Γεια, εδώ φοβάμαι ότι συγκεκριμένη βοήθεια θα προσφερθεί μόνο από την τράπεζα ή την υποστήριξη ενός συγκεκριμένου καζίνο. Σίγουρα θα ξεκινούσα από το καζίνο.
Παρεμπιπτόντως, τι σημαίνει "τραπεζική επαλήθευση"; Μπορείτε να στείλετε ένα στιγμιότυπο οθόνης, για παράδειγμα, για να αποκλείσετε την εσφαλμένη εισαγωγή δεδομένων;
Δεν λέω ότι αυτή είναι η περίπτωση σου, αλλά καλύτερα να αποκλείσεις όσο το δυνατόν περισσότερες πιθανότητες στην αρχή. Παρεμπιπτόντως, πού προσπαθείτε να επαληθεύσετε την τράπεζα; Υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να βρείτε σχετική βοήθεια εάν αναφέρετε το όνομα του καζίνο.
Τέλος πάντων, εδώ περιμένουμε απάντηση και μετά θα προσπαθήσουμε να βρούμε κάτι.
Hi, here I am afraid that concrete help will only be offered by the bank or the support of a particular casino. I would definitely start in the casino.
By the way, what does "bank verification" mean? Can you send a screenshot, for example, to rule out incorrect data entry?
I'm not saying that this is your case, but it's better to rule out as many possibilities as possible at the beginning. By the way, where are you trying to verify the bank? There is a better chance of finding relevant help if you mention the name of the casino.
Anyway, we're here waiting for a response, then we'll try to come up with something.
Ahoj, tady se obávám, že konkrétní pomoc nabídne maximálně banka a nebo podpora konkrétního kasina. Já bych rozhodně začala právě v kasinu.
Mimochodem, co znamená "ověřování banky"? Můžeš poslat snímek obrazovky, aby se například dalo vyloučit zadávání nesprávných údajů?
Neříkám, že je to Tvůj případ, ale lepší hned na začátku vyloučit co nejvíce možostí. Mimochodem, kde, že se to snažíš tu banku ověřit? Je větší šance nalézt relevatní pomoc, když zmíníš název kasina.
Každopádně, jsme tu a čekáme na reakci, zkusíme pak něco vymyslet.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.