πριν από 5 μήνες
Αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα κάθε φορά που προσπαθώ να χρησιμοποιήσω μια προώθηση και να λάβω μέσω email, ειδικά αν πρόκειται για δωρεάν τσιπ. Ο κωδικός μπόνους δεν λειτουργεί ποτέ και όποτε επικοινωνώ με την εξυπηρέτηση πελατών μου λένε ότι δεν ισχύει για μένα και δεν έχουν κανέναν έλεγχο για το ποιος λαμβάνει το email. Έχει κανείς άλλος αυτό το πρόβλημα;
I come across the same issue whenever I try to use a promotion a receive via email, especially if it's a free chip. The bonus code never works and whenever I reach out to customer service I am told it doesn't apply to me and they have no control over who receives the email. Does anyone else have this problem?
0