Αυτό ήταν το καλύτερο καζίνο για τη φροντίδα των πελατών εκεί. Πάντα είχα μπόνους κατάθεσης να προσφέρει. Θα το μπέρδευα με απευθείας καταθέσεις μετρητών και μερικές φορές διεκδικούσα το μπόνους αν ήταν μια αξιοπρεπής προσφορά. Ένα πράγμα στο οποίο μπορούσα πάντα να βασιστώ ήταν να μπορώ να επικοινωνώ με τη ζωντανή συνομιλία για ένα μπόνους μετρητών χωρίς κατάθεση κάθε τόσο όταν το χρειαζόμουν. Χρησιμοποιείται για να σας κάνει πάντα να νιώθετε πολύτιμος πελάτης και θα έδινε ένα αξιοπρεπές μπόνους για να σας αξίζει όσο….αισθάνομαι ότι τον τελευταίο καιρό έχει αλλάξει. Πάντα προσπαθώντας να αποφύγετε να χαρίσετε οτιδήποτε δωρεάν, προσφέροντας μόνο μπόνους κατάθεσης (τα οποία σαφώς θα είχα ήδη καταθέσει αν μπορούσα) Κάνοντας να νιώθετε ότι το πρόγραμμα αφοσίωσης είναι υπεραρκετό ανταμοιβή με 20 δωρεάν περιστροφές κάθε 3 μήνες. Σας λέω τι ξόδεψα πολύ περισσότερο όταν εκτιμούσαν τους πελάτες εκεί πάνω από τα περιθώρια κέρδους. ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Τα περιθώρια κέρδους μειώνονται μόνο ανάλογα με τον τύπο εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρεται αυτήν τη στιγμή. Η προηγούμενη εξυπηρέτηση πελατών αυξάνει τα κέρδη δέκα φορές όταν δημιουργείτε μια σύνδεση με έναν πιστό πελάτη. Τροφή για σκέψη!! Θα δημοσιεύσω μια πιο λεπτομερή τεκμηριωμένη αναφορά στην επόμενη κριτική!! Αυτός ο εξαερισμός χρειαζόταν καθώς η απογοήτευσή μου χτίστηκε εδώ και μήνες μέχρι που έπρεπε να πω κάτι…..1000 $$$$$ για να με αντιμετωπίζουν σαν ****….Δεν εντυπωσιάστηκα και θα ήθελα να δω τη διοίκηση είτε να βελτιώνεται είτε να βρίσκει νέα διαχείριση για την υπηρεσία υποστήριξης πελατών εκεί ζωντανή συνομιλία!!!
This used to be the best casino for looking after there customers. Always had deposit bonuses to offer. I would mix it up with straight cash deposits and sometimes claiming the bonus if it was a decent offer. One thing I could always count on was being able to contact live chat for a no deposit cash bonus every now and again when I needed it. Used to always make you feel like a valued customer and would give a decent bonus to make it worth ya while….i feel like lately it’s changed. Always trying to avoid giving anything away for free, only offering deposit bonuses (which clearly I would have already deposited if I could have, would I) Making you feel as though the loyalty program is more than enough reward getting 20 free spins every 3 months type thing should keep us customers coming back to them. I tell you what I used to spend a hell of a lot more when they valued there customers over profit margins. TIP: Profit margins only decrease with the type of customer service currently offered. Previous customer service increases the profits ten fold when you create a connection with a loyal client. Food for thought!! I will post a more detailed factual report on the next review!! This vent was needed as my frustration has been building over months until I had to say something…..1000’s of $$$$$ to be treated like ****….Not impressed and would like to see management either improve or find new management for there customers support service live chat!!!
Ευχαριστώ που γράψατε αυτή τη γνώμη σας εδώ.
Μπορώ να ρωτήσω, ωστόσο, εάν αντιμετωπίσατε κάποιο είδος προβλήματος και η υποστήριξη δεν ήταν σε θέση να σας βοηθήσει, ή τι ακριβώς άλλαξε κατά τη γνώμη σας και τώρα η υποστήριξη δεν είναι όπως παλιά;🤔
Thank you for writing this opinion of yours here.
May I ask, though, if you experienced some kind of issue and the support wasn't able to help you, or what it is that exactly changed in your opinion and now the support is not as it used to be?🤔
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.