Πριν 4 μέρες έκανα κατάθεση μέσω της χρεωστικής μου κάρτας 250€ τα χρήματα δεν εμφανίστηκαν ποτέ στον στοιχηματικό μου λογαριασμό η εταιρεία μου είπε ότι δεν έλαβαν τα χρήματα τι έγγραφα μου ζήτησαν την επιβεβαίωση από την τράπεζά μου και από τον λογαριασμό μου έχουν ότι έχουν φύγει τα χρήματα και φυσικά η απόδειξη πληρωμής
Τους έχω στείλει 4 email από τη Δευτέρα, κανείς δεν μου έχει απαντήσει στο live chat, το μόνο που μου λένε είναι ότι το αίτημά μου διεκπεραιώνεται, να κάνω υπομονή, και αυτό δεν ήταν αρκετό, μόλις έμαθα ότι κατέθεσα καταγγελία μαζί τους, μου έκλεισαν και τον λογαριασμό με το πρόσχημα του τζόγου
Έχω παίξει πάνω από 31 τα τελευταία 10 χρόνια αυτό το πράγμα είναι η πρώτη μου φορά που μιλάμε για μεγάλους απατεώνες αν μπορείς να με βοηθήσεις μπορώ να σου δώσω και ό,τι έγγραφα χρειάζεσαι ρωτήστε με ότι θέλετε θα σας το στείλω
zumospin.com
Και το email μου καταχωρημένο είναι koufadakis_1@hotmail.com
4 days ago I made a deposit via my debit card of €250 the money never appeared in my betting account the company told me that they did not receive the money what documents did they ask me for the confirmation from my bank and from my account they have that the money is gone and of course the proof of payment
I have sent them 4 emails since Monday, no one has responded to me on live chat, all they tell me is that my request is being processed, to be patient, and that was not enough, as soon as I found out that I filed a complaint with them, they also closed my account with the pretext of gambling
i have played over 31 in the last 10 years this thing its my first time we are talking about big cheaters if you can help me i can provide you and whatever documents you need ask me whatever you want i will send it to you
zumospin.com
And my email registered is koufadakis_1@hotmail.com
Αυτόματη μετάφραση: