Όταν επισκέφτηκα τον ιστότοπο του BC Game, συνδέθηκα και δημιούργησα έναν λογαριασμό, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να επικοινωνήσω με την υποστήριξη για να ρωτήσω εάν έπρεπε να ολοκληρώσω οποιαδήποτε διαδικασία KYC ή παρόμοια διαδικασία αμέσως, για να αποφύγω τυχόν προβλήματα με τα μπόνους αργότερα. Ρώτησα επίσης για πιθανά μπόνους, όπως αν πρόσφεραν μπόνους KYC ή μπόνους κατάθεσης. Επιπλέον, ρώτησα για τη δυνατότητα περιστροφής. Μετά τη δημιουργία του λογαριασμού μου, έλαβα μια περιστροφή και όταν το χρησιμοποίησα, κέρδισα 5 νομίσματα π.Χ. Ωστόσο, αντί να λάβω την ανταμοιβή, έλαβα μια ειδοποίηση που έλεγε ότι το έπαθλο περιστροφής δεν μπορούσε να πιστωθεί στον λογαριασμό μου επειδή κάποιος είχε ήδη δημιουργήσει έναν λογαριασμό χρησιμοποιώντας το αναγνωριστικό της συσκευής ή τη διεύθυνση IP μου.
Αυτό το μήνυμα ήταν ασαφές—δεν επιβεβαίωσε αν η προηγούμενη σύνδεση ήμουν στην πραγματικότητα εγώ ή κάποιος άλλος. Θα μπορούσε να ήταν ένας από τους φίλους μου που, κάνοντας κλικ σε μια από τις προσφορές τους, κατέληξαν στον ιστότοπό τους χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση IP μου. Γι' αυτό προσπαθούσα να ολοκληρώσω τη διαδικασία KYC, να αποδείξω την ταυτότητά μου και να αποφύγω τυχόν περαιτέρω προβλήματα.
Ένα μεγαλύτερο πρόβλημα προέκυψε όταν προσπάθησα να διεκδικήσω το διαφημιζόμενο μπόνους κατάθεσης. Όταν επισκέφτηκα την ενότητα κατάθεσης, μου έλεγε ότι θα λάμβανα ένα μπόνους 180% στην πρώτη μου κατάθεση εάν καταθέσω περισσότερα από 10 $, σε οποιοδήποτε νόμισμα. Αφού επέλεξα το ποσό μου, το οποίο μετατράπηκε στο απαιτούμενο ελάχιστο ποσό των 10 $, ολοκλήρωσα την κατάθεση. Ωστόσο, δεν έλαβα το μπόνους αμέσως. Αντίθετα, έλαβα μια ειδοποίηση που έλεγε ότι η κατάθεσή μου ήταν κλειδωμένη σε ένα θησαυροφυλάκιο και από ό,τι κατάλαβα, έπρεπε να στοιχηματίσω το ποσό για να την ξεκλειδώσω.
Συνέχισα με τις απαιτήσεις στοιχηματισμού χρησιμοποιώντας τα 10$ μου. Μπήκα σε ένα από τα παιχνίδια, έπαιξα και έχασα όλο το ποσό. Ακόμα και μετά από αυτό, το μπόνους παρέμεινε απρόσιτο και δεν το έλαβα ποτέ. Απευθύνθηκα ξανά για υποστήριξη και όταν ανέφερα το Casino Guru, κλιμάκωσαν το θέμα σε έναν επόπτη. Περίμενα περίπου 20 λεπτά και λίγο πριν φύγω, τους ειδοποίησα ότι μπορούσα να περιμένω μόνο 5 λεπτά ακόμα. Δυστυχώς, κανείς δεν ανταποκρίθηκε και δεν έλαβα καμία περαιτέρω βοήθεια.
When I visited the BC Game website, logged in, and created an account, the first thing I did was contact support to ask if I needed to complete any KYC or similar process right away, to avoid any issues with bonuses later. I also inquired about potential bonuses, such as whether they offered a KYC bonus or a deposit bonus. Additionally, I asked about the spin feature. After creating my account, I received a spin, and when I used it, I won 5 BC Coins. However, instead of receiving the reward, I got a notification saying that the spin prize could not be credited to my account because someone had already created an account using my device ID or IP address.
This message was unclear—it didn’t confirm whether the previous login was actually me or someone else. It could have been one of my friends who, by clicking on one of their promotions, ended up on their site using my IP address. That’s why I was trying to complete the KYC process, to prove my identity and avoid any further issues.
A bigger issue arose when I tried to claim the advertised deposit bonus. When I visited the deposit section, it said I would receive a 180% bonus on my first deposit if I deposited more than $10, in any currency. After selecting my amount, which converted to the required minimum of $10, I completed the deposit. However, I didn’t receive the bonus immediately. Instead, I got a notification saying that my deposit was locked in a vault, and from what I could understand, I needed to wager the amount to unlock it.
I proceeded with the wagering requirements using my $10. I entered one of the games, played, and lost the entire amount. Even after that, the bonus remained inaccessible, and I never received it. I reached out to support again, and when I mentioned Casino Guru, they escalated the issue to a supervisor. I waited for around 20 minutes, and just before I was about to leave, I notified them that I could wait only 5 more minutes. Unfortunately, no one responded, and I didn’t receive any further assistance.