Γεια και πάλι!
Για να είμαι ειλικρινής, είναι πιθανώς επειδή, με βάση τις επόμενες δημοσιεύσεις σας, δεν πιστεύω ότι το καζίνο έκανε κάτι εντελώς λάθος.
Όπως ανέφερα προηγουμένως, για παράδειγμα:
«Θα έλεγα ότι το καζίνο έχει πολύ δίκιο όταν λένε ότι είστε εσείς που αποφασίζετε εάν θέλετε να πάρετε το μπόνους.
Για λίγες στιγμές, ήμουν πεπεισμένος ότι είπατε ότι σας είχε δοθεί το μπόνους αυτόματα, αλλά η απάντησή σας πάλι χάνει εντελώς αυτό το σημείο. "
Εάν πήρατε το μπόνους σκόπιμα και δεν διαβάσατε τους όρους, είναι μια κακή εμπειρία που προκλήθηκε από τη μη ενημερωτική σας ενέργεια. Εάν το μπόνους προστέθηκε αυτόματα στον λογαριασμό σας, είναι πολύ άδικο. Ωστόσο, σε ρώτησα πώς συνέβη και το άφησες αναπάντητο. Έτσι, το πήρα ως επιλυμένη επιλογή.
Μπορεί αυτό να έχει να κάνει με τον τόνο;
Καταλαβαίνω επίσης ότι πιστεύετε ότι το καζίνο έκανε λάθος με το ποσοστό, αλλά από την άλλη πλευρά, φαίνεται ότι πιστεύουν ότι όλα είναι καλά. Ή τουλάχιστον αυτό πιστεύω μέχρι στιγμής. Θα συμβουλευόμουν τους κανόνες μπόνους και αν μπορούσα να βρω την απόδειξη ότι το καζίνο έκανε λάθος, νομίζω ότι είναι καλό να τους αντιμετωπίσω ξανά. Εάν οι όροι μπόνους είναι εντάξει, θα το έπαιρνα ως λανθασμένη υπόθεση από την πλευρά μου και θα σκεφτόμουν αν μου αρέσει ο τρόπος που «βραβεύουν» τους πιστούς πελάτες.
Ακούγεται σχεδόν σαν να επιστρέφουμε στο σημείο όπου δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη όλων των χρημάτων που κερδίσατε, κάτι που δυστυχώς είναι απολύτως φυσιολογικό για πολλά μπόνους. Ίσως δεν καταλαβαίνω όμως τις «συνέπειες που μπορεί να προκύψουν».
Νομίζω ότι η προσεκτική εξέταση κάθε μπόνους είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγετε ξανά την ίδια αρνητική εμπειρία. Οι υπάλληλοι του καζίνο δεν μπορούν να το κάνουν αυτό για εσάς. Τα μπόνους πρέπει να ταιριάζουν με τις προσδοκίες και το στυλ παιχνιδιού σας...
Από τις εμπειρίες μου, είναι ατυχές να σας αφήνω να πιστεύετε ότι αυτή είναι κάπως ασυνήθιστη κατάσταση και θα πρέπει να απογοητευτείτε γιατί αν οι προσδοκίες σας που περιγράψατε μέχρι τώρα παραμείνουν οι ίδιες, είστε αρκετά έτοιμοι να επαναλάβετε αυτό το λάθος.
Με ενδιαφέρει να καταλάβετε πώς λειτουργούν τα μπόνους για να αποφύγετε την ίδια απογοήτευση. Δεν μπορείς να το πετύχεις αυτό παίζοντας τον καλό, πάντα σύμφωνο φίλε. λυπάμαι.
Ας μιλήσουμε περισσότερο. Θα χαρώ αν διορθώσεις αυτό που κατά τη γνώμη σου δεν έχω καταλάβει σωστά μέχρι τώρα.
Hi again!
To be honest, it is probably because, based on your subsequent posts, I do not believe the casino did anything wrong completely.
As I mentioned earlier, for example:
"I'd say the casino is quite right when they say it is you who decide whether you want to take the bonus.
For a few moments, I was convinced that you said you had been given the bonus automatically, yet your reply again misses that point completely."
If you took the bonus deliberately and did not read the terms, well, it is a bad experience caused by your uninformative action. If the bonus was added to your account automatically, it is highly unfair. Yet I asked you how it occurred, and you left it unaswered. Thus, I took it as a resolved option.
Could that possibly have to do with the tone?
I also understand you believe the casino made a mistake with the percentage, but they, on the other hand, seem to think all is well. Or at least this is what I think so far. I would consult the bonus rules, and if I could find the proof the casino made a mistake, I think it's good to confront them again. If the bonus terms are okay, well, I would take it as a wrong assumption from my side and would consider whether I like the way they "award" loyal customers.
It almost sounds like we are returning to the point where you can't withdraw all of the money won, which is sadly completely normal for many bonuses. Maybe I am not understanding the "consequences that may arise," though.
I think that carefully considering each bonus is the best way to avoid having the same negative experience again; casino employees cannot do that for you; bonuses should fit your expectations and play style...
From my experiences, it is unfortunate to let you think this is somehow uncommon situation and you should be disappointed because if your expectations you have described so far stay the same, you are quite ready to repeat that mistake.
I care for you to understand how bonuses work just to avoid the very same disappointment. Can't achieve that by playing the nice, always agreeing buddy. I'm sorry.
Let's talk more. I'll be glad if you correct what I in your opinion, have not comprehended correctly thus far.
Αυτόματη μετάφραση: