Κανένα άτομο στο καζίνο δεν έχει ακούσει ποτέ για ένα «πράγμα» που ονομάζεται διαζύγιο, νομίζω!
Αυτό δεν είναι καθόλου αστείο, και σας συμπονώ. Ευτυχώς, καταφέρατε να υποβάλετε την καταγγελία, τολμώ να πω ότι δεν θα μπορούσατε να κάνετε κάτι καλύτερο.
Υποθέτω σωστά ότι, για κάποιο λόγο, το καζίνο αποφάσισε να επαληθεύσει όλους τους πρόσφατους τρόπους κατάθεσης και πληρωμής σας;
Δηλαδή είναι Αύγουστος, υποψιάζομαι ότι έχετε κάνει κάποιες καταθέσεις ενδιάμεσα, σωστά;
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, είναι ευθύνη του καζίνο να πληρώσει όλα τα νόμιμα κέρδη χωρίς περιττή ταλαιπωρία ή καθυστέρηση. Αν μπορώ να υποθέσω λίγο, θα έλεγα ότι αυτή η πρόσθετη επαλήθευση πρέπει να έχει κάτι κοινό με την AML ή έναν επισημασμένο λογαριασμό. Αν και θα πρέπει να έχετε πλήρη εξήγηση, το πιο σημαντικό είναι ότι όλες οι απαιτήσεις πρέπει να είναι εύλογες.
Τι θα έπρεπε να κάνατε εάν το καζίνο σας ζητούσε μια φωτογραφία σας να κρατάτε αυτή την κάρτα, για παράδειγμα;
Τέλος πάντων, βρήκα μια πολύ θετική ενημέρωση στο νήμα παραπόνων - το καζίνο επιβεβαίωσε ότι η πληρωμή έχει εγκριθεί!
Συγγνώμη για το spoiler, αλλά η ενημέρωση εξακολουθεί να περιμένει την επιβεβαίωση από την πλευρά μας - δεν μπορούσα να αντισταθώ! ✨✨✨🙂
Not a single person in the casino has ever heard about a "thing" called divorce, I reckon!
This is not funny at all, and I empathize with you. Luckily, you managed to submit the complaint I dare to say you couldn't have done any better.
Am I assuming correctly that, for some reason, the casino has decided to verify all your recent deposit and payment methods?
I mean it is August thus, I suspect you've made some deposits in between, have you?
One way or another, it's the casino's responsibility to pay out all legitimately gained winnings without an unnecessary hassle or delay. If I may speculate a bit, I'd say this additional verification must have something in common with AML or a flagged account. Though you should be provided with full a explanation, more importantly, all demands should be reasonable.
What would you supposed to do if the casino asked for a picture of you holding this card, for example?
Anyway, I found a very positive update in the complaint thread - the casino has confirmed the payout has been approved!
Sorry for the spoiler but the update is still waiting for the confirmation on our side - I could not resist! ✨✨✨🙂
Αυτόματη μετάφραση: