Χαίρετε,
Ζήτησα από την ομάδα συνεργατών μας να διερευνήσει - Λυπάμαι για την αναστάτωση και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας με μια ενημέρωση.
Hello,
I asked our affiliate team to investigate - I'm sorry for the inconvenience and will get back to you with an update.
Γεια σου και πάλι,
Προώθησα το μήνυμα και φαίνεται ότι το μπόνους λειτουργεί σωστά από την πλευρά μας, οπότε ρωτήσαμε το καζίνο και βεβαιωθήκαμε ότι ο σύνδεσμος λειτουργεί και το μπόνους είναι επίσης εντάξει.
Μας είπαν ότι:
«Υποθέτω ότι κάποιοι από τους παίκτες που διαμαρτύρονται δεν έκαναν κάτι σωστά από την πλευρά τους».
Λυπάμαι αλλά κάναμε διπλό έλεγχο και όλα είναι εντάξει. Μπορώ να ξέρω πώς ακριβώς προσπαθήσατε να διεκδικήσετε το μπόνους, παρακαλώ; Προσεγγίσατε το καζίνο μέσω του πίνακα μπόνους "πάρτε μπόνους";
Hello again,
I forwarded the message and it seems that the bonus is working correctly from our side, so we asked the casino and was assured that the link works and the bonus is ok as well.
We were told that:
"I guess that some of the players that are complaining didn't do something right on their side."
I'm sorry but we double-checked and everything is in order. May I know how exactly you attempted to claim the bonus, please? Did you approach the casino via the bonus panel " get bonus"?
Λολ, μπορείς να δεις τον πράκτορα να μου πει συγκεκριμένα το μπόνους δεν είναι διαθέσιμο και διαφημίζεις ένα μπόνους που δεν υπάρχει;
Εγγράφηκα, το μπόνους δεν εμφανίστηκε στο αναπτυσσόμενο μενού, επικοινώνησα με το chat και ρώτησα αν θα το πρόσθεταν χειροκίνητα και μπορείτε να δείτε την απάντησή τους και να σας κατηγορήσουν για τη διαφήμιση ενός εσφαλμένου μπόνους;
Τώρα η επαφή σας με κατηγορεί τον παίκτη;
Lol, you can see the agent tell me specifically the bonus is not available an dyou are advertising a bonus that does not exist?
I signed up, the bonus did not show on the drop down, I contacted chat and asked if they would add it manually and you can see their response and them blaming you for advertising an incorrect bonus?
Now your contact is blaming me the player?
Χαίρετε. Είχα μια τέτοια εμπειρία. Εγγράφηκα στο Slot wolf από τον ιστότοπο AskGamblers. Τότε αυτό το καζίνο πάλεψε να γίνει το καλύτερο. Προσέφεραν 100 δωρεάν περιστροφές για να τους ψηφίσετε. Ψήφισα αναρτημένα στιγμιότυπα οθόνης. Και δεν έλαβα τίποτα, η σύνδεση σταμάτησε, τώρα δεν μπορώ να πάω καν στο site. Έτσι αυτό το καζίνο μπορεί να μην δώσει μπόνους. Δεν υπάρχει τίποτα περίεργο.
Hello. I had such an experience. I signed up for Slot wolf from the AskGamblers website. Then this casino fought to be the best. They were offering 100 free spins for you to vote for them. I voted posted screenshots. And I didn’t receive anything, the connection stopped, now I can’t even go to the site. So this casino may not give a bonus. There is nothing surprising.
Привет. У меня был такой опыт. Я зарегистрировался в Slot wolf с сайта AskGamblers. Тогда это казино боролось чтобы стать лучшим . Они предлагали 100 бесплатных вращений за то что вы проголосуете за них. Я проголосовал отправил скриншоты. И ничего не получил, связь прекратилась, теперь даже на сайт зайти не могу. Так что это казино может и не дать бонус. В этом нет ничего удивительного.
Λολ, μπορείς να δεις τον πράκτορα να μου πει συγκεκριμένα το μπόνους δεν είναι διαθέσιμο και διαφημίζεις ένα μπόνους που δεν υπάρχει;
Εγγράφηκα, το μπόνους δεν εμφανίστηκε στο αναπτυσσόμενο μενού, επικοινώνησα με το chat και ρώτησα αν θα το πρόσθεταν χειροκίνητα και μπορείτε να δείτε την απάντησή τους και να σας κατηγορήσουν για τη διαφήμιση ενός εσφαλμένου μπόνους;
Τώρα η επαφή σας με κατηγορεί τον παίκτη;
Lol, you can see the agent tell me specifically the bonus is not available an dyou are advertising a bonus that does not exist?
I signed up, the bonus did not show on the drop down, I contacted chat and asked if they would add it manually and you can see their response and them blaming you for advertising an incorrect bonus?
Now your contact is blaming me the player?
Χαίρετε,
Έλεγξα το μπόνους και αυτό είναι το αποτέλεσμα. Υποθέτω ότι αυτό το μπόνους δεν μπορεί να προστεθεί χειροκίνητα, πρέπει να αποκτήσετε πρόσβαση στον ιστότοπο χρησιμοποιώντας τον κατάλληλο σύνδεσμο μπόνους (αυτό είναι αρκετά σύνηθες), μπορείτε να απαντήσετε στην ερώτησή μου, παρακαλώ;
" Μπορώ να ξέρω πώς ακριβώς επιχειρήσατε να διεκδικήσετε το μπόνους, παρακαλώ; Πλησιάσατε το καζίνο μέσω του πίνακα μπόνους " λάβατε το μπόνους ";
Διαφορετικά, πιθανότατα έχετε πρόσβαση στον ιστότοπο χρησιμοποιώντας διαφορετικό σύνδεσμο.
Hello,
I get the bonus checked and this is the result. I guess this bonus can't be added manually, you have to access the site using the proper bonus link (that's quite usual), can you kindly answer my question, please?
"May I know how exactly you attempted to claim the bonus, please? Did you approach the casino via the bonus panel " get the bonus"?"
Otherwise, you probably accessed the site using a different link.
Τι σου συμβαίνει;
Κοιτάξτε τις λαβές οθόνης. Το καζίνο αναφέρει συγκεκριμένα ότι το μπόνους ΣΑΣ δεν υπάρχει και ΕΣΕΙΣ το διαφημίζετε χωρίς άδεια. Αυτό είναι σε μαύρο και άσπρο παραπάνω.
Ναι, πέρασα από τον σύνδεσμο σας. Το έστειλα σε έναν φίλο και θα τον πάρω να εγγραφεί. Βάζω στοίχημα ότι το ίδιο λένε.
What is wrong with you?
Look at the screen grabs. The casino specifically states YOUR bonus does not exist and YOU are advertising it without permission. This is in black and white above.
Yes I went through your link. I have sent it to a friend and will get him to sign up. I bet they say the same.
Με βάση αυτό το στιγμιότυπο οθόνης, υποθέτω ότι πρέπει να μάθουμε ποιος σύνδεσμος χρησιμοποιήσατε για την εγγραφή και στη συνέχεια να τον ελέγξουμε με συνδέσμους στον ιστότοπό μας.
Ή τουλάχιστον αν εγγραφήκατε θεωρούσατε έναν σύνδεσμο συνεργάτη, τότε θα πρέπει να σχετίζεστε με έναν συνεργάτη που έχει συγκεκριμένο αναγνωριστικό και, στη συνέχεια, θα μπορούσαμε να συγκρίνουμε αυτό το αναγνωριστικό με το αναγνωριστικό συνεργάτη μας και να δούμε εάν έχετε εγγραφεί μέσω του ιστότοπού μας.
Based on this screenshot, I supposed we need to find out which link you used for the registration and then cross check it with links on our website.
Or at least if you registered thought an affiliate link, then you should be related to an affiliate that has a specific ID and then we could compare that ID to our affiliate ID and see if you're registered through our website.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.