πριν από 1 έτος
Πραγματικά? Ο Α δεν θα πει ούτε μια λέξη. Απλά υποσχέσου μου ότι θα επιστρέψεις με (καλά) νέα...🤞🤞🤞
Really? A won't say a single word. Just promise me you will come back with (good) news...🤞🤞🤞
1
Πραγματικά? Ο Α δεν θα πει ούτε μια λέξη. Απλά υποσχέσου μου ότι θα επιστρέψεις με (καλά) νέα...🤞🤞🤞
Really? A won't say a single word. Just promise me you will come back with (good) news...🤞🤞🤞
Ναι, σίγουρα θα σας ενημερώσω με κάθε τρόπο. Εννοώ ότι δεν καταλαβαίνω γιατί πιστώνουν τα χρήματα πίσω στον λογαριασμό μου, μου λένε να ζητήσω ανάληψη και να μην με πληρώσουν. Αυτό θα ήταν μπερδεμένο. Σαν ένα χαστούκι στο πρόσωπο. Γιατί να περάσουν όλα αυτά αν δεν σκοπεύουν να πληρώσουν. Αλλά αναρωτιέμαι πόσο καιρό έχουν επιστρέψει αυτά τα χρήματα στον λογαριασμό μου. Γιατί δεν έχω κάνει check in για λίγο τουλάχιστον ένα μήνα ίσως 2. Έχουν περάσει 9 μήνες. Δεν έχω αυτό το καζίνο. Είναι τρελό. Αλλά έμαθα από αυτή την κατάσταση. Τώρα τσεκάρω τα καζίνο πριν καταθέσω.
Yes I most definitely will let you know either way. I mean I don't understand why they would credit the money back to my account tell me to request a withdrawal and not pay me. That would be messed up. Like a slap in the face. Why go through all that if they don't intend to pay. But I wonder how long that money has been back in my account. Cause I haven't checked in awhile at least a month maybe 2. It's been 9 months. I don't get this casino. It's crazy. But I learned from this situation. I now check out casinos before I deposit.
Λυπάμαι πολύ που πήρες το μάθημά σου με τον δύσκολο τρόπο. 🙁
Μην έχετε τις απαντήσεις που ζητάτε, ούτε εγώ παίρνω το καζίνο! Απλώς ξέρω ότι η έρευνα είναι πάντα η καλύτερη επιλογή. Επίσης, προσέξτε την ενότητα παραπόνων, ειδικά αν είστε πρόθυμοι να δοκιμάσετε μερικά φρέσκα καζίνο.
Αν έχετε κάτι νέο με την Golden Lady, ενημερώστε με.
I'm so sorry you had your lesson learned the hard way. 🙁
Don't have the answers you seek, and I don't get the casino either! I just know doing some research is always the best option. Also, mind the complaint section, especially if you're willing to try out some fresh casinos.
If you have anything new with Golden Lady, let me know.
Αυτό συνέβη σε μένα! 9 μήνες αναμονή για ανάληψη. Αποφάσισα να συνδεθώ και να δω τι θα πουν αυτή τη φορά. Το ποσό ανάληψης μπήκε στον λογαριασμό μου και όχι το πορτοφόλι btc μου. Έτσι, έστειλα μήνυμα στην εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι έκαναν μια "αναβάθμιση" και αυτό το έκανε στους περισσότερους πελάτες (κατόχους λογαριασμού). Έκανα ΑΛΛΗ ΑΝΑΛΗΨΗ ΣΜΧ. Είμαι σίγουρος ότι τίποτα δεν θα γίνει ποτέ από αυτό.
That happened to me! 9 months waiting on a withdrawal. Decided to log in and see what they'll say this time. The withdrawal amount was put in my account and not my btc wallet. So, I messaged customer service and they said they did an "upgrade" and it did that to most customers (account holders). I did ANOTHER WITHDRAWAL, SMH. I'm sure nothing will ever become of this.
Μάλλον δεν υπάρχουν πολλά να πούμε σε αυτή την κατάσταση. Μια σπίθα ελπίδας θα μπορούσε μάλλον να υπάρχει, αλλά μάλλον είναι άσκοπο να ενθουσιαστείς πρόωρα, αφού η «αναβάθμιση» και κυρίως η απόσυρσή σου γίνεται εδώ και 9 μήνες.
Τέλος πάντων, αν μάθετε κάτι νέο, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε. Σταυρωμένα δάχτυλα. 🤞🤞
There's probably not much to say in this situation. A spark of hope could probably be there, but it's probably pointless to get excited prematurely, since the "upgrade" and especially your withdrawal has been going on for 9 months.
Anyway, If you find out anything new, please don't hesitate to let us know. Fingers crossed. 🤞🤞
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.