Έχετε κάποια εμπειρία από το παιχνίδι σε αυτό το καζίνο, αναρωτιέμαι; Πείτε μας περισσότερα για αυτά, θα ήταν ωραίο να ακούσουμε. Πάντα καλύτερο από το να στέλνετε ανεπιθύμητο περιεχόμενο στο φόρουμ με δημοσιεύσεις από τις οποίες κανείς δεν παίρνει τίποτα. Δεν υπολογίζετε;😉
Have you got any experience from playing at this casino, I wonder?🤔 Tell us more about those, it would be nice to hear. Always better than spamming the forum with posts no one get anything from. Don't you reckon?😉
Το μπόνους, δυστυχώς, έχει ήδη λήξει. Έτσι, θα πρέπει να περιμένετε για το επόμενο, όποτε θα υπάρξει. Παίζετε σε αυτό το καζίνο; 🤔
The bonus is, unfortunately, already expired. So, you'll need to wait for the next one, whenever there will be one. Do you play at this casino? 🤔
Η SISAL LOTTOMATICA ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΟΝΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ SPID ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΜΠΟΝΟΥΣ, Η WINCASINO ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΤΕ ΤΟ EMAIL ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣΤΕ
SISAL LOTTOMATICA DOESN'T GIVE YOU ANY BONUS EVEN IF THEY SAY THAT BY REGISTERING WITH SPID THEY GIVE YOU BONUS, WINCASINO DOESN'T LET YOU CHECK YOUR EMAIL AND PHONE SO YOU CAN'T REGISTER
SISAL LOTTOMATICA NON TI DANNO NESSUN BONUS ANCHE SE DICEVANO CHE REGISTRANDOTI CON SPID DAVANO BONUS , WINCASINO NON TI FA VERFICARE MAIL E TELEFONO DUNQUE NON PUOI REGISTRARTI
Εάν έχετε προβλήματα στα καζίνο και δεν ξέρετε τι μπορεί να φταίει και κανείς δεν μπορεί να σας βοηθήσει, τότε μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας.
Εάν έχετε μια τέτοια ιδέα,μπορείτε να το κάνετε σε αυτόν τον σύνδεσμο .
Φυσικά, θα ήθελα επίσης να πω ότι αν έχετε ένα θέμα με ένα συγκεκριμένο καζίνο, είναι καλύτερο να το δημοσιεύσετε στο επίσημο νήμα γιατί δημοσιεύετε κάπου αλλού. Θα σας είμαι ευγνώμων.
If you have problems in the casinos, and you don't know what could be wrong and nobody can help you, then you can file a complaint with us.
If you have such an idea, you can do so at this link.
Of course, I would also like to say that if you have an issue with a particular casino, it's best to post it in the official thread because you're posting somewhere else. I will be grateful to you.
Αν θέλετε, μπορείτε να γράψετε μερικά χρήσιμα σχόλια εδώ στο φόρουμ μας, στην πραγματικότητα.😉
If you like, you can write some useful comments here on our forum, actually.😉
γιατί κανείς δεν μου απάντησε ποτέ εκεί.
because no one ever answered me there.
perche li non mi ha mai risposto nessuno.
Δεν με βοήθησες πολύ με αυτή την απάντηση. Αν έχετε πρόβλημα και κανείς δεν προσπαθήσει να το λύσει από το καζίνο, είπα ότι έχετε την επιλογή να υποβάλετε καταγγελία. Αν δεν σου απαντήσει κανείς από εκεί για πολύ καιρό και δεν ξέρεις τι να κάνεις, θα το έκανα και εγώ. Αν σας έχει συμβεί κάτι άδικο, μη διστάσετε να το πείτε. Δεν μπορείς να κερδίσεις πολλά απαντώντας έτσι.
You didn't help me much with that answer. If you have a problem and nobody tries to solve it from the casino, I said that you have the option to file a complaint. If nobody answers you from there for a long time and you don't know what to do, I would do that as well. If something unfair has happened to you, don't hesitate to say so. There is not much to be gained by answering like that.
όχι δεν κάνω παράπονο γιατί δεν θα καταλήξω
no I'm not making a complaint because I won't conclude
no non faccio reclamo tanto non concludo
Καλό θα ήταν να γράψω από έναν λογαριασμό για να έχω μια γενική εικόνα και όχι από δύο γιατί τότε μπορούμε εύκολα να χαθούμε σε αυτόν. Αν δεν θέλετε να κάνετε καταγγελία, δεν ξέρω πώς να σας βοηθήσω. Έχετε δοκιμάσει να ρωτήσετε την υποστήριξη γιατί δεν επιβεβαιώνει τη διεύθυνση email;
It would be good to write from one account so that I have an overview and not from two because then we can easily get lost in it. If you don't want to file a complaint, I don't know how to help you. Have you tried asking support why it doesn't confirm the email address ?
Γεια σας, δεν καταλαβαίνω σε ποιον απαντάτε ή τι λέτε. Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να μου το αναλύσετε αυτό; Εάν απαντάτε σε κάποιον συγκεκριμένο, καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσετε το κουμπί "απάντηση". 👍
Hello, I don't understand who you are replying to or what you are saying. Could you please elaborate on that for me ? If you are replying to someone specific, it would be good to use the "reply" button. 👍
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.