ΦόρουμΜπόνους και ΠροσφορέςΤα μπόνους πάγωσαν από το Captain Cook/Casino Rewards

Τα μπόνους πάγωσαν από το Captain Cook/Casino Rewards

πριν από 2 έτη από velli2
|
4031 προβολές 13 απαντήσεις |
|
πριν από 2 έτη

Έχει κανείς άλλος εμπειρία; Όταν άρχισα να ρωτάω για μπόνους, με απέκλεισαν ακόμη και από την εξυπηρέτηση πελατών 😀

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
velli2
πριν από 2 έτη

Hello velli2, bonuses are fully controlled by the casino and therefore it is up to the casino who gets the bonus and who doesn't. Bonuses are a great marketing tool paid by the casino and it is also a great marketing strategy for attracting new players and it is a powerful tool simply because such casinos mainly focus on getting new players in. Let me ask you after how long time, since you have registered in casino, you start asking for the bonus? 🙂 And in how many cases has it already happened to you? Thank you


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Magda
πριν από 2 έτη

Υπήρξα πελάτης του καζίνο εδώ και πολλά χρόνια. Ίσως και 10 χρόνια. Έχουν ένα VIP σύστημα μπόνους όπου παίρνετε πόντους παίζοντας. Αυτή την εβδομάδα έχουν στείλει επίσης πολλές προσφορές μπόνους κατάθεσης. Φυσικά, δεν αντιδρώ πια σε αυτά και δεν παίζω σε αυτό το καζίνο


Αυτόματη μετάφραση:
velli2
πριν από 2 έτη

Hello, ok, thank you. Ten years is quite long time, indeed. It means there were not much problems during past years up to now, right? I would be curious after how long time they activate it again if we speaking about live chat. And where do you play now btw?

Magda
πριν από 2 έτη

Δεν θα μου μιλάνε πια 😀 Σήμερα παίζω paf.com (ποτέ δεν δίνει μπόνους κατάθεσης, αλλά πραγματικά αξιόπιστες και γρήγορες πληρωμές) και caxino.com (περιστασιακά προβλήματα με τις επιβεβαιώσεις λογαριασμού)

Αυτόματη μετάφραση:
velli2
πριν από 2 έτη

You mentioned you started asking about bonuses, but how often did you ask for the bonuses? Some players come to ask for bonuses couple times a day and when they're declined, they may use some abusive language towards the customer support. I can imagine that could get you banned, otherwise, it doesn't make much sense.

Daniel
πριν από 2 έτη

Δεν έχω ζητήσει μπόνους. Έχω χρησιμοποιήσει μόνο τις προσφορές που μου έχουν σταλεί. Προσπάθησα να ζητήσω να χρησιμοποιήσω τα μπόνους που έχω κερδίσει

Αυτόματη μετάφραση:
velli2
πριν από 2 έτη

Hello, I decided to join the conversation too 🙂

So, what did you mean by the first post you posted in this thread? I just found it hard to realize how you know that you have already earned any bonuses. Are we talking about a loyalty program maybe?

Anyway, can you, on the other hand, recommend a casino that meets your expectations, please?



Radka
πριν από 2 έτη

Το καζίνο δίνει πόντους για παιχνίδι και θα πρέπει να μπορούν να μετατραπούν σε χρήματα. Ταυτόχρονα στέλνουν προσφορές μπόνους κατάθεσης, αυτές πηγαίνουν στον ίδιο λογαριασμό πόντων. Εκεί τώρα έχω 117€ χρήματα μπόνους μπροστά, τα οποία αρνούνται να μου δώσουν


Αυτόματη μετάφραση:
velli2
πριν από 2 έτη

Oh, I see now. But those are still bonus points - bonus money, right?

πριν από 1 έτος

Stay away from those casinos

Chaly
πριν από 1 έτος

Do you have bad experience with these casinos?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Honza
πριν από 1 έτος

Yes. They were good years ago, not anymore

Chaly
πριν από 1 έτος

Care to explain what seems to go wrong over the years? I'm sure we could use more details.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα