πήγα γρήγορα στον ιστότοπο για να δω περί τίνος πρόκειται. Πήγα σε προσφορές και δεν υπήρχε τίποτα. Έπειτα κοίταξα το ιστορικό μπόνους και τότε είδα ότι το μπόνους 1 LTC ακυρώθηκε. Έπειτα, επικοινώνησα να υποστηρίξω και ρώτησα πώς να διεκδικήσω το μπόνους και τότε μου είπαν ότι υπήρχε ένα σφάλμα πληρωμής με το μπόνους, οπότε ακυρώθηκαν όλα και ένα νέο μπόνους θα κυκλοφορήσει σύντομα. Εκείνη την ώρα ένιωσα σαν να φυσούσαν καπνό. Για ένα, δεν είναι η πρώτη φορά που κάνουν ένα μπόνους σαν αυτό. Και δεύτερον, θα υπήρχε ένα επόμενο email που θα έλεγε να αγνοηθεί το πρώτο email σχετικά με το μπόνους και ένα νέο θα κυκλοφορήσει σύντομα. Αυτό και θα είχαν ήδη έναν αντικαταστάτη για την εξυπηρέτηση πελατών. Λοιπόν, η υποστήριξη τερμάτισε αγενώς τη συνομιλία όταν έκανα αυτές τις ερωτήσεις. Έπειτα επανέλαβα κάθε μέρα για να μην χάσω το νέο μπόνους. Και συνέχισε να λέγεται ότι το νέο μπόνους θα κυκλοφορούσε σύντομα, αλλά όχι ώρα για το πότε. Λοιπόν σήμερα επικοινώνησα ξανά. Αλλά αυτή τη φορά μου είπαν ότι το μπόνους έληξε. Λοιπόν, περιμένετε πώς μπορεί να λήξει εάν υπήρχε σφάλμα στοιχηματισμού με το μπόνους. Συνέχισα να κάνω ερωτήσεις για να βεβαιωθώ ότι αναφερόμουν στο ίδιο μπόνους. Και ήμασταν. Τότε ρώτησα καλά αν είναι γιατί θα έληγε αν ακυρωνόταν εξαρχής. Και όταν του είπα τι μου είπε ο άλλος πράκτορας. Η ιστορία του άλλαξε και μόνο ορισμένοι παίκτες προκρίθηκαν για αυτό το μπόνους. Και απάντησα ναι και ήμουν ένας επειδή μου έστειλαν email και είχα το μπόνους αλλά ακυρώθηκε από το yall. Και αν δεν πληρούσα τις προϋποθέσεις για αυτό θα είχε ειπωθεί την πρώτη φορά. Αντί να έχει θέμα στοιχηματισμού. Βαρέθηκα αυτά τα καζίνο που σκέφτομαι ότι μπορούν απλά να κάνουν ό,τιδήποτε χωρίς καμία συνέπεια. Δεν είναι σωστό να κάνουν ό,τι θέλουν και να νιώθουν ότι δεν θα γίνει τίποτα. Πρέπει να αλλάξει. Πρέπει να λογοδοτήσουν όταν λένε ψέματα και παίζουν παιχνίδια με παίκτες. Εννοώ αν λένε ψέματα για κάτι τέτοιο. Τότε πώς ξέρουμε ότι δεν λένε ψέματα όταν λένε ότι δεν έχουν καμία επιρροή στο πώς παίζει ένα παιχνίδι. Και αυτό ισχύει για όλους τους ιστότοπους.
I received an email stating I had a cash bonus added to my account. It was a Black Friday bonus. It was sent on the 23rd stating I had two days to claim the bonus. I didn’t read it until the 24th then quickly went to the website to see what it was about. I went under promos and nothing was there. I then looked under bonus history and that’s when I seen the 1 LTC bonus was canceled. I then reached out to support and asked how to claim the bonus and that’s when I was told there was a waging error with the bonus so they all were canceled and a new bonus will be released soon. At that time I felt as if they were blowing smoke. For one it’s not their first time doing a bonus like this. And second there would have been a follow up email stating to disregard the first email about the bonus and a new one will be released shortly. That and they would have already had a replacement out for customer service. Well support rudely ended the chat when I asked these questions. I then repeated reached out each day just so I wouldn’t miss out on the new bonus. And was continued to be told the new bonus would be released soon but no time on when. Well today I reached out again. But this time I was told the bonus expired. Well wait how can it expire if there was a wagering error with the bonus. I went on to ask questions to make sure I was referring to the same bonus. And we were. I then asked well if it why would it be expired if it was canceled to begin with. And when I told him what the other agent said to me. His story changed to well only certain players qualified for this bonus. And I replied yes and I was one because I was emailed and I had the bonus but was canceled by yall. And if I didn’t qualify for it that would have been said the first time. Instead of it having a wagering issue. I’m sick of these casinos thinking they can just do whatever without any consequences. It’s not right for them to do whatever they want and feel like nothing will happen. It needs to change. They need to be held accountable when they lie and play games with players. I mean if they lie about something like this. Then how do we know they aren’t lying when they say they have no influence on how a game plays. And that goes for all the sites.